Je bent zelf overhypet.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:28 schreef alopio het volgende:
Zal vast boze gezichten opleveren, maar ik vind the national maar overhyped
Ze zijn de enige artiest die sinds 2012 structureel hoog in de snob 2000 staat met meerdere nummers terwijl er geen enkele van deze nummers wordt opgenomen in de keuzelijst. Terwijl dat met namen als Radiohead, Bruce Springsteen, QOTSA, RATM, Pulp, Joy Division, Arcade Fire, The Smashing Pumpkins wel gebeurde...quote:Op woensdag 27 december 2017 01:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad wel heel bizar dat The National structureel wordt overgeslagen.
Ik vind ze juist nog steeds bijzonder onderschat. Er is amper aandacht voor in Nederland.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:28 schreef alopio het volgende:
Nee hoor. Ik ken the national niet eens. denk ikquote:Op woensdag 27 december 2017 01:28 schreef alopio het volgende:
Het blijven toch keuzes...quote:Op woensdag 27 december 2017 01:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet.
Too Much Love Will Kill You was ook heftig vandaag.
Ik geloof ik ook nietquote:Op woensdag 27 december 2017 01:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ken the national niet eens. denk ik
Meh.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het blijven toch keuzes...
Misschien toch meer voor een open relatie gaan Bugno
Dat ben ik met je eens, maar veel liefhebbers/festivalgangers/kenners lopen weg met the national, ik heb dat nooit begrepen. Ik heb er echt helemaal niks meequote:Op woensdag 27 december 2017 01:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind ze juist nog steeds bijzonder onderschat. Er is amper aandacht voor in Nederland.
Maar nu hoef je Jerney meer?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:31 schreef ShinyStar het volgende:
Jerney Kaagman was zeker een lekker wijf vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |