Episch concertquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:34 schreef Diaan73 het volgende:

Dit jaar waren ze goed op Best Kept Secret

Ik heb me er nog nooit actief in verdiept. Maar als ik het hoor kan het me nooit echt boeien nee.quote:

pinkpop was nog beter een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Episch concert
Jammer dat het nieuwe album nogal matig was

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Deze man weet.quote:

Weggooi albumpje.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Episch concert

Als dat autobiografisch is kan ik me dat best voorstellen.quote:

Daar werkte de setting ook nogal mee natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
pinkpop was nog beter een paar jaar geleden.
Klopt, maar er staan toch een paar leuke nummers op hoor.

Ajoh, die Arcade Fire is zo weer afgelopenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:36 schreef peaceman het volgende:
Zo de hele familie hier aan de alcohol

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Zijn die kinderen van je niet nog wat te jong?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:36 schreef peaceman het volgende:

quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ajoh, die Arcade Fire is zo weer afgelopen

Eerste keer Lowlandsquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Episch concert

Ik neem aan het 18+ deel van de familie ???quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:36 schreef peaceman het volgende:

Klopt. De afsluiting was grandioos. Confetti in de regen. Here comes the nighttime. Nog steeds mijn ringtone.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar werkte de setting ook nogal mee natuurlijk

ach wat dronk jij toen je 15 was?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn die kinderen van je niet nog wat te jong?

Die b-sides ken ik niet. Welke moet ik luisteren?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De drummer was voor mij 50% van de band. Ik heb laatst nog de eerste 2 albums + alle b-sides (die vaak zelfs beter waren dan de album tracks) op mijn ipod gegooid. Puur genot nog steeds.

Welnee man, ze steken daar ook illegaal vuurwerk af, huishouden van Jan Steen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan het 18+ deel van de familie ???

"alcohol"... Shandy.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:36 schreef peaceman het volgende:

quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welnee man, ze steken daar ook illegaal vuurwerk af, huishouden van Jan Steen.

Foei.quote:

quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:40 schreef Zorro het volgende:
Geen gitaar te bekennen en ik vind dit leuk. Kom nou nog maar eens met dat ik niet vernieuwend ben he!

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Toen ik die leeftijd had mocht ik nog niet drinken van m'n ouders.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach wat dronk jij toen je 15 was?
En Lennon zit aan de shandy

Ja nee, te makkelijk he.quote:

En dat deed jij ook braaf?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toen ik die leeftijd had mocht ik nog niet drinken van m'n ouders.
Moest braaf wachten tot ik 16 was.

Goodbye strangerquote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

zo ondergewaardeerd dit!
 zo ondergewaardeerd dit!

nu is het tot 18, echt belachelijk. Zo af en toe kan en mag best.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toen ik die leeftijd had mocht ik nog niet drinken van m'n ouders.
Moest braaf wachten tot ik 16 was.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik achter hun rug om wel eens voorzichtig een pilsje heb genuttigd in die tijd.quote:

Dat en beter thuis dan dat ze zich elders volgieten met spul waarvan je niet weet wat het is..quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu is het tot 18, echt belachelijk. Zo af en toe kan en mag best.

Nou, voor je het weet zitten ze water te drinken. Nou vraag ik je!quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat en beter thuis dan dat ze zich elders volgieten met spul waarvan je niet weet wat het is..

ik bedoel maar... die betutteling tegenwoordig gaat wel heel ver. Dan heb ik liever dat ie hier een biertje of wat anders drinkt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik achter hun rug om wel eens voorzichtig een pilsje heb genuttigd in die tijd.

Dan heb je op veel hoge nummers gestemd, mijne kwam rond 1893 al, aan de andere kant zijn er maar twee nog langsgekomenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:41 schreef livelink het volgende:
De eerste plaat die ik hoor waar ik zelf op gestemd heb

quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, voor je het weet zitten ze water te drinken. Nou vraag ik je!

Ik deed het vroeger met een Sneeuwwitje.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik bedoel maar... die betutteling tegenwoordig gaat wel heel ver. Dan heb ik liever dat ie hier een biertje of wat anders drinkt.
En Lennon een keer een shandy.. dat stelt helemaal niks voor.

smakelijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
Even de restjes van kerstdiner van gister opeten

Logisch en ze kunnen het beste leren drinken in een thuissituatie. Zo weten ze beter hun limiet en hebben ze al ervaring wanneer ze echt gaan stappenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu is het tot 18, echt belachelijk. Zo af en toe kan en mag best.

Nee hoor, een heleboel zijn er uberhaupt niet in de top2000 gekomen en ik heb gisteren niet veel gehoord en vandaag ook een veel uren niet. Dus ik heb denk ik veel gemist.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan heb je op veel hoge nummers gestemd, mijne kwam rond 1893 al, aan de andere kant zijn er maar twee nog langsgekomen

je kunt het ook weer overdrijven he?!quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom thuis ook even een lijntje doen met je kinderen.

Oh, we gaan blijkbaar wat bestellen, ook goedquote:

die fox staat wel lekker hoog danquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij heb ik na het komend uur met The Sweet de meeste nummers van mijn reddingsactie wel gehad. Even checken.

Beter drijven dan verdrinkenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kunt het ook weer overdrijven he?!

precies.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Logisch en ze kunnen het beste leren drinken in een thuissituatie. Zo weten ze beter hun limiet en hebben ze al ervaring wanneer ze echt gaan stappen

Hier is een playlist. Maar er zijn nog veel meer. England is denk ik mijn favoriet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die b-sides ken ik niet. Welke moet ik luisteren?

Veroordeel ons maar op dat ene drankje ... ik vind het primaquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter drijven dan verdrinken

Pff, en dan ook op 350 nummers stemmen zeker.quote:Maak eer volgend jaar maar een top 20.000 van.

Gewoon doen joh. Kinderen kunnen beter thuis drinken dan bij vrienden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veroordeel ons maar op dat ene drankje ... ik vind het prima

Jaaaaa! Goed plan!quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, en dan ook op 350 nummers stemmen zeker.

300 keer Borstato in de lijst.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]

preciesquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Kinderen kunnen beter thuis drinken dan bij vrienden.

Zelfs dan zou ik nog genoeg nummers hebben waar ik op wil stemmenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]

Dank je! Ik ga er volgend jaar naar luisterenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier is een playlist. Maar er zijn nog veel meer. England is denk ik mijn favoriet.
https://www.youtube.com/playlist?list=PL81430B19FEDBC4FC

Welke?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga zo maar ff ook mn eerste biertje opentrekken

Met een beetje mazzel vinden ze er helemaal niets aan en drinken ze de komende jaren nietquote:

De eerstequote:

Ik ben student dus ik drink veel Klok bier :p maar Swinckels ga ik ook wel zo opentrekkenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |