Demi Lovatoquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die heeft dat niet nodig.
Demi Lavoto? Of hoe heet ze, zou het wel doen.

Camila dinges zou het ook doen. Kan ook wel wat promo gebruiken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Demi Lovato
Is ook wel een schatje

Waarschijnlijk zal dat later op de avond wel gebeurenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar je vreselijk van moet pissen

Ja, het is dezelfde brouwerij als van Bavaria en Schultenbrau. Ik vind die luxe pils maar onzin.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Swinckels is gewoon Bavaria
Ik ga voor een Leffe Tripel.

Bohhhh.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die heeft dat niet nodig.
Demi Lavoto? Of hoe heet ze, zou het wel doen.

Deze dame?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Camila dinges zou het ook doen. Kan ook wel wat promo gebruiken.

Ja die ja.quote:

Ken haar alleen van dat meidengroepje waar ze bij zatquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die ja.
Havanna is een leuk nummer van haar

quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ken haar alleen van dat meidengroepje waar ze bij zat

Ben verbaasd dat die niet binnen is gekomen. Dat nr is vele malen beter dan Leef en Despacito.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die ja.
Havanna is een leuk nummer van haar

ik werd gek van cafe, dus Symph heeft pech, we luisteren gewoon radioquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dikke spoiler net want de top 10 kwam in beeld!!!1

Ken ik niet. Die Swinckels zijn toch op kosten van mijn pa dus ik klaag nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met Klok! Swinckels zou ik wel afraden, dat is niet heel anders dan Klok bier, alleen vijf keer zo duur
Ik trek bij het eten zo een Einstök Icelandic Wee Heavy open.

Swinckels is prima pilsquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ken ik niet. Die Swinckels zijn toch op kosten van mijn pa dus ik klaag niet

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Bavariaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |