In de koelkast van mijn ouders ligt ook nog gratis bier.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 in de koelkast liggen.
Gratis in het Top2000Café is tegenwoordig niet-bestaand, dus ik geef ze geen ongelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef Zorro het volgende:
Iedereen daar in dat cafe meteen als een dolle naar de bar voor het ene gratis biertje
Is niets Nederlands aan hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:20 schreef asco het volgende:
Eindelijk goede muziek van Nederlandse bodem.
Wacht maar tot die zeespiegel gaat stijgen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is niets Nederlands aan hoor
een combi geloof ik? Een deel kant en klare mini's en een zelf in stukjes snijden? Hou me vandaag dus afzijdig van de voorbereidingenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah lekker simpel, uit een pakket van de super/slager of wel zelf geklooid met het vlees?
Als dat al gebeurd is, is mijn provincie Groningen allang ingezakt door die aardgaswinningquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:20 schreef asco het volgende:
[..]
Wacht maar tot die zeespiegel gaat stijgen.
ah hier sta ik volledig achter. Ik heb alleen een hekel aan die pakketten met worstjes en slavingenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
een combi geloof ik? Een deel kant en klare mini's en een zelf in stukjes snijden? Hou me vandaag dus afzijdig van de voorbereidingenmaar meestal is het een combi.
Ik ook, ben al jaren single, en helemaal happy. Maar nu heb ik wel een potentiëlequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu heb ik in ieder geval een excuus voor mijn single-zijn. Ik ben gewoon ontzettend geduldig
Geen last van.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:20 schreef asco het volgende:
[..]
Wacht maar tot die zeespiegel gaat stijgen.
Ik dacht eerst dat dit Cryin' was toen ik het voor het eerst hoordequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee het debiele broertje van Cryin'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |