Pizza - drol opmerking of Laura Pausini - Paul de Leeuw opmerking kan hier ook weer.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Stiekem vind ik hem mooier dan worn down piano

Misschien wel, maar Worn Down Piano is legendarischerquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Stiekem vind ik hem mooier dan worn down piano

voor mij welquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind ik in alle eerlijkheid ook geen hele hoge lat

en mag in de top driequote:Op dinsdag 26 december 2017 20:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien wel, maar Worn Down Piano is legendarischer

Tja, ik luister verder geen Billy Joel dus dit voelt een beetje als een nummer wat je een paar keer moet luisteren. Om dit eventjes langs te laten gaan is in dat opzicht niet handig met dit nummer.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zoals ik zei; zijn Bohemian Rhapsody. Is zijn langste nummer, maar het gebrek aan publieksparticipatie maakt het alleen maar langer.

Ik ben een TV-maniak (TV-gek meer), maar dat is nieuws voor mij... 'De kip of het ei' had wel een variatie op dat gefloten deel van de tune, maar meer kan ik me niet voor de geest halen. Zeg het eens?quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey, TV-maniak, weet jij in welke NLse tv-serie het fluitje van The Stranger ooit gebruikt werd als introtune?

Worn Down Piano kies ik sowieso voorquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien wel, maar Worn Down Piano is legendarischer

Voice of the Southquote:

is toch haar visite? Kun jij best elders gaan zitten met een tablet of laptopquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:45 schreef Bugno het volgende:
CCRGoden
*Ben er weer heel even, mrs. Bugno heeft mensen uitgenodigd, dus zo weer zonder FOK!*

Is een lastige hoor. En maar kort op de buis.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben een TV-maniak (TV-gek meer), maar dat is nieuws voor mij... 'De kip of het ei' had wel een variatie op dat gefloten deel van de tune, maar meer kan ik me niet voor de geest halen. Zeg het eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |