Demi Lovatoquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die heeft dat niet nodig.
Demi Lavoto? Of hoe heet ze, zou het wel doen.
Camila dinges zou het ook doen. Kan ook wel wat promo gebruiken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Demi Lovato![]()
Is ook wel een schatje
Waarschijnlijk zal dat later op de avond wel gebeurenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar je vreselijk van moet pissen
Ja, het is dezelfde brouwerij als van Bavaria en Schultenbrau. Ik vind die luxe pils maar onzin.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Swinckels is gewoon Bavaria
Ik ga voor een Leffe Tripel.
Bohhhh.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die heeft dat niet nodig.
Demi Lavoto? Of hoe heet ze, zou het wel doen.
Deze dame?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Camila dinges zou het ook doen. Kan ook wel wat promo gebruiken.
Ja die ja.quote:
Ken haar alleen van dat meidengroepje waar ze bij zatquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die ja.
Havanna is een leuk nummer van haar
quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ken haar alleen van dat meidengroepje waar ze bij zat
Ben verbaasd dat die niet binnen is gekomen. Dat nr is vele malen beter dan Leef en Despacito.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die ja.
Havanna is een leuk nummer van haar
ik werd gek van cafe, dus Symph heeft pech, we luisteren gewoon radioquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dikke spoiler net want de top 10 kwam in beeld!!!1
Ken ik niet. Die Swinckels zijn toch op kosten van mijn pa dus ik klaag nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met Klok! Swinckels zou ik wel afraden, dat is niet heel anders dan Klok bier, alleen vijf keer zo duur![]()
Ik trek bij het eten zo een Einstök Icelandic Wee Heavy open.
Swinckels is prima pilsquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ken ik niet. Die Swinckels zijn toch op kosten van mijn pa dus ik klaag niet
Bavariaquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
En nu ga ik douchen en kerst vieren
Wat heb je tegen Dido en Nutini?quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:12 schreef peaceman het volgende:
1575 Carry On - Crosby, Stills, Nash & Young![]()
1574 California Love - 2Pac ft. Dr. Dre![]()
1573 Love On The Rocks - Neil Diamond![]()
1572 Mijn Gebed - DC Lewis![]()
1571 Malle Babbe - Rob de Nijs![]()
1570 MacArthur Park - Richard Harris![]()
1569 Bend And Break - Keane![]()
1568 Summertime - Ella Fitzgerald & Louis Armstrong![]()
1567 Make Me Smile (Come Up And See Me) - Steve Harley & Cockney Rebel![]()
1566 White Flag - Dido![]()
1565 New Shoes - Paolo Nutini
Niets, maar Dido vind ik mwah en Paolo heeft echt veel betere nummers gemaakt.quote:
ik snap dat niet, maar ik ben dan ook een zeikbejaardequote:Op dinsdag 26 december 2017 18:13 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is niet mijn dingmaar ik snap wel dat mensen erop stemmen
vind het niet eens zo verkeerd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:13 schreef MTheBassman het volgende:
Nou dit is best oudquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap dat niet, maar ik ben dan ook een zeikbejaarde
Ben begonnen met rap en trance dus heb een superbrede muzieksmaakquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:13 schreef MTheBassman het volgende:
Nutini is geen meuk hoor. Zeker niet. Maar dat nummer is mwah.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dido is meuk, en Nutini op een paar nummers na ook
Jaquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je had een grap kunnen maken als je die 'is' had weggelaten
Helaas is het geen grap.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je had een grap kunnen maken als je die 'is' had weggelaten
Vind het een leuk nummer, maar ook wel een van zijn minste. These Streets is toch wel de meest grijsgedraaide CD die ik heb. Alles daarop is leuk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nutini is geen meuk hoor. Zeker niet. Maar dat nummer is mwah.
Die CD waarop Iron Sky staat is heel goed. Soulvol.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind het een leuk nummer, maar ook wel een van zijn minste. These Streets is toch wel de meest grijsgedraaide CD die ik heb. Alles daarop is leuk.
Voor mij is Dido misschien vooral jeugdsentiment naar een vakantie in Zuid-Frankrijk met m'n ouders waar die CD zo'n beetje de hele tijd op stond in de auto, maar White Flag vind ik echt wel een goed nummer.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niets, maar Dido vind ik mwah en Paolo heeft echt veel betere nummers gemaakt.
live was hij weergaloosquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:17 schreef Zorro het volgende:
Nu ik deze hoor is ie toch wel leuker dan ik in mijn herinnering had.
Geen probleem toch? Geniet ervan!quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mij is Dido misschien vooral jeugdsentiment naar een vakantie in Zuid-Frankrijk met m'n ouders waar die CD zo'n beetje de hele tijd op stond in de auto, maar White Flag vind ik echt wel een goed nummer.
Wel ens over New Shoes
Rap is zowat het enige genre wat mij niet tot nauwelijks aanspreekt, voor de rest kan ik in alles wel wat vindenquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben begonnen met rap en trance dus heb een superbrede muzieksmaak
Je blijft verbazenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |