lees ff terug, dan zien we je wel weer rond een uur of 4.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja![]()
Kan iemand me een samenvatting geven wat er vanaf vannacht een uur of half twee is gebeurd
Filmpje van je dans skils?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej. Met wat alcohol en in een club zou ik hier een jongen mee kunnen versieren
ja dit is wel geinig als het zonnetje hoog staat en je het in de Spaanse zon 3x hoort, maar je moet het niet 300x horen en het hoort natuurlijk niet in de top 2000quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had iets veel vreselijkers verwacht, dit valt nog redelijk te negeren en vergeten, wat ik dan ook gewoon ga doen
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej. Met wat alcohol en in een club zou ik hier een jongen mee kunnen versieren
hij is 8, dan mag dat nogquote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voed die knul is wat beter op qua muziek dan
Krijg ik dan een samenvatting van wat er is gebeurd tijdens het teruglezen?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
lees ff terug, dan zien we je wel weer rond een uur of 4.
Naast dat Nederland een walgelijk land is.....quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef SureD1 het volgende:
Generiek zomerhitje, niet iets wat zeven miljard views zou moeten hebben op youtube...
Sowwwwwwquote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn heupen gaan onbedoeld heen en weer
Ja, lekker he. Ik heb alles van Ayurveda ookquote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die is ook lekker en heb ik ook. Ik heb er inmiddels 4![]()
En ik had zo'n Rituals adventkalender voor mijn verjaardag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |