Stevie Wonder?quote:Op woensdag 27 december 2017 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah zometeen de jaarlijkse zomerhitnotering op plaats 1300

Nee daar ben ik niet bekend mee.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als je bekend bent met trage Spaanstalige muziek die tegenwoordig in clubs gedraaid worden mis je vrij weinig.

Evenstar

Evenstar

quote:Op woensdag 27 december 2017 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook iedere ochtend niet-aangekleed.

Rond plaats 1300*quote:

Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze loopt gewoon graag naakt rond

Blowers Daughter ken je niet?quote:Op woensdag 27 december 2017 10:54 schreef MTheBassman het volgende:
1350 The Blower's Daughter Damien Rice
1349 Little Red Rooster The Rolling Stones
1348 Guitar Man Elvis Presley
1347 Liquid Spirit Gregory Porter

1346 Despacito Louis Fonsi & Daddy Yankee

1345 Mensch Herbert Grönemeyer
1344 Just The Way You Are Bruno Mars

1343 Up & Up Coldplay

1342 Heartbreak Warfare John Mayer
1341 Terug Naar De Kust Maggie MacNeal
1340 Don't Leave Me This Way The Communards
1339 San Quentin (live At San Quentin) Johnny Cash
1338 On The Road Again Canned Heat

Wat een zaaduurtje zeg... Herbert, Despacito en Bruno Jupiter in 1 uur

Sssst, straks breng je mensen weer op ideeën.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ai e su te pego, Balada en Cheerleader stonden er ook 1 jaar in rond plaats 1200, daarna weer verdwenen

ik vind naakt slapen in deze tijd van het jaar toch best koud, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook iedere ochtend niet-aangekleed.

Bij deze dan ben ik zeer benieuwd hoe je hem vindtquote:Op woensdag 27 december 2017 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee daar ben ik niet bekend mee.
Ik leef in mijn eigen wereld, waarin ik zelf de dj ben.

geef mij ze maar allebei ipv een liedje van Blofquote:

Waarschijnlijk wordt dat een 'oh, die' nummer.quote:

Daar had ik op gestemd.
  Daar had ik op gestemd.

Dat is juist waar het probleem ligt met dat lied.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:55 schreef Bugno het volgende:
Maar mensen, die van Bruno: dat is een van de liefste liedjes die ik ken hoor.

Ik weet niet hoe ze er uit ziet. Bij sommige mensen kan dat niet wenselijk zijn.quote:

Het nieuws is nu.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:56 schreef Cee het volgende:
Net stuk gerend. Ik moet douchen maar dan mis ik het eerstvolgende nummer dus dan maar even verder stinken.

Lief is toch prima op z'n tijd?quote:Op woensdag 27 december 2017 10:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is juist waar het probleem ligt met dat lied.

Was zo mooi toen live op BKS de eerste editiequote:
 .. sowieso moet eigenlijk Cannonbal daar standaard achteraan komen.
 .. sowieso moet eigenlijk Cannonbal daar standaard achteraan komen.

Volcano, Volcano zeg ik je.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was zo mooi toen live op BKS de eerste editie.. sowieso moet eigenlijk Cannonbal daar standaard achteraan komen.

In de Top 2000 valt dan nog wel mee gelukkig.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:56 schreef Dwersdriever het volgende:
Straks Herbert Grönemeyer-plezier. In Nederland hopeloos genegeerd.

The Breedersquote:Op woensdag 27 december 2017 10:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was zo mooi toen live op BKS de eerste editie.. sowieso moet eigenlijk Cannonbal daar standaard achteraan komen.

je kunt ook buiten douchen in Eindhoven danquote:

Dat is wel een serieus goed nummer inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:56 schreef Dwersdriever het volgende:
Straks Herbert Grönemeyer-plezier. In Nederland hopeloos genegeerd.

Ik vind het wel terecht dat deze in de lijst staat... Bruno Mars is toch wel een van de betere popartiesten van het laatste decenniumquote:Op woensdag 27 december 2017 10:55 schreef Bugno het volgende:
Maar mensen, die van Bruno: dat is een van de liefste liedjes die ik ken hoor.

Dat is natuurlijk vanzelf sprekendquote:Op woensdag 27 december 2017 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geef mij ze maar allebei ipv een liedje van Blof

Ik wou er meer mee zeggen dat in je huis naakt rondlopen gewoon kan en mag in dit landquote:Op woensdag 27 december 2017 10:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze er uit ziet. Bij sommige mensen kan dat niet wenselijk zijn.

Zeker. Zijn funky liedjes zijn ook lekker...quote:Op woensdag 27 december 2017 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht dat deze in de lijst staat... Bruno Mars is toch wel een van de betere popartiesten van het laatste decennium

Ik luister überhaupt geen radio en als ik ze hoor is het vaak in de club als het me al vrij weinig kan schelen wat voor muziek erop komtquote:Op woensdag 27 december 2017 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mensen, hoe hebben jullie dit jaar overleefd met al die slechte muziek die dit jaar op de radio werd gedraaid?

Marco Borsato.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie denken jullie dat er meer dochters had? Armand of Willie Nelson?

Accidental Babies is mijn favorietquote:Op woensdag 27 december 2017 10:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |