Graagquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende: [..] Tijdje terug schreef iemand een stuk in een krant over de mensen rond hem heen in Het Gooi, mensen die geen zin hadden in Wilders maar wel weglopen met Baudet. Racisme, arrogantie en egoïsme zijn de drijfveren. Ik zal even kijken of ik dat opiniestuk nog terug kan vinden.
Je doet nogal wat aannames hierquote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt je hele kerstmaaltijd besteld bij Tesco maar er zat geen kalkoen bij?
Het behalen van 2% van de stemmen vind ik nauwelijks getuigen van populariteit, maar soit.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Perrin had het al opgeduikeld.
[..]
Als mijn partner een voor mij ongenode gast het huis binnen laten doet, op wie mag ik dan boos wezen op die gast of op mijn partner?quote:Op woensdag 27 december 2017 12:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet meedoen met boos zijn op de buitenlanders. Pas dan komt het goed.
En dan aannemen dat je bij je laatste bestelling bij Tesco voor kerst ook kalkoen meebestelt lijkt me niet zo heel vreemdquote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je doet nogal wat aannames hier
Ik heb nooit gezegd dat we onze hele kerstmaaltijd bij Tesco besteld hebben. Sowieso niet iets wat ik zou doen maar het is wel prettig om als je ergens 3 weken bent een gevulde voorraad, koel en vrieskast te hebben.
Het is al boven het landelijk gemiddelde en aangezien het echte VVD-gemeentes zijn, is het best mogelijk dat er een hele grote groep mensen wonen die inmiddels een overstap wagen (of er serieus over nadenken) en dat Huff dat om zich heen merkt.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het behalen van 2% van de stemmen vind ik nauwelijks getuigen van populariteit, maar soit.
Ik gun een ieder zijn eigen vorm van minachting van anderen, hysterie en fake-news.
Kijkt jij die?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Jezus wat toevallig.
Net nu ik Icarus kijkt stapt de man waar het over gaat op
Op dit moment komt Lola van The Kinks voorbij in de Top-2000quote:Op woensdag 27 december 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Jezus wat toevallig.
Net nu ik Icarus kijkt stapt de man waar het over gaat op
Lekker uurtje nu hoor, dont answer me, lovely day en i want you straks.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Op dit moment komt Lola van The Kinks voorbij in de Top-2000
"I'm not dumb but i can't understand why she walks like a woman but talks like a man"quote:Op woensdag 27 december 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Op dit moment komt Lola van The Kinks voorbij in de Top-2000
Er is trouwens een nieuwe snijtafel onlinequote:Op woensdag 27 december 2017 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"I'm not dumb but i can't understand why she talks like a woman but walks like a man"
whehe.
Juist erg vooruitstrevend. The Kinks zongen over seks met travestieten toen je als band nog van de radio verbannen kon worden als je één vies woordje zei.quote:
Hoezee!quote:Op woensdag 27 december 2017 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er is trouwens een nieuwe snijtafel online
Elke laatste woensdag van de maand is het streven, geloof ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezee!
De productie wordt opgevoerd de laatste tijd, heb ik het idee. Eerder postte Janssen altijd ééns per twee/drie maanden en nu elke paar weken.
Lola:quote:Op woensdag 27 december 2017 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"I'm not dumb but i can't understand why she walks like a woman but talks like a man"
whehe.
Is dat de man die zijn vrouw en kinderen verliet om ergens anders fulltime een zes-jarig meisje te zijn?quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 15:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is dat de man die zijn vrouw en kinderen verliet om ergens anders fulltime een zes-jarig meisje te zijn?
Het zou een typetje van Paul de Leeuw kunnen zijn..quote:Op woensdag 27 december 2017 15:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zal je vader of man maar zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |