Want Wilders ziet híer achter?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
Die arme Wilders heeft weer aandacht nodig.
Die vriend waarvan Pechtold z'n penthouse kreeg is Geert, ofzo..quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Want Wilders ziet híer achter?
https://www.nu.nl/economi(...)er-noodzakelijk.html
“In het rapport verwijst de GRECO naar de schenking van een appartement aan D66-leider Alexander Pechtold in 2017. Volgens de GRECO bewijst dit voorbeeld de noodzaak van duidelijke regels.”
Wilders maakt hier weer een hoop heisa van. Verder prima hoor, als Pechtold wordt bestraft, maar het is weer typisch dat onze Geert kabaal loopt te maken. Die heeft aandacht nodig.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Want Wilders ziet híer achter?
https://www.nu.nl/economi(...)er-noodzakelijk.html
“In het rapport verwijst de GRECO naar de schenking van een appartement aan D66-leider Alexander Pechtold in 2017. Volgens de GRECO bewijst dit voorbeeld de noodzaak van duidelijke regels.”
Maak je dan niet druk en negeer hem gewoon.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders maakt hier weer een hoop heisa van. Verder prima hoor, als Pechtold wordt bestraft, maar het is weer typisch dat onze Geert kabaal loopt te maken. Die heeft aandacht nodig.
Je hebt het over dat Pechtold door dat flutappartementje ingestemd zou hebben met CETA? Daar geloof ik ook niet zo in hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:35 schreef Ringo het volgende:
Gewoon het reglement aanscherpen, zodat zulke zaken voortaan worden gemeld.
Dat gelul over corruptie door de bende complotpsychoten hier,.
Niet om Geert Wilders te verdedigen, maar Pechtold heeft jarenlang niks anders gedaan dan zichzelf en D66 profileren door Wilders als vijand te kiezen. Bij de laatste verkiezingen was dat trouwens - heel opzichtig - Forum voor Democratie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders maakt hier weer een hoop heisa van. Verder prima hoor, als Pechtold wordt bestraft, maar het is weer typisch dat onze Geert kabaal loopt te maken. Die heeft aandacht nodig.
Terecht. Corruptie moet worden tegengegaan en de Tweede Kamer moet daar beter op toezien. Die Europese vermaning is echt niet voor niets uitgedeeld. We moeten er als burgers van op aan kunnen dat politici integer zijn en handelen naar eer en geweten, niet omdat ze achter de schermen zijn omgekocht of allerlei dure geschenken krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:13 schreef Oostwoud het volgende:
Wilders eist een officieel onderzoek bij het presidium van de Tweede Kamer:
https://www.telegraaf.nl/(...)e-vermaning-pechtold
Wie zegt dat Wilders dat niet mag doen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet om Geert Wilders te verdedigen, maar Pechtold heeft jarenlang niks anders gedaan dan zichzelf en D66 profileren door Wilders als vijand te kiezen. Bij de laatste verkiezingen was dat trouwens - heel opzichtig - Forum voor Democratie.
Wat Pechtold mag, mag Wilders ook.
Heb je een voorstel?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:48 schreef Ringo het volgende:
Het wordt sowieso hoog tijd dat Pechtold plaats maakt voor een ander, volgens mij is iedereen het daar wel over eens.
Vreemde tegenvraag. Ik wijs er gewoon op dat Pechtold jarenlang niks anders heeft gedaan dan zich profileren (en dus aandacht vergaren) tegenover de PVV. Het verwijt dat Wilders aandacht wil, vind ik dan ook gemakzuchtig. Iedere politicus wil aandacht en D66 heeft vaak genoeg Wilders ingezet om aandacht voor zichzelf te genereren.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie zegt dat Wilders dat niet mag doen?
Ik denk ook niet dat er daadwerkelijk sprake is van omkoping en ik denk dat Pechtold dat appartement cadeau heeft gekregen van iemand met wie hij oprecht bevriend is. Maar Pechtold had beter moeten weten omtrent het melden ervan. Iedere schijn van belangenverstrengeling moet worden tegengegaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:46 schreef nostra het volgende:
Guttegut, Geertje heeft weer even aandacht nodig hoor.
Het meest storende hieraan vind ik nog wel dat Pechtold met zijn vingertje staat te zwaaien om schande te spreken van belastingontwijking door de grote bedrijven, terwijl dit een pure schijnconstructie is om zelf belasting te ontwijken.
Maar die quatsch over omkoping wordt toch wel wat vermoeiend.
Ja, het is inderdaad belachelijk dom, absoluut.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
Maar Pechtold had beter moeten weten omtrent het melden ervan. Iedere schijn van belangenverstrengeling moet worden tegengegaan.
Idd, want anders ontstaat er een cultuur waarin een daadwerkelijk corrupte politicus óók wegkomt door te zeggen van "Ach, het was gewoon een privé-schenking".quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er daadwerkelijk sprake is van omkoping en ik denk dat Pechtold dat appartement cadeau heeft gekregen van iemand met wie hij oprecht bevriend is. Maar Pechtold had beter moeten weten omtrent het melden ervan. Iedere schijn van belangenverstrengeling moet worden tegengegaan.
Dat zegt iedere corrupte politicus nu ook al. Zie Jos van Rey.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Idd, want anders ontstaat er een cultuur waarin een daadwerkelijk corrupte politicus óók wegkomt door te zeggen van "Ach, het was gewoon een privé-schenking".
Nee, geen idee.quote:
Haha, oke. Jammer.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, geen idee.
Onder Pechtold is die partij inhoudelijk volkomen uitgehold. Ik denk dat opheffing van D66 de beste uitweg is.
Hij is niet dom, hij wist dat goed maar denkt gewoon die regels zijn maar lastig en gelden niet voor mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad belachelijk dom, absoluut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |