Nee Placebo houden we even aanquote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef djenneke het volgende:
pseudo-intellectueel gejank. Kan het nu afgekapt worden?
En dat ene nummer is nou net een zaadnummerquote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een beunhaas is dat inderdaad. Die heeft echt letterlijk maar één nummer, met minieme variaties daarop.
Ik vroeg me af of ik de enige was die dit was opgevallen. Mag plagiaat van jezelf eigenlijk?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een beunhaas is dat inderdaad. Die heeft echt letterlijk maar één nummer, met minieme variaties daarop.
oh staat die er ook in? Da's een flop, alleen Hungry is wel te nassen van hemquote:
Die vond ik ook altijd goed in de Addams Familyquote:Op woensdag 27 december 2017 14:30 schreef MielMonteur het volgende:
Placebo, lekkere singlesband
Tevens Zwedenalarm voor de bassist
Omdat dit de beste van Placebo is.quote:
zolang mensen erin trappen, waarom nietquote:Op woensdag 27 december 2017 14:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ik de enige was die dit was opgevallen. Mag plagiaat van jezelf eigenlijk?
Hell no, dat zeker niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat dit de beste van Placebo is.
Niet mee eens... Blind is datquote:Op woensdag 27 december 2017 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:31 schreef noodgang het volgende:
Is dit de enige Placebo in de lijst ja?
Schande!
Nancy Boy?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit ligt het meeste in mijn straatje denk ik. Vind heel veel van Placebo goed hoor, maar was wel blij dat dit erin kwam en niet Every You Every Me of The Bitter Endquote:
De cover van Kate Bush' Running up that Hillquote:Op woensdag 27 december 2017 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet mee eens... Blind is dat... maar bijna alles van Placebo is kneiter goed.
Haha, echt niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar de rechten van het oorspronkelijke werk liggen. Daar zijn leuke rechtszaken over geweest.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ik de enige was die dit was opgevallen. Mag plagiaat van jezelf eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |