SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je gaat nog wat missen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dit vorig jaar zelfs nog op Facebook gedeeld...
* Elfletterig moet helaas gaan nu
Mijn geest was even compleet blanco..quote:
Fijne kerst.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:12 schreef Karzai het volgende:
Vind het wel weer even mooi geweest nog een fijne kerstdag
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:12 schreef livelink het volgende:
Ik moet even gaan assisteren bij het repareren van een kapotte wasmachine. Misschien tot zo
quote:
Dat is snel.quote:
Schokbrekers nagekeken, lagers nagekeken. Dat was het allebei niet en dat waren de enige twee dingen die we zelf konden repareren. Morgen een nieuwe wasmachine kopen dus.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Schokbrekers nagekeken, lagers nagekeken. Dat was het allebei niet en dat waren de enige twee dingen die we zelf konden repareren. Morgen een nieuwe wasmachine kopen dus.
Geen idee eigenljik. Ergens tussen de 6 en 10 jaar denk ik. Ik hoop dat hij ouder was.quote:
Dat is nog niet oud.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee eigenljik. Ergens tussen de 6 en 10 jaar denk ik. Ik hoop dat hij ouder was.
Mocht je in de buurt van Drenthe komen en je kunt een beetje tillen, dan heb ik hier nog wel een AEG die je kunt krijgen!quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Schokbrekers nagekeken, lagers nagekeken. Dat was het allebei niet en dat waren de enige twee dingen die we zelf konden repareren. Morgen een nieuwe wasmachine kopen dus.
Ik wist dat je dat zou zeggenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt van Drenthe komen en je kunt een beetje tillen, dan heb ik hier nog wel een AEG die je kunt krijgen!(Maar dan moet de Miele wel eerst naar boven!
)
Zo kan livelink even haar agressie kwijt vanwege de wasmachine.quote:
Ach, ik doe er nu toch niks meer aan. Kan ik beter nog even 'genieten' van de kerstmuziek.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zo kan livelink even haar agressie kwijt vanwege de wasmachine.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik doe er nu toch niks meer aan. Kan ik beter nog even 'genieten' van de kerstmuziek.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga mijn Flappies even verzorgen voordat het donker wordt. Dank je wel DJVout voor de kerstshow.
Volgend jaar ben ik er vast wel weer klaar voor
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:35 schreef ToT het volgende:
Hey deze had je gisteren ook!
Maar hij is wel leuk!
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:58 schreef ToT het volgende:
Nu maar hopen dat de kerstman er idd eentje voor je zal brengen dan he!
Moet je rijden?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet nu mee met Melting boodschappen doen.
Nee, dat gelukkig niet.quote:
Ik moet er niet aan denken, deze dagen achter elkaar was al langer dan geplandquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie gaan weer trouwen in het nieuwe jaar
quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:12 schreef just me het volgende:
en weer eens thuis
![]()
Heerlijke dag gehad in de dierentuin met de kabouters !
[..]
Ik moet er niet aan denken, deze dagen achter elkaar was al langer dan gepland
maar fijn dat het zo kon
Nope de a.s. ouders zijn nog lekker saampjes uit eten gegaan en we hebben net even lekker door de telefoon bijgekletst.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]Goed bezig. Het weer was koud, maar wel lekker.
Maar nog geen nieuwe kabouter dus.......
Bankhang ze.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
Nope de a.s. ouders zijn nog lekker saampjes uit eten gegaan en we hebben net even lekker door de telefoon bijgekletst.
Ik heb de show van Vout gemist las ik
pfff ik ben wel een beetje moe, ik ga even bankhangen![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bankhang ze.
Kan me voorstellen dat zo'n dag vermoeiend is.
Damn......quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |