Conversation 16quote:
Dan kan je net zo goed Praise You ook meepakkenquote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik was voornemens tot Weekend mee te luisteren, maar Feeestyler pak ik ook nog even mee.
Mag ook Trein Vuur Dageraad zijn wmbquote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
STEFAN EN LISETTE
Volgend jaar als eerste nieuwe Spinvis klassieker in de lijst!
#hopenmagaltijd
verreweg hun beste liedquote:Op woensdag 27 december 2017 01:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Conversation 16
I'm a confident liar
Have my head in the oven so you'll know where I'll be
I try to be more romantic
I want to believe in everything you believe
Niet lullig bedoeld, maar hoe vergeet je waar je op stemtquote:Op woensdag 27 december 2017 01:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed Praise You ook meepakken
Daar heb ik op gestemd volgens mij
Ik ga slecht op weinig slaap..quote:Op woensdag 27 december 2017 01:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed Praise You ook meepakken
Daar heb ik op gestemd volgens mij
Je bent vaak vreemd gegaan?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Bugno het volgende:
Mijn liedje...helaas ook (te vaak) toepasselijk
Sinds de binnenkomst van Arcade Fire in 2016 de grootste band die nog steeds nooit in de (keuze)lijst heeft gestaan. Maar voordat het nieuwe decennium aanbreekt zou het toch eens moeten lukken zou je zeggen.quote:
Die eer gaat naar Fake Empire, Slow Show of Pink Rabbits. Ik kan niet kiezen.quote:
Eindeloos genot. Maar nu dit.quote:
Tot morgen Mexiquote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
en met deze mooie klanken ga ik mijn top 2000-vrinden uitzwaaien voor de tweede keer
Tot morgen maar weer
.....quote:
Doei!quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
en met deze mooie klanken ga ik mijn top 2000-vrinden uitzwaaien voor de tweede keer
Tot morgen maar weer
Allemaal in mijn National top 10, waar de volgorde ook nog wel eens wil verschillenquote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die eer gaat naar Fake Empire, Slow Show of Pink Rabbits. Ik kan niet kiezen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Berkery het volgende:
Hier had I Hope I Never kunnen staan
Heeft Squeeze ooit in de keuzelijst gestaan ja?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sinds de binnenkomst van Arcade Fire in 2016 de grootste band die nog steeds nooit in de (keuze)lijst heeft gestaan. Maar voordat het nieuwe decennium aanbreekt zou het toch eens moeten lukken zou je zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |