quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
en met deze mooie klanken ga ik mijn top 2000-vrinden uitzwaaien voor de tweede keer
Tot morgen maar weer

Truste Mex
 Truste Mex

en met deze mooie klanken ga ik mijn top 2000-vrinden uitzwaaien voor de tweede keer
Tot morgen maar weer

Inderdaad wel heel bizar dat The National structureel wordt overgeslagen.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sinds de binnenkomst van Arcade Fire in 2016 de grootste band die nog steeds nooit in de (keuze)lijst heeft gestaan. Maar voordat het nieuwe decennium aanbreekt zou het toch eens moeten lukken zou je zeggen.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Je weet maar nooit met Radio 2. Die mensen maken rare keuzes.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sinds de binnenkomst van Arcade Fire in 2016 de grootste band die nog steeds nooit in de (keuze)lijst heeft gestaan. Maar voordat het nieuwe decennium aanbreekt zou het toch eens moeten lukken zou je zeggen.

Houdoequote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen maar weer

Ik hou van (vrouw)mensen....quote:

Welterusten en tot vandaagquote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen maar weer

Da's inderdaad een gemis.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Berkery het volgende:
Hier had I Hope I Never kunnen staan

Als je het dan toch doet, met volle overtuigingquote:Op woensdag 27 december 2017 01:26 schreef Bugno het volgende:
"Guilty gets no sleep, in the last slow hours of mornin'"

Tot morgen maar weer
 truste
 truste

Voor het slapen gaan nog een poging tot een National top 10:quote:Op woensdag 27 december 2017 01:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Allemaal in mijn National top 10, waar de volgorde ook nog wel eens wil verschillen

Zo werkt het helaas niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je het dan toch doet, met volle overtuiging

Weet het gewoon niet helemaal meerquote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar hoe vergeet je waar je op stemt
 Denk dat het niet dit jaar was, maar sowieso vorig jaar
 Denk dat het niet dit jaar was, maar sowieso vorig jaar 

Trustonquote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen maar weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |