lees ff terug, dan zien we je wel weer rond een uur of 4.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja![]()
Kan iemand me een samenvatting geven wat er vanaf vannacht een uur of half twee is gebeurd
Filmpje van je dans skils?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej. Met wat alcohol en in een club zou ik hier een jongen mee kunnen versieren
ja dit is wel geinig als het zonnetje hoog staat en je het in de Spaanse zon 3x hoort, maar je moet het niet 300x horen en het hoort natuurlijk niet in de top 2000quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had iets veel vreselijkers verwacht, dit valt nog redelijk te negeren en vergeten, wat ik dan ook gewoon ga doen
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej. Met wat alcohol en in een club zou ik hier een jongen mee kunnen versieren
hij is 8, dan mag dat nogquote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voed die knul is wat beter op qua muziek dan
Krijg ik dan een samenvatting van wat er is gebeurd tijdens het teruglezen?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
lees ff terug, dan zien we je wel weer rond een uur of 4.
Naast dat Nederland een walgelijk land is.....quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef SureD1 het volgende:
Generiek zomerhitje, niet iets wat zeven miljard views zou moeten hebben op youtube...
Sowwwwwwquote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn heupen gaan onbedoeld heen en weer
Ja, lekker he. Ik heb alles van Ayurveda ookquote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die is ook lekker en heb ik ook. Ik heb er inmiddels 4![]()
En ik had zo'n Rituals adventkalender voor mijn verjaardag...
Het is meer die overdreven hype waar ik me aan erger, het is gewoon een vrij generic Spaanstalig clubnummer.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had iets veel vreselijkers verwacht, dit valt nog redelijk te negeren en vergeten, wat ik dan ook gewoon ga doen
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bitch please. Ik dans hemels.
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef alopio het volgende:
Volgens Riazop heeft dit 3456 miljard clicks
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
geldt dit niet voor elke jaarlijkse zomerhitquote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is meer die overdreven hype waar ik me aan erger, het is gewoon een vrij generic Spaanstalig clubnummer.
zo grappig dat die hele hype aan me voorbij gegaan isquote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is meer die overdreven hype waar ik me aan erger, het is gewoon een vrij generic Spaanstalig clubnummer.
Waar woon je?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bitch please. Ik dans hemels.
nee dat kun je daarna gaan teruglezen en dan zien we je weer rond 20.00 enzovoortquote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Krijg ik dan een samenvatting van wat er is gebeurd tijdens het teruglezen?
Made in Taiwanquote:
In Wageningen. Doos 7239 onder de brug.quote:
Heerlijk! Ayurveda wil ik nog kopen!quote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, lekker he. Ik heb alles van Ayurveda ook![]()
Vooral de Yogi Flow is lekker
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:24 schreef alopio het volgende:
Maar goed deze hebben we dus ook weer gehad
mijne ook, om te vluchten van de bankquote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Even wachten hij zat er nog niet in.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
O ja, dat kan ook. Nou, tot 3 januari dan he! Moeten jullie wel even blijven.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat kun je daarna gaan teruglezen en dan zien we je weer rond 20.00 enzovoort
Dit hoort bij Ayurveda. Schuimende douchegel...quote:Op woensdag 27 december 2017 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk! Ayurveda wil ik nog kopen!![]()
De Yogi Flow ken ik niet. Ga ik eens naar kijken!
Maar wat is je eindoordeel over die ooraids van net?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In Wageningen. Doos 7239 onder de brug.
hee iets recents wat je kan waarderenquote:
Okay!quote:Op woensdag 27 december 2017 11:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit hoort bij Ayurveda. Schuimende douchegel...
Sop 2000?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit hoort bij Ayurveda. Schuimende douchegel...
539quote:Op woensdag 27 december 2017 11:25 schreef SureD1 het volgende:
Herbertder weg staat hoger neem ik aan? Iedereen die het bij die plaat droog houdt heeft geen ziel...
Tenzij onder invloed hoef ik het niet weer te horen.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar wat is je eindoordeel over die ooraids van net?
2002 toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hee iets recents wat je kan waarderen
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op woensdag 27 december 2017 11:25 schreef SureD1 het volgende:
Herbertder weg staat hoger neem ik aan? Iedereen die het bij die plaat droog houdt heeft geen ziel...
Dit lijkt me een Coldplay stemmerquote:
ik kan 'm al waarderen van voordat jij geboren was. Geweldige manquote:Op woensdag 27 december 2017 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hee iets recents wat je kan waarderen
dat is voor DDM recentquote:
Herbert Dijkstra eat your heart out.quote:
En complimenten waar ze toekomen...quote:Op woensdag 27 december 2017 11:25 schreef SureD1 het volgende:
Flugzeuge im Bauch. Halt Mich.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan 'm al waarderen van voordat jij geboren was. Geweldige man
en Guus verdient een nekschot voor zijn versie daarvanquote:Op woensdag 27 december 2017 11:25 schreef SureD1 het volgende:
HA! HA HA!!!quote:Op woensdag 27 december 2017 11:27 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra eat your heart out.
Net zoals alles in Nederland helaas te ver weg voor mijquote:Op woensdag 27 december 2017 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In Wageningen. Doos 7239 onder de brug.
Correctiequote:Op woensdag 27 december 2017 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en Guus verdient een nekschot voor zijn versie daarvan
Dat sowieso.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies. Van zo'n persoonlijk lied hoor je af te blijvenquote:Op woensdag 27 december 2017 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-in-het-buitenland-wonen-postquote:Op woensdag 27 december 2017 11:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Net zoals alles in Nederland helaas te ver weg voor mij
Groningen was t he?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Net zoals alles in Nederland helaas te ver weg voor mij
quote:Tijdens een concert van BLØF op 3 februari 2004 speelde Grönemeyer zijn hit Halt Mich in Ahoy, waarbij hij ook werd begeleid door Carel Kraayenhof. BLØF heeft het nummer vervolgens ook in het Nederlands gespeeld.
vind ik best een aardige cover (dat kan Guus wel) maar is geen liedje waar je aan moet komen omdat je nooit precies hetzelfde kunt brengenquote:Op woensdag 27 december 2017 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |