Huh Home nu al?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Straks krijgen we ook Dotan nog trouwens. Als ik de mensen hier een beetje ken wordt daar ook op gekotst.
terechtquote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Straks krijgen we ook Dotan nog trouwens. Als ik de mensen hier een beetje ken wordt daar ook op gekotst.
Hebben we allemaal een broertje Dotan inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Het eerste half uur is inderdaad écht dramatisch. Zodadelijk wordt het beter.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:28 schreef Homdeck het volgende:
Dit moet wel het slechtste uur van de top 2000 zijn
Niet serieus te nemen deze lijstquote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hallowed Be Thy Name staat er niet eens in
Ik ook, een prachtig concert. Live beter dan menig artiest die hier de hemel in geprezen wordt.quote:
Zelf wel op Can i play with madness gestemdquote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hallowed Be Thy Name staat er niet eens in
Wat een beunhaas is dat inderdaad. Die heeft echt letterlijk maar één nummer, met minieme variaties daarop.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja ik moest wel toen,quote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik neem aan in deze positie
[ afbeelding ]
Arme jijquote:Op woensdag 27 december 2017 14:30 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja ik moest wel toen,
Jaar erop racoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |