Into Temptation staat in mijn top-3. Kan 'm nu ook zelf spelenquote:Op woensdag 27 december 2017 01:12 schreef Koen66 het volgende:
wow, Crowded House straks ook, die is
dat is echt zo'n saai liedje van de Foo's he, sorry manquote:
Ik ben een meisje. Misschien dat dat het verschil maaktquote:Op woensdag 27 december 2017 01:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch gewoon een lekker nummertje jongens.
hoe laat? en welke?quote:
ach ik hoor m vele malen liever dan Belfast Childquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. Misschien dat dat het verschil maakt
Wat een kutnummer. Serieus. Die overbodige kutfluit. Die suffe tekst. Nee.
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Into Temptation staat in mijn top-3. Kan 'm nu ook zelf spelen
Samequote:
Ja, deze hoort niet in de top 2000. Foo Fighters heeft betere liedjes.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is echt zo'n saai liedje van de Foo's he, sorry man
Misschien als je een vrouw bent van middelbare leeftijd met een kortpittig kapsel.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch gewoon een lekker nummertje jongens.
Mwah vind Wheels hier opzich wel best staan, ze hebben veel betere nummers (En dan staat My Hero er nog geen eens in!quote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1000 plekken te laag wel
Dat is ook weer iets te hoogquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1000 plekken te laag wel
Die staan er ook wel in. En hoger.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, deze hoort niet in de top 2000. Foo Fighters heeft betere liedjes.
Godver The Blowers Daughter staat veel te laagquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Same
En in datzelfde uurtje Blue Hotel en A Ton Of Love
Uurtje daarna The Blower's Daugher![]()
Blue Hotel heb ik gestemdquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Same
Godver, ik ga veel missen (denk ik)quote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Same
Nee man, is toch lekker ditquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsnog een verademing als je net Marco hebt overleefd.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Ik Vergeet tussen 10 en 11quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Godver The Blowers Daughter staat veel te laag
Mooie nummers jaquote:Op woensdag 27 december 2017 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blue Hotel heb ik gestemd
die ga ik dus allemaal missen, jammerquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Same
Ach, waarschijnlijk slaap ik er ook doorheenquote:Op woensdag 27 december 2017 01:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Godver, ik ga veel missen (denk ik)
Ja en die frontman lijkt ook zo veel op de drummer van Nirvanaquote:
Stefan & Lisette moeten we er volgend jaar inpushenquote:
Blower's Daughter is natuurlijk mooi, maar ik ben wel lichtelijk mad dat Cannonball de lijst maar niet weet te halen.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:15 schreef Bugno het volgende:
Heeeeuuuullll matig dit hoor. Blue Hotel en Blowers Daughter
Zelfs deze verwacht ik niet op Sky hoor.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:15 schreef Mani89 het volgende:
Beetje een Sky radio liedje van Deef.
Eens.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Stefan & Lisette moeten we er volgend jaar inpushen
Volcanoquote:Op woensdag 27 december 2017 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blower's Daughter is natuurlijk mooi, maar ik ben wel lichtelijk mad dat Cannonball de lijst maar niet weet te halen.
Correct.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Stefan & Lisette moeten we er volgend jaar inpushen
Mazzelquote:Op woensdag 27 december 2017 01:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goodnight mensen, straks er weer uit om 6.30
Dat riffje ben ik aan verslaafd.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goodnight mensen, straks er weer uit om 6.30
"Ok, ok, ok, er is soep"quote:
Meuk.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:17 schreef Achterhoker het volgende:
Ik vind dit wel een serieus fijne plaat voor dit tijdstip
Rootless Treequote:
Mm..nee, Volcano.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:18 schreef Bugno het volgende:
Dit is ok, maar doe nou maar snel door naar Into Temp
Ze was een weegschaal en was nogal mooi.quote:
Delicate ook mooi trouwus.quote:
Absoluut.quote:
Echt hèquote:Op woensdag 27 december 2017 01:18 schreef Isorden het volgende:
Goed verhaal, lekker kort... doen we niks mee evelien...
Heel aangenaam.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch wel mooi he jongens
"Maar het ging voor de rest best goed"quote:Op woensdag 27 december 2017 01:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze was een weegschaal en was nogal mooi.
Obama wordt wel gemist.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Kan dat andere fijne bandje dat wel eens voor Obama speelt ook niet gewoon volgend jaar in de lijst?Zou eens hoog tijd worden
En ik gok dat ze hier ook meer geld aan hebben verdiendquote:Op woensdag 27 december 2017 01:19 schreef Gretzl het volgende:
Ernstig onderschatte plaat dit deze van The Verve. Zoveel mooier dan BSS.
Hou van Coke tot ik Pepsiquote:
deze vind ik goed, BSSquote:Op woensdag 27 december 2017 01:19 schreef Gretzl het volgende:
Ernstig onderschatte plaat dit deze van The Verve. Zoveel mooier dan BSS.
Dit klinkt als een aanslagquote:
Ja dat is ook niet zo lastig iddquote:Op woensdag 27 december 2017 01:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
En ik gok dat ze hier ook meer geld aan hebben verdiend
California Dreamin' en Take On Me?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
#262 en #156 achter elkaar... wat kan het leven soms mooi zijn he jongens
Joh, ik ken die serie! Niet goed, maar heeft nog een hele korte herhaling op NPO Best gehad. Met Peter Bos ook, toch? Was best een goede serie, maar herhaald in de tijd dat ik nog niet bekend was met Billy Joelquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is een lastige hoor. En maar kort op de buis.
Was een beetje de opvolger van Mensen zoals jij en ik, ook met Kees Brusse en van dezelfde Duitse schrijver. Het heette De Wandelaar.
nee uit mijn persoonlijke lijstquote:Op woensdag 27 december 2017 01:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
California Dreamin' en Take On Me?
Het bewijs dat drugs wel werken.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:21 schreef Bugno het volgende:
We werden ouder op het stille veld
We waren mager als het ochtendlicht
We lazen zwijgend in elkaars gezicht
Hoe iedere dag zich weer opnieuw voltrok
Dit is toch het summum
Dat ook ja. En ik doelde uiteraard op The National. Dat Fake Empire (het lied van de hope) of Mr. November maar eens de lijst mag halen!quote:
Heb even vooruit gebladerd in mijn boekje. Vorige week even lekker ali illegali geprint op mijn werk.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee uit mijn persoonlijke lijst
Take on me staat dan wel een partij hoog zeg
It's true, it is...quote:Op woensdag 27 december 2017 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het bewijs dat drugs wel werken.
The Nationalquote:Op woensdag 27 december 2017 01:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat ook ja. En ik doelde uiteraard op The National. Dat Fake Empire (het lied van de hope) of Mr. November maar eens de lijst mag halen!
STEFAN EN LISETTEquote:Op woensdag 27 december 2017 01:21 schreef Bugno het volgende:
Dit is toch het summum
Waarvan is dat een mama appelsap?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
“Ze had een racefiets en een tik en een schipperspet.”
Ik was voornemens tot Weekend mee te luisteren, maar Feeestyler pak ik ook nog even mee.quote:
Ja ok, dat ookquote:Op woensdag 27 december 2017 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en ook voor ons toch? Om ons gezelschap te houden?
Spinvis kan zelfs de dood mooi maken.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:21 schreef Bugno het volgende:
Dit is toch het summum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |