Demi Lovatoquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die heeft dat niet nodig.
Demi Lavoto? Of hoe heet ze, zou het wel doen.
Camila dinges zou het ook doen. Kan ook wel wat promo gebruiken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Demi Lovato![]()
Is ook wel een schatje
Waarschijnlijk zal dat later op de avond wel gebeurenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar je vreselijk van moet pissen
Ja, het is dezelfde brouwerij als van Bavaria en Schultenbrau. Ik vind die luxe pils maar onzin.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Swinckels is gewoon Bavaria
Ik ga voor een Leffe Tripel.
Bohhhh.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die heeft dat niet nodig.
Demi Lavoto? Of hoe heet ze, zou het wel doen.
Deze dame?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Camila dinges zou het ook doen. Kan ook wel wat promo gebruiken.
Ja die ja.quote:
Ken haar alleen van dat meidengroepje waar ze bij zatquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die ja.
Havanna is een leuk nummer van haar
quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ken haar alleen van dat meidengroepje waar ze bij zat
Ben verbaasd dat die niet binnen is gekomen. Dat nr is vele malen beter dan Leef en Despacito.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die ja.
Havanna is een leuk nummer van haar
ik werd gek van cafe, dus Symph heeft pech, we luisteren gewoon radioquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dikke spoiler net want de top 10 kwam in beeld!!!1
Ken ik niet. Die Swinckels zijn toch op kosten van mijn pa dus ik klaag nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met Klok! Swinckels zou ik wel afraden, dat is niet heel anders dan Klok bier, alleen vijf keer zo duur![]()
Ik trek bij het eten zo een Einstök Icelandic Wee Heavy open.
Swinckels is prima pilsquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ken ik niet. Die Swinckels zijn toch op kosten van mijn pa dus ik klaag niet
Bavariaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |