Die 2 vind ik juist weer minder goed, wel leuke liedjes maar halen mijn Placebo top 10 nietquote:Op woensdag 27 december 2017 14:32 schreef laxus13 het volgende:
Volgend jaar The Biiter end of Every Me
Song to Say Goodbyequote:Op woensdag 27 december 2017 14:32 schreef laxus13 het volgende:
Volgend jaar The Biiter end of Every Me
Wat dacht je van dat nummer met Bowie samen?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2 vind ik juist weer minder goed, wel leuke liedjes maar halen mijn Placebo top 10 niet
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Song to Say Goodbye
Leuk!quote:Op woensdag 27 december 2017 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Zojuist kaartjes besteld voor concerten van Spinvis en (guilty pleasure) Clouseau.
Deze voor Haemoglobin, Song to Say Goodbye, Special K, Special Needs, The Day Before You Came...quote:Op woensdag 27 december 2017 14:32 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nancy Boy?
Special K?
The Bitter End?
EVERY YOU EVEY ME?
Die verdienen veel meer noteringenquote:Op woensdag 27 december 2017 14:31 schreef noodgang het volgende:
Is dit de enige Placebo in de lijst ja?
Schande!
Ook weer niet waar. Too Many Friends is een draak van een trackquote:Op woensdag 27 december 2017 14:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Placebo is het tegenovergestelde van Blof/Kensington/Coldplay enzo....
Zij leveren alleen maar pareltjes af..
Zeker omdat jouw computer ook zegt dat je homo bent.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:33 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ook weer niet waar. Too Many Friends is een draak van een track
Too many friendsquote:Op woensdag 27 december 2017 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze voor Haemoglobin, Song to Say Goodbye, Special K, Special Needs, The Day Before You Came...
Ja lekker milf hunten... ik vond sommige tracks van hun altijd super tof (al ben ik lang niet bekend met al hun werk). Wilde ze altijd eens zien en nu kwamen ze in de buurt. Dus toch maar gedaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk!Clouseau, dan sta je tussen de 40-jarige vrouwen die nog steeds een beetje verliefd op de zanger zijn
Heb dat stuk rommel toch weggtyftquote:Op woensdag 27 december 2017 14:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeker omdat jouw computer ook zegt dat je homo bent.
Die solo is wel genot, let maar opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |