Aha, aan het oefenen geweest om volgend jaar voor ons allemaal te koken dus?quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
gister een zeer succesvol 6 gangen diner gekookt voor 10 man, dus vandaag ben ik 'vrij' van alle voorbereidingen.. vandaag gourmetten
Eens wel, doe er ook al jaren overquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
You can't hurry love, you just have to wait.
Het is waar.
uhuh..quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, aan het oefenen geweest om volgend jaar voor ons allemaal te koken dus?
ah lekker simpel, uit een pakket van de super/slager of wel zelf geklooid met het vlees?quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
gister een zeer succesvol 6 gangen diner gekookt voor 10 man, dus vandaag ben ik 'vrij' van alle voorbereidingen.. vandaag gourmetten
Nu heb ik in ieder geval een excuus voor mijn single-zijn. Ik ben gewoon ontzettend geduldigquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens wel, doe er ook al jaren over
Ik heb er nog 2 in de koelkast liggen.quote:
Jij bent toch 14. Belasting van je zakgeld is nog niet eens 30 centquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef Fylax het volgende:
GRATIS BIER VAN MIJN BELASTINGCENTE!!!!
Deze doet het nog bij iedereen goed met de vasteloavend hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rowwen Heze met deze ook al bezig aan een vrije val. De jeugd houdt niet van het 'Nederlandstalige' lied
deze heeft het vooral in 2014 zwaar gehadquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rowwen Heze met deze ook al bezig aan een vrije val. De jeugd houdt niet van het 'Nederlandstalige' lied
Ik zie dat als een bevestigingquote:
Wij maar belasting betalen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef Zorro het volgende:
Iedereen daar in dat cafe meteen als een dolle naar de bar voor het ene gratis biertje
Blijven Hollanders hequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef Zorro het volgende:
Iedereen daar in dat cafe meteen als een dolle naar de bar voor het ene gratis biertje
lekker hoor!quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 in de koelkast liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |