gewoon zorgen dat er goed spul is. En ook leuke groente dingetjes enzo erbijquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Aww, You don't fool me en HonestySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Dan die drop erna ookquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:27 schreef BillDauterive het volgende:
The World Is A Vampire.
Prachtig
Yeah it sucks..quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:27 schreef BillDauterive het volgende:
The World Is A Vampire.
Prachtig
Ik heb dat nooit gehad, maar dat komt wellicht omdat 2x hetzelfde nummer op een album me een beetje raar voor zou komen. Alhoewel, zelfs The Beatles hebben op Sgt. Pepper niet zo moeilijk gedaan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, ik was dus niet de enige toen ik deze voor het eerste hoorde?
das minderquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#teamzelfeenbeetjeaanklooienmethetgourmet
Helaas gaan we op nieuwjaarsdag gourmetten terwijl ik laat thuis ben dus ik kan niet veel voorbereiden
Song 2 kon je dan vast ook wel 100% doenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:29 schreef MielMonteur het volgende:
Dit is toevallig het enige nummer dat ik ooit ge-100% heb op Guitar Hero
Was wel bas op medium, maar eerste keer dat ik hem deed.
Verder wel een aantal keer 1 foutje op Song 2 of A-Punk gedrumd
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
DESPITE ALL MY RAGE I'M STILL JUST A NICHOLAS CAGE
Ja dan komt de muziekpolitie jou even instrueren heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:30 schreef essnhills het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik hier helemaal niks mee heb
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:30 schreef essnhills het volgende:
Coldplay fan? (quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:30 schreef essnhills het volgende:
Iedereen maakt wel eens foutenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:30 schreef essnhills het volgende:
Nee, is grote mannenmuziek.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:30 schreef essnhills het volgende:
ik ben niet bang voor de muziekpolitiequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dan komt de muziekpolitie jou even instrueren heb ik me laten vertellen
Jij voelt je beter bij de volgende?quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:30 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |