Conversation 16quote:
Dan kan je net zo goed Praise You ook meepakkenquote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik was voornemens tot Weekend mee te luisteren, maar Feeestyler pak ik ook nog even mee.
Mag ook Trein Vuur Dageraad zijn wmbquote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
STEFAN EN LISETTE
Volgend jaar als eerste nieuwe Spinvis klassieker in de lijst!
#hopenmagaltijd
verreweg hun beste liedquote:Op woensdag 27 december 2017 01:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Conversation 16
I'm a confident liar
Have my head in the oven so you'll know where I'll be
I try to be more romantic
I want to believe in everything you believe
Niet lullig bedoeld, maar hoe vergeet je waar je op stemtquote:Op woensdag 27 december 2017 01:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed Praise You ook meepakken
Daar heb ik op gestemd volgens mij
Ik ga slecht op weinig slaap..quote:Op woensdag 27 december 2017 01:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed Praise You ook meepakken
Daar heb ik op gestemd volgens mij
Je bent vaak vreemd gegaan?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Bugno het volgende:
Mijn liedje...helaas ook (te vaak) toepasselijk
Sinds de binnenkomst van Arcade Fire in 2016 de grootste band die nog steeds nooit in de (keuze)lijst heeft gestaan. Maar voordat het nieuwe decennium aanbreekt zou het toch eens moeten lukken zou je zeggen.quote:
Die eer gaat naar Fake Empire, Slow Show of Pink Rabbits. Ik kan niet kiezen.quote:
Eindeloos genot. Maar nu dit.quote:
Tot morgen Mexiquote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
en met deze mooie klanken ga ik mijn top 2000-vrinden uitzwaaien voor de tweede keer
Tot morgen maar weer
.....quote:
Doei!quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
en met deze mooie klanken ga ik mijn top 2000-vrinden uitzwaaien voor de tweede keer
Tot morgen maar weer
Allemaal in mijn National top 10, waar de volgorde ook nog wel eens wil verschillenquote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die eer gaat naar Fake Empire, Slow Show of Pink Rabbits. Ik kan niet kiezen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Berkery het volgende:
Hier had I Hope I Never kunnen staan
Heeft Squeeze ooit in de keuzelijst gestaan ja?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sinds de binnenkomst van Arcade Fire in 2016 de grootste band die nog steeds nooit in de (keuze)lijst heeft gestaan. Maar voordat het nieuwe decennium aanbreekt zou het toch eens moeten lukken zou je zeggen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen maar weer
Tot morgen maar weer
Inderdaad wel heel bizar dat The National structureel wordt overgeslagen.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sinds de binnenkomst van Arcade Fire in 2016 de grootste band die nog steeds nooit in de (keuze)lijst heeft gestaan. Maar voordat het nieuwe decennium aanbreekt zou het toch eens moeten lukken zou je zeggen.
Je weet maar nooit met Radio 2. Die mensen maken rare keuzes.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Houdoequote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen maar weer
Ik hou van (vrouw)mensen....quote:
Welterusten en tot vandaagquote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen maar weer
Da's inderdaad een gemis.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Berkery het volgende:
Hier had I Hope I Never kunnen staan
Als je het dan toch doet, met volle overtuigingquote:Op woensdag 27 december 2017 01:26 schreef Bugno het volgende:
"Guilty gets no sleep, in the last slow hours of mornin'"
Tot morgen maar weer
Voor het slapen gaan nog een poging tot een National top 10:quote:Op woensdag 27 december 2017 01:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Allemaal in mijn National top 10, waar de volgorde ook nog wel eens wil verschillen
Zo werkt het helaas niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je het dan toch doet, met volle overtuiging
Weet het gewoon niet helemaal meerquote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar hoe vergeet je waar je op stemt
Trustonquote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen maar weer
Je bent zelf overhypet.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:28 schreef alopio het volgende:
Zal vast boze gezichten opleveren, maar ik vind the national maar overhyped
Ze zijn de enige artiest die sinds 2012 structureel hoog in de snob 2000 staat met meerdere nummers terwijl er geen enkele van deze nummers wordt opgenomen in de keuzelijst. Terwijl dat met namen als Radiohead, Bruce Springsteen, QOTSA, RATM, Pulp, Joy Division, Arcade Fire, The Smashing Pumpkins wel gebeurde...quote:Op woensdag 27 december 2017 01:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad wel heel bizar dat The National structureel wordt overgeslagen.
Ik vind ze juist nog steeds bijzonder onderschat. Er is amper aandacht voor in Nederland.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:28 schreef alopio het volgende:
Nee hoor. Ik ken the national niet eens. denk ikquote:Op woensdag 27 december 2017 01:28 schreef alopio het volgende:
Het blijven toch keuzes...quote:Op woensdag 27 december 2017 01:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet.
Too Much Love Will Kill You was ook heftig vandaag.
Ik geloof ik ook nietquote:Op woensdag 27 december 2017 01:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ken the national niet eens. denk ik
Meh.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het blijven toch keuzes...
Misschien toch meer voor een open relatie gaan Bugno
Dat ben ik met je eens, maar veel liefhebbers/festivalgangers/kenners lopen weg met the national, ik heb dat nooit begrepen. Ik heb er echt helemaal niks meequote:Op woensdag 27 december 2017 01:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind ze juist nog steeds bijzonder onderschat. Er is amper aandacht voor in Nederland.
Maar nu hoef je Jerney meer?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:31 schreef ShinyStar het volgende:
Jerney Kaagman was zeker een lekker wijf vroeger.
dan was je nu net zo oud als ik geweestquote:Op woensdag 27 december 2017 01:31 schreef Achterhoker het volgende:
Wat baal ik nu dat dit niet de muziek van mijn jeugd was.
Geen idee waarom ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind ze juist nog steeds bijzonder onderschat. Er is amper aandacht voor in Nederland.
Mooie top 10. Ik heb zelf alleen niet zo gek veel met About Today.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan nog een poging tot een National top 10:
1. Fake Empire
2. Bloodbuzz Ohio
3. Mr November
4. Vanderlyle Crybaby Geeks
5. Racing like a pro
6. England
7. The system only dreams in total darkness
8. Converstaion 16
9. Affraid of everyone
10. About today
8.
Scooter kan vermakelijk zijn, maar de scheidingslijn tussen een lekker dancenummertje en een pijnlijke verkrachting is soms flinterdun. En Scooter gaat regelmatig over die lijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:31 schreef Gretzl het volgende:
De Scooter cover is leuker toch jongens en meisjes? Ik vind deze wat oubollig klinken :p
Heb je er wel serieus naar geluisterd? Ik vind het wel een band waarbij het kwartje pas laat valt. Ieder album moet ik minstens vijf keer horen voor het echt ergens op begint te lijken, maar dan is het ook meteen geweldig.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar veel liefhebbers/festivalgangers/kenners lopen weg met the national, ik heb dat nooit begrepen. Ik heb er echt helemaal niks mee
Paar keer geprobeerd maar pakt me niet. Een vriendin van me is er helemaal weg van dus regelmatig gehoord. Niet mijn ding blijkbaarquote:Op woensdag 27 december 2017 01:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je er wel serieus naar geluisterd? Ik vind het wel een band waarbij het kwartje pas laat valt. Ieder album moet ik minstens vijf keer horen voor het echt ergens op begint te lijken, maar dan is het ook meteen geweldig.
Fanta mango, de lekkerste Fanta wmbquote:Op woensdag 27 december 2017 01:33 schreef Bugno het volgende:
Wat wordt er trouwens bij gedronken vandaag? Ik heb een mooie Verdicchio.
Fantaquote:Op woensdag 27 december 2017 01:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Fanta mango, de lekkerste Fanta wmb
Ik geloof dat ik ze in m'n persoonlijke omgeving wel eens een beetje teveel hype, maar in een groter geheel zijn ze allerminst overhyped. Juist omdat ze nooit een echte hype zijn geworden in NL zijn bandjes als The War on Drugs, Future Islands en Portugal. The Man ze qua bekendheid allang voorbij..quote:Op woensdag 27 december 2017 01:28 schreef alopio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |