SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je gaat nog wat missen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dit vorig jaar zelfs nog op Facebook gedeeld...
* Elfletterig moet helaas gaan nu
Mijn geest was even compleet blanco..quote:
Fijne kerst.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:12 schreef Karzai het volgende:
Vind het wel weer even mooi geweest nog een fijne kerstdag
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:12 schreef livelink het volgende:
Ik moet even gaan assisteren bij het repareren van een kapotte wasmachine. Misschien tot zo
quote:
Dat is snel.quote:
Schokbrekers nagekeken, lagers nagekeken. Dat was het allebei niet en dat waren de enige twee dingen die we zelf konden repareren. Morgen een nieuwe wasmachine kopen dus.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Schokbrekers nagekeken, lagers nagekeken. Dat was het allebei niet en dat waren de enige twee dingen die we zelf konden repareren. Morgen een nieuwe wasmachine kopen dus.
Geen idee eigenljik. Ergens tussen de 6 en 10 jaar denk ik. Ik hoop dat hij ouder was.quote:
Dat is nog niet oud.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee eigenljik. Ergens tussen de 6 en 10 jaar denk ik. Ik hoop dat hij ouder was.
Mocht je in de buurt van Drenthe komen en je kunt een beetje tillen, dan heb ik hier nog wel een AEG die je kunt krijgen!quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Schokbrekers nagekeken, lagers nagekeken. Dat was het allebei niet en dat waren de enige twee dingen die we zelf konden repareren. Morgen een nieuwe wasmachine kopen dus.
Ik wist dat je dat zou zeggenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt van Drenthe komen en je kunt een beetje tillen, dan heb ik hier nog wel een AEG die je kunt krijgen!(Maar dan moet de Miele wel eerst naar boven!
)
Zo kan livelink even haar agressie kwijt vanwege de wasmachine.quote:
Ach, ik doe er nu toch niks meer aan. Kan ik beter nog even 'genieten' van de kerstmuziek.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zo kan livelink even haar agressie kwijt vanwege de wasmachine.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik doe er nu toch niks meer aan. Kan ik beter nog even 'genieten' van de kerstmuziek.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga mijn Flappies even verzorgen voordat het donker wordt. Dank je wel DJVout voor de kerstshow.
Volgend jaar ben ik er vast wel weer klaar voor
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:35 schreef ToT het volgende:
Hey deze had je gisteren ook!
Maar hij is wel leuk!
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:58 schreef ToT het volgende:
Nu maar hopen dat de kerstman er idd eentje voor je zal brengen dan he!
Moet je rijden?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet nu mee met Melting boodschappen doen.
Nee, dat gelukkig niet.quote:
Ik moet er niet aan denken, deze dagen achter elkaar was al langer dan geplandquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie gaan weer trouwen in het nieuwe jaar
quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:12 schreef just me het volgende:
en weer eens thuis
![]()
Heerlijke dag gehad in de dierentuin met de kabouters !
[..]
Ik moet er niet aan denken, deze dagen achter elkaar was al langer dan gepland
maar fijn dat het zo kon
Nope de a.s. ouders zijn nog lekker saampjes uit eten gegaan en we hebben net even lekker door de telefoon bijgekletst.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]Goed bezig. Het weer was koud, maar wel lekker.
Maar nog geen nieuwe kabouter dus.......
Bankhang ze.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
Nope de a.s. ouders zijn nog lekker saampjes uit eten gegaan en we hebben net even lekker door de telefoon bijgekletst.
Ik heb de show van Vout gemist las ik
pfff ik ben wel een beetje moe, ik ga even bankhangen![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bankhang ze.
Kan me voorstellen dat zo'n dag vermoeiend is.
Damn......quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij ging zaterdag kapot en toen konden we natuurlijk al niks meer voor de kerstdagen. Je wilt niet weten hoeveel was er nu bij mij ligt. Ik denk dat ik straks wat met de hand moet gaan wassen (zo geen zin in)quote:
Zul je altijd zien.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij ging zaterdag kapot en toen konden we natuurlijk al niks meer voor de kerstdagen. Je wilt niet weten hoeveel was er nu bij mij ligt. Ik denk dat ik straks wat met de hand moet gaan wassen (zo geen zin in)
mag je niet bij de buurvrouw wassen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij ging zaterdag kapot en toen konden we natuurlijk al niks meer voor de kerstdagen. Je wilt niet weten hoeveel was er nu bij mij ligt. Ik denk dat ik straks wat met de hand moet gaan wassen (zo geen zin in)
Vast wel. Maar die zit ook lekker Kerst te vieren met haar familie. Als morgen de nood aan de man is, vraag ik het haar misschien. Maar ik hoop eigenlijk dat als ik morgen thuis kom van mijn werk ik te horen krijg dat er een nieuwe machine is gekocht en dat die donderdag al geleverd wordt of zo.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mag je niet bij de buurvrouw wassen?
Ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel. Maar die zit ook lekker Kerst te vieren met haar familie. Als morgen de nood aan de man is, vraag ik het haar misschien. Maar ik hoop eigenlijk dat als ik morgen thuis kom van mijn werk ik te horen krijg dat er een nieuwe machine is gekocht en dat die donderdag al geleverd wordt of zo.
hier was je welkom hoor, met je wasmand, ook met kerst. Bij ons thuis vroeger gingen we ook naar de overburen en vice versa met kratten vol serviesgoed van feestjes voor de vaatwasser.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel. Maar die zit ook lekker Kerst te vieren met haar familie. Als morgen de nood aan de man is, vraag ik het haar misschien. Maar ik hoop eigenlijk dat als ik morgen thuis kom van mijn werk ik te horen krijg dat er een nieuwe machine is gekocht en dat die donderdag al geleverd wordt of zo.
Ja, dat is ook zo. Ze zou me zeker niet de deur wijzen en ik haar ook niet in de omgekeerde situatie, maar ik vind Kerst eigenlijk wel van die dagen dat ik dat niet zo snel zou doen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier was je welkom hoor, met je wasmand, ook met kerst. Bij ons thuis vroeger gingen we ook naar de overburen en vice versa met kratten vol serviesgoed van feestjes voor de vaatwasser.
Dat is wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Ze zou me zeker niet de deur wijzen en ik haar ook niet in de omgekeerde situatie, maar ik vind Kerst eigenlijk wel van die dagen dat ik dat niet zo snel zou doen.
Ja, maar niet voor nu...quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tinypic is een goed alternatief
Welnee, alle afbeeldingen in de OP zijn niet zichtbaar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Imgur werkt gewoon. Ligt waarschijnlijk aan je gifje.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
ik ga wel een drankje nemen, dat werkt welquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga wel een drankje nemen, dat werkt wel
Sinds vanmorgen 8.00 uur al niet meer.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie ook geen enkel plaatje. Zowel niet in Chrome als op iPad.
Deeplinken lijkt niet te werken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Raar. Ik zie wél plaatjes in Firefox, maar niet in Chrome
Uploaden naar imgur ging trouwens probleemloos.
Ow ik was pas na 08:30 uur beneden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds vanmorgen 8.00 uur al niet meer.
Daarvoor nog wel...
Ik ken West End Girls wel, in alle denkbare versies. Nummer komt trouwens uit 1985, niet uit 1986. Het origineel zelfs uit 1984.quote:
En dan toch elke keer weer hier de boel teisteren met die PSB songs...quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken West End Girls wel, in alle denkbare versies. Nummer komt trouwens uit 1985, niet uit 1986. Het origineel zelfs uit 1984.
Ik ken zijn songs niet...quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)8-overleden-a1586236
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat zonder verzoekje, wat een timing...
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:04 schreef livelink het volgende:
Kerstwindje draaide DJVout vanmiddag ook (je verwacht het niet)
Bestaan die nog?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:07 schreef just me het volgende:
[..]![]()
je zou je berg was morgen ook naar een wasserette kunnen brengen
Volgens mij alleen in het westen van Nederland. Hier in ieder geval niet meer.quote:
Oh hier zijn er idd nog best wat, luie studenten zekerquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in het westen van Nederland. Hier in ieder geval niet meer.
Ik laat het aan mijn man over. Hij is morgen vrij en vindt het leuk om in die witgoedwinkels rond te struinen en intelligente vragen te stellen. Als het aan mij lag had ik hem vandaag inderdaad online besteld en dan hadden we hem morgen gehad. Maar dat zag hij niet zitten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je voor 23.00 uur besteld, heb je morgen een nieuwe wastobbe in huis...
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Raar. Ik zie wél plaatjes in Firefox, maar niet in Chrome
Uploaden naar imgur ging trouwens probleemloos.
En heb jij ook nog iets te zeggen over wat er gekocht wordt?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik laat het aan mijn man over. Hij is morgen vrij en vindt het leuk om in die witgoedwinkels rond te struinen en intelligente vragen te stellen. Als het aan mij lag had ik hem vandaag inderdaad online besteld en dan hadden we hem morgen gehad. Maar dat zag hij niet zitten.
Online is veel beter. In winkels heb je altijd te maken met dat de verkoper z'n target wil halen en vaak dat er bepaalde bonussen zijn op iedere verkoop van een bepaald model.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik laat het aan mijn man over. Hij is morgen vrij en vindt het leuk om in die witgoedwinkels rond te struinen en intelligente vragen te stellen. Als het aan mij lag had ik hem vandaag inderdaad online besteld en dan hadden we hem morgen gehad. Maar dat zag hij niet zitten.
Ik mocht mijn wensenlijstje doorgeven. Daar zou hij dan rekening mee houden, zei hij.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En heb jij ook nog iets te zeggen over wat er gekocht wordt?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mocht mijn wensenlijstje doorgeven. Daar zou hij dan rekening mee houden, zei hij.
Je hoeft mij niet te overtuigen, hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Online is veel beter. In winkels heb je altijd te maken met dat de verkoper z'n target wil halen en vaak dat er bepaalde bonussen zijn op iedere verkoop van een bepaald model.
Met kieskeurig.nl kun je precies aanvinken wat je belangrijk vindt en lekker snuffelen tussen wat er allemaal gevonden wordt.Met de- knop zie je ook precies wat wat is enzo.
Dat kun je doen als je de tijd hebt inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Online is veel beter. In winkels heb je altijd te maken met dat de verkoper z'n target wil halen en vaak dat er bepaalde bonussen zijn op iedere verkoop van een bepaald model.
Met kieskeurig.nl kun je precies aanvinken wat je belangrijk vindt en lekker snuffelen tussen wat er allemaal gevonden wordt.Met de- knop zie je ook precies wat wat is enzo.
Jaquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan toch elke keer weer hier de boel teisteren met die PSB songs...![]()
Snap ik.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen, hoor![]()
Maar het is mij geen ruzie waard.
Ontzettend triestquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)8-overleden-a1586236
Kan gewoon binnen een half uurtje of zo.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je doen als je de tijd hebt inderdaad.
Maar niet als je met spoed een wasmachine nodig hebt.
Gup begint Vout na te doen. En dat is tamelijk alarmerend.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:04 schreef livelink het volgende:
Kerstwindje draaide DJVout vanmiddag ook (je verwacht het niet)
Ik weet wel wat ik wil en check internet. Ook voor de prijzen....quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik.
Wel opvallend; normaal zijn het volgens mij vrouwen die naar winkels willen en zich goed willen laten voorlichten en zijn het mannen die alles liever concreet zelf online regelen.
Dat scheelt wel als je service nodig hebt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik wil en check internet. Ook voor de prijzen....
Maar voor wasmachines en drogers hebben we een vast adresje.
Ja dat doet het zeker. Het is een oud-collega van mijn broer. Die doet nu met witgoed, maar alleen van Miele, die knapt hij op. Hij brengt het thuis en krijg je met garantie.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat scheelt wel als je service nodig hebt.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
Ik ben de hele dag al hardstikke moe en ga er nu gewoon aan toegeven. Anders slaap ik morgen op mijn werk. Welterusten
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
Ik ben de hele dag al hardstikke moe en ga er nu gewoon aan toegeven. Anders slaap ik morgen op mijn werk. Welterusten
Ik ken het. Ik ben gelukkig morgen nog vrij. Slaap lekker en succes morgen!quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
Ja weet ik... Maar werd op de vingers gewzenquote:Op woensdag 27 december 2017 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb je toch eigen tipoc voor?
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik... Maar werd op de vingers gewzen
Niet maar ik zag jou post dus gewoon ff een opmerkingquote:Op woensdag 27 december 2017 01:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
Dat mag.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet maar ik zag jou post dus gewoon ff een opmerking
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JaJuist met al die andere nummers die mensen niet of nauwelijks kennen.
Werken. Kwartaalcijfers draaien. Volgende week hoef ik alleen 2 januari te werken voor de jaarcijfers en -factureringen. Daarna heb ik wel vrij.quote:Op woensdag 27 december 2017 06:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi lievelink.
Vrij deze week of...?
Shake hands, ik ga vandaag ook nog even wat doen.quote:Op woensdag 27 december 2017 06:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Werken. Kwartaalcijfers draaien. Volgende week hoef ik alleen 2 januari te werken voor de jaarcijfers en -factureringen. Daarna heb ik wel vrij.
Vorige week heeft een sollicitant weer definitief laten weten dat hij niet komtquote:Op woensdag 27 december 2017 06:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shake hands, ik ga vandaag ook nog even wat doen.
De komende dagen wat minder...
Dat is inmiddels een vaker voorkomend 'luxe probleem'.quote:Op woensdag 27 december 2017 06:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Vorige week heeft een sollicitant weer definitief laten weten dat hij niet komt![]()
Het lukt ons gewoon niet mensen te vinden.
Precies. Want we hebben in november een jongen in zijn proeftijd naar huis gestuurd.quote:Op woensdag 27 december 2017 07:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een vaker voorkomend 'luxe probleem'.
Of ze voldoen niet aan de gestelde eisen...
Ieder nadeel hep z'n voordeel, blijkt maar weer...quote:Op woensdag 27 december 2017 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Want we hebben in november een jongen in zijn proeftijd naar huis gestuurd.
Ik kreeg zaterdag een linkedin-verzoek van een concurrent. Misschien dat ik ook maar eens van deze goede tijd gebruik moet gaan maken.
Goedemorgen 11.quote:
Goedemorgen peaceman.quote:
tja het moest er van komen.. ben de laatste van het gezin die er last van krijgt...quote:Op woensdag 27 december 2017 09:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen 11.
[..]
Goedemorgen peaceman.
Al klinkt dat niet goed. En dat in je vakantie.
ssst dat mag Diaan niet wetenquote:Op woensdag 27 december 2017 09:16 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
* just me was een beetje lui vanmorgen, nog 'n keertje omgedraaid, en ik ben virtueel door Peaceman aangestoken
Nog geen kindje dus maar het is in ieder geval geen kerstkindje geworden
er staat toch ook virtueelquote:
oh ja.. je hebt gelijk..quote:
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:16 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
* just me was een beetje lui vanmorgen, nog 'n keertje omgedraaid, en ik ben virtueel door Peaceman aangestoken
quote:
Oh dan wordt het een oud en nieuw kindje. Bevallen tijdens het vuurwerkquote:Op woensdag 27 december 2017 09:16 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |