Imgur is rip.quote:
The Monkees negerenquote:
Ohjaquote:
zekerquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij voelt je beter bij de volgende?
Waar op internet kunnen we dat zien?quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jongens ik ben echt sexy als ik dans!
Die mogen zich nog niet sexy voelen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Nielson wel een leuk liedje hebben maar dit is echt gemaakt voor meisjes van 10
quote:
Nou, dat laat je je toch niet zeggen zeker!quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Nielson wel een leuk liedje hebben maar dit is echt gemaakt voor meisjes van 10
En het klinkt alsof het geschreven is door iemand van hooguit een paar jaar ouder.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mousethestripper.orgquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:33 schreef asco het volgende:
[..]
Waar op internet kunnen we dat zien?
Uhh, oke.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ben altijd sexy, ook als ik niet dansquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jongens ik ben echt sexy als ik dans!
Wauw.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben altijd sexy, ook als ik niet dans
Ook RIPquote:
Link je nou een dumpert plaatje? Amateur.quote:
quote:
oh dat gaat niet hequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Link je nou een dumpert plaatje? Amateur.
Dan is er nog kans dat ze het op de radio durven te draaien.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:34 schreef SureD1 het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met die singer songwriters en hun kleine gitaartjes die klinken alsof je met elastiekjes over een luciferdoosje zit te rammelen... Edje Sheeran doet dat ook... klinkt nergens naar...
Dat je siso bent ok maar pak dan een d-18 of een j-45...
Wen eraan, het is helaas nog maar het begin. Ik heb er ook niks mee hoor, maar ik beschouw Ed Sheeran toch wel wat hoogstaander dan deze eendagsvliegquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:34 schreef SureD1 het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met die singer songwriters en hun kleine gitaartjes die klinken alsof je met elastiekjes over een luciferdoosje zit te rammelen... Edje Sheeran doet dat ook... klinkt nergens naar...
Dat je siso bent ok maar pak dan een d-18 of een j-45...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |