Episch concertquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:34 schreef Diaan73 het volgende:

Dit jaar waren ze goed op Best Kept Secret

Ik heb me er nog nooit actief in verdiept. Maar als ik het hoor kan het me nooit echt boeien nee.quote:

pinkpop was nog beter een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Episch concert
Jammer dat het nieuwe album nogal matig was

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Deze man weet.quote:

Weggooi albumpje.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Episch concert

Als dat autobiografisch is kan ik me dat best voorstellen.quote:

Daar werkte de setting ook nogal mee natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
pinkpop was nog beter een paar jaar geleden.
Klopt, maar er staan toch een paar leuke nummers op hoor.

Ajoh, die Arcade Fire is zo weer afgelopenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:36 schreef peaceman het volgende:
Zo de hele familie hier aan de alcohol

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Zijn die kinderen van je niet nog wat te jong?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:36 schreef peaceman het volgende:

quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ajoh, die Arcade Fire is zo weer afgelopen

Eerste keer Lowlandsquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Episch concert

Ik neem aan het 18+ deel van de familie ???quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:36 schreef peaceman het volgende:

Klopt. De afsluiting was grandioos. Confetti in de regen. Here comes the nighttime. Nog steeds mijn ringtone.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar werkte de setting ook nogal mee natuurlijk

ach wat dronk jij toen je 15 was?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn die kinderen van je niet nog wat te jong?

Die b-sides ken ik niet. Welke moet ik luisteren?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De drummer was voor mij 50% van de band. Ik heb laatst nog de eerste 2 albums + alle b-sides (die vaak zelfs beter waren dan de album tracks) op mijn ipod gegooid. Puur genot nog steeds.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |