Tja, topic is mannelijk, he?quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:48 schreef remlof het volgende:
Heeft die Duitse kuthomo meteen de OP verneukt.
Cultureel Marxisme.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
Vroeger was Fok! overzichtelijk. Toen had je twee homo’s: Piet (rechts) en SCH (links).
Nu lijkt iedereen wel homo.
SCH was wel lekker geschiftquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
Vroeger was Fok! overzichtelijk. Toen had je twee homo’s: Piet (rechts) en SCH (links).
Nu lijkt iedereen wel homo.
Is dat newspeak voor dobbernegers?quote:
Is om blanke vrouwen open te stellen voor het idee een mengkindje te baren. Zij zijn eerst de hele tijd bestookt met het idee dat feminiene mannen helemaal fantastisch zijn, waardoor de inheemse Blankman eigenlijk nog maar half man is. Nu is de tussenfase van het presenteren van feminiene importmannen, zodat ze opengesteld worden voor het idee een mengkind te baren, zodat binnenkort de laatste stap kan worden uitgevoerd: importtestosteronbommen verheerlijken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:10 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Wel raar dat de zogenaamde tsunami-volkeren ook homo worden dan.
Wat wil dan zeggen met Tsunamivolkeren?quote:
Waar lees je dit allemaal?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is om blanke vrouwen open te stellen voor het idee een mengkindje te baren. Zij zijn eerst de hele tijd bestookt met het idee dat feminiene mannen helemaal fantastisch zijn, waardoor de inheemse Blankman eigenlijk nog maar half man is. Nu is de tussenfase van het presenteren van feminiene importmannen, zodat ze opengesteld worden voor het idee een mengkind te baren, zodat binnenkort de laatste stap kan worden uitgevoerd: importtestosteronbommen verheerlijken.
Niks. Gewoon alle kwade enge buitenlanders.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat wil dan zeggen met Tsunamivolkeren?
De stormfrontpagina?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:14 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Waar lees je dit allemaal?
Op 4-Chan lees je dit soort dingen ook.
Van die opgeblazen, blauw aangelopen, Aziatische lijken die je eens in de zoveel jaar na de kerstdagen op de stranden van Phuket vindt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat wil dan zeggen met Tsunamivolkeren?
Ah, jij hebt wat tegen buitenlandersquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:14 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Niks. Gewoon alle kwade enge buitenlanders.
Wat wil je zeggen met dobbernegers?
Grof en grappig -> makkelijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van die opgeblazen, blauw aangelopen, Aziatische lijken die je eens in de zoveel jaar na de kerstdagen op de stranden van Phuket vindt.
Pokkelmans' Manifest.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:14 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Waar lees je dit allemaal?
Op 4-Chan lees je dit soort dingen ook.
Ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, jij hebt wat tegen buitenlanders
Je zat toch in een tbs-kliniek?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pokkelmans' Manifest.
Wereldwijd beschikbaar nadat ik een paar dozijn parteijugend-leden heb doorzeefd op een of ander klote-eilandje tussen de fjorden.
Voor mij cunnilingus. Bij fellatio gebruik ik mijn bek nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat, cunnilingus of fellatio?
Fjotolf Hansen Ben jij het?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pokkelmans' Manifest.
Wereldwijd beschikbaar nadat ik een paar dozijn parteijugend-leden heb doorzeefd op een of ander klote-eilandje tussen de fjorden.
Oké dan, Claudia De Breij.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:16 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Grof en grappig -> makkelijk
Minder grof en toch grappig -> uitdagend
Binnenkort weer herbeoordelingquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:17 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Je zat toch in een tbs-kliniek?
Nope, ben als kind van vluchtelingen uit Indonesië gek op blonde duitsersquote:
Mengkindjes zijn de mooiste kindjes.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is om blanke vrouwen open te stellen voor het idee een mengkindje te baren. Zij zijn eerst de hele tijd bestookt met het idee dat feminiene mannen helemaal fantastisch zijn, waardoor de inheemse Blankman eigenlijk nog maar half man is. Nu is de tussenfase van het presenteren van feminiene importmannen, zodat ze opengesteld worden voor het idee een mengkind te baren, zodat binnenkort de laatste stap kan worden uitgevoerd: importtestosteronbommen verheerlijken.
Nou dan zit je goed in Duitsland.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, ben als kind van vluchtelingen uit Indonesië gek op blonde duitsers
Kip bak je niet, kip grill of braad jequote:Op dinsdag 26 december 2017 16:18 schreef Tem het volgende:
Wil lekker over Sherry Bidet keuvelen maar Timmmmm moet een kip bakken.
Kipquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:18 schreef Tem het volgende:
Kind, ik loop op kruk-ken! *handjes wapper*quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Nou dan zit je goed in Duitsland.
We kunnen hier ook wel even over Thierry praten. Kunnen we bovendien een nieuwe bron FOK!-intellect warm maken voor de POL-SC.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:18 schreef Tem het volgende:
Oke, wat een verhelderende opmerking. Wat ga jij vandaag maken Piet?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kip bak je niet, kip grill of braad je
Haha, Gordon.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kind, ik loop op kruk-ken! *handjes wapper*
Of je houdt ze voor de eieren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kip bak je niet, kip grill of braad je
Ik slow roast een stuk vette procureur van ca 1200 gram, twijfel nog tussen bloemkool of boontjes erbijquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Oke, wat een verhelderende opmerking. Wat ga jij vandaag maken Piet?
Ik weet niet of ze heel erg geschikt zijn als gezelschapsdier.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:21 schreef Volkorenbrood het volgende:
Of je houdt ze en maakt ze niet dood inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |