Heb je met pubers in huis vast wel eerder gedaanquote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan moet ik ook zijn telefoon afpakken.

zijn dat andere eigenaars?quote:

Helemaal nietquote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs die hebben volgens mij meer variatie in hun hits dan Oasis

Ik stem er elk jaar op, maar het mag niet niet baten.quote:

en ? enig resultaat ?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben naar Enschede gekomen om ontwikkelingswerk te gaan doen.

Weet niet precies, Atak was een tijdje geleden veranderd maar Metropool van Hengelo enzo weet ik verder niks van.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
De nieuwe gaat dicht toch, omdat Metropool in Hengelo beter loopt?

Leuk je te treffenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, de onzin van Joezi ook weer

ja, jammer. De beoogde samenwerking hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
De nieuwe gaat dicht toch, omdat Metropool in Hengelo beter loopt?

Op De Waarheid? Wist niet dat je zo'n Marco fan bentquote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stem er elk jaar op, maar het mag niet niet baten.

Ja, dat is waar!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Heb je met pubers in huis vast wel eerder gedaan

Dat verbaast mequote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef Uccie het volgende:
Breaking: Het schijnt dat de broers weer on speaking term zijn sinds deze kerst
 Staat dit in zo'n Engels roddelblad? Daar komt dit elke maand wel langs, dus is niet erg geloofwaardig.
 Staat dit in zo'n Engels roddelblad? Daar komt dit elke maand wel langs, dus is niet erg geloofwaardig.

Jaquote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
4-5 uur in de wachtrij staan

Nooitquote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op De Waarheid? Wist niet dat je zo'n Marco fan bent

geen idee of dat andere eigenaren zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn dat andere eigenaars?

It's 12 o'clock in Londonquote:

1 keer geweest in de Metropool, volgens mij best een aardige tent.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet niet precies, Atak was een tijdje geleden veranderd maar Metropool van Hengelo enzo weet ik verder niks van.

stukje bij beetjequote:

Goed ideequote:

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:13 schreef MTheBassman het volgende:
OPBOKKEN MET DAT KLOTEALARM GIJS

Fixedquote:

http://www.telegraph.co.u(...)nces-time-christmas/quote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat verbaast meStaat dit in zo'n Engels roddelblad? Daar komt dit elke maand wel langs, dus is niet erg geloofwaardig.

Hele dag voor de TVquote:Op woensdag 27 december 2017 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
It's 12 o'clock in London

Here we goooOOOOoooquote:

Its real.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef Uccie het volgende:
Breaking: Het schijnt dat de broers weer on speaking term zijn sinds deze kerst

twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:06:28I wanna say Happy Xmas to team NG it's been a great year thanks for everything looking forward to seeing you tmorrow AS YOU WERE LG x reageer retweet
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:09:40@pbfl81 He's already reached out reageer retweet
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:09:56@pbfl81 We're all good again reageer retweet

Goeie tipquote:Op woensdag 27 december 2017 13:13 schreef houdjemond het volgende:
Trouwens als je in de app meekijken inschakeld en weer wegklikt zodat ie automatisch op audiostream springt loop je opeens wél gelijk met de tv-uitzending

Evenstar

Evenstar

niet meer anders:quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij durft niets anders te zeggen.

want jij bent het vlees aan het snijden ?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij durft niets anders te zeggen.

REUNIEquote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Its real. twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:06:28
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:06:28I wanna say Happy Xmas to team NG it's been a great year thanks for everything looking forward to seeing you tmorrow AS YOU WERE LG x reageer retweet
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:09:40@pbfl81 He's already reached out reageer retweet
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:09:56@pbfl81 We're all good again reageer retweet

Ik heb nu beeld van de TV en geluid van kabelradio...maar nu klopt er helemaal geen fuck meer van.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:13 schreef houdjemond het volgende:
Trouwens als je in de app meekijken inschakeld en weer wegklikt zodat ie automatisch op audiostream springt loop je opeens wél gelijk met de tv-uitzending

Nou nou nouquote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Quo, beetje vergelijkbaar met Kensington, Blof en Oasis.

Grote zaal is wel tof. Met goed geluid. Al best wat leuke bands gezien in het verleden.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Kyran het volgende:
Leuke van oude ATAK was gewoon dat het een sfeervol donker hok was. Nieuwe ATAK was/is gewoon een 13 in een dozijn concertzaaltje.
.. maar goed, back on topic.
Status Quo

Ik vind het maar saai dat Oasis.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Its real. twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:06:28

En het bandje uit Liverpoolquote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

Maar Noel was van de zomer nog boos toen Liam iets zei van: "Noel geeft geen fuck om Manchester" na de bomaanslagquote:Op woensdag 27 december 2017 13:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)nces-time-christmas/
Over het algemeen niet niveautje Daily Fail.

Nee hij doet de hele dag al niet aardig tegen me. Maar ik moet nog wel iets voor hem doen waardoor hij niet naar buiten hoeft.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
want jij bent het vlees aan het snijden ?

Evenstar

Evenstar

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

maar dan leukquote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

Sowquote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ook een o in de naam ja.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik heb van Atak het beeld dat er alleen maar homofeesten zijn, maar dat komt denk ik doordat ik iemand op Facebook heb die daar heel actief is en die gaat veel naar dat soort feesten.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Kyran het volgende:
Leuke van oude ATAK was gewoon dat het een sfeervol donker hok was. Nieuwe ATAK was/is gewoon een 13 in een dozijn concertzaaltje.
.. maar goed, back on topic.
Status Quo

klinkt allemaal hetzelfdequote:

Nee dat zou wel erg ver gaan....of het geld moet echt op zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar Noel was van de zomer nog boos toen Liam iets zei van: "Noel geeft geen fuck om Manchester" na de bomaanslag
Liam wil graag dat het goed komt, maar Noel heeft er niet zo'n zin in. Ik zie ze niet snel bij elkaar komen.

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb van Atak het beeld dat er alleen maar homofeesten zijn, maar dat komt denk ik doordat ik iemand op Facebook heb die daar heel actief is en die gaat veel naar dat soort feesten.

Ik heb Adje van den Berg met zijn band Moonkings gezien paar jaar terug daar, stond nog zelfs met hem op de fotoquote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grote zaal is wel tof. Met goed geluid. Al best wat leuke bands gezien in het verleden.

Evenstar

Evenstar

1x geweest voor Therion, thats it. Wel prima geluid, maar niet "ATAK".quote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grote zaal is wel tof. Met goed geluid. Al best wat leuke bands gezien in het verleden.

Ik zou een andere profielfoto nemen als ik jou was.quote:

Laterssssssquote:Op woensdag 27 december 2017 13:16 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ben er weer vandoor, tussen 18-20 uur ben ik er weer

We kijken daar al naar uitquote:Op woensdag 27 december 2017 13:16 schreef _Hestia_ het volgende:

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:16 schreef _Hestia_ het volgende:

Veel plezierquote:Op woensdag 27 december 2017 13:16 schreef _Hestia_ het volgende:

1/10 voor de moeitequote:

Gerry & The Pacemakersquote:

Live Forever was net al.quote:

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nu beeld van de TV en geluid van kabelradio...maar nu klopt er helemaal geen fuck meer van.

Ze kunnen beiden solo touren, dat levert ook weer genoeg geld op.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat zou wel erg ver gaan....of het geld moet echt op zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |