Into Temptation staat in mijn top-3. Kan 'm nu ook zelf spelenquote:Op woensdag 27 december 2017 01:12 schreef Koen66 het volgende:
wow, Crowded House straks ook, die is
dat is echt zo'n saai liedje van de Foo's he, sorry manquote:
Ik ben een meisje. Misschien dat dat het verschil maaktquote:Op woensdag 27 december 2017 01:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch gewoon een lekker nummertje jongens.
hoe laat? en welke?quote:
ach ik hoor m vele malen liever dan Belfast Childquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. Misschien dat dat het verschil maakt
Wat een kutnummer. Serieus. Die overbodige kutfluit. Die suffe tekst. Nee.
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Into Temptation staat in mijn top-3. Kan 'm nu ook zelf spelen
Samequote:
Ja, deze hoort niet in de top 2000. Foo Fighters heeft betere liedjes.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is echt zo'n saai liedje van de Foo's he, sorry man
Misschien als je een vrouw bent van middelbare leeftijd met een kortpittig kapsel.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch gewoon een lekker nummertje jongens.
Mwah vind Wheels hier opzich wel best staan, ze hebben veel betere nummers (En dan staat My Hero er nog geen eens in!quote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1000 plekken te laag wel
Dat is ook weer iets te hoogquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1000 plekken te laag wel
Die staan er ook wel in. En hoger.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, deze hoort niet in de top 2000. Foo Fighters heeft betere liedjes.
Godver The Blowers Daughter staat veel te laagquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Same
En in datzelfde uurtje Blue Hotel en A Ton Of Love
Uurtje daarna The Blower's Daugher![]()
Blue Hotel heb ik gestemdquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Same
Godver, ik ga veel missen (denk ik)quote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Same
Nee man, is toch lekker ditquote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsnog een verademing als je net Marco hebt overleefd.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |