Ja, dat is wel waarquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
De reactie wie je wist dat zou komen.
En nee, natuurlijk niet. Dialect/zware accenten
Groningen is ook een leuke stad.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Groningen is toch wel echt mijn stad aangezien ik er geboren ben en er nu ook weer studeer maar Enschede heb ik wel mooie herinneringen aan als tiener
Gewoon opbökken met die zooiquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:23 schreef MielMonteur het volgende:
Jow ben effe terug. Die Bökkers voegden dus niks toe aan het origineel nummer, zoals te verwachten
Zwolle toevallig ook 4 jaartjes gewoond, maar dat was van mijn 5e tot 10e dus veel kan ik er niet meer van herinnerenquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Groningen is ook een leuke stad.
Ik heb nog in Zwolle gewoond. Ook prima!
dan denk ik toch bij het accent alquote:
Ow dat snap ik. Dat is ook een leuke stad.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Groningen is toch wel echt mijn stad aangezien ik er geboren ben en er nu ook weer studeer maar Enschede heb ik wel mooie herinneringen aan als tiener
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
En het origineel is al erg matigquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:23 schreef MielMonteur het volgende:
Jow ben effe terug. Die Bökkers voegden dus niks toe aan het origineel nummer, zoals te verwachten
De Opbökkers.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon opbökken met die zooi
Succes!quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:25 schreef Bugno het volgende:
Ik ga even in actie komen hier, meld me later wel weer
een mooie stad maar net iets te ver wegquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een mooie stad maar net iets te ver weg
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat snap ik. Dat is ook een leuke stad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Nu wel opperbaas Lou Reedquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon opbökken met die zooi
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Van Venus in Furs ga ik ook wel met het zweepje zwaaienquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nu wel opperbaas Lou Reed
Zonde dat VU er niet instaat, Heroin is een nummer waarvan ik als anti-drugspersoon zin krijg in een spuitje in een ader
Te goed voor de lijstquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat er eigenlijk niks van Metal Machine Music in de lijst?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit niks, zei ik net tegen peaceman.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Al mijn vrienden wonen aan de noordkant dus voor mij is het idd ook altijd een pokkeneind fietsen als ik ze opzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
omdat die fijn isquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:29 schreef Slobeend het volgende:
Waarom eigenlijk de live versie? Dat vragen we ons ieder jaar af geloof ik.
Geen idee? Het is geen aparte uitgave volgens mijquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:29 schreef Slobeend het volgende:
Waarom eigenlijk de live versie? Dat vragen we ons ieder jaar af geloof ik.
Dat is inderdaad een eind fietsen dan. Wij wonen een beetje noord-oost, dichtbij de singel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Al mijn vrienden wonen aan de noordkant dus voor mij is het idd ook altijd een pokkeneind fietsen als ik ze opzoek![]()
Neequote:Op dinsdag 26 december 2017 10:30 schreef BufordTJustice het volgende:
Kunnenwe dit nummer niet inwisselen voor It's different for girls?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:30 schreef BufordTJustice het volgende:
nee, die moet gewoon ipv van iets van Coldplay, Marco B, Kensington of Blof.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:30 schreef BufordTJustice het volgende:
Precies dit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, die moet gewoon ipv van iets van Coldplay, Marco B, Kensington of Blof.
quote:
Like the way I do van Melissa Etheridge staat er waarschijnlijk weer in, zowel live als studio (overigens belachelijk dat die er in feite twee keer instaat maar afijn...)quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
welke liedjes staan eigenlijk LIVE in de top 2000?
Gewoon 1 erin en 4 van dit eruitquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, die moet gewoon ipv van iets van Coldplay, Marco B, Kensington EN Blof.
Overcome, Lightning Crashes, I Alone, etc.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Skandal willen horen rond half 7.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps. Maar jij zet dus gewoon een wekker?
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:32 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Overcome, Lightning Crashes, I Alone, etc.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:32 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Opus met life is life ook erin?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
sowieso Lola, Like the Way I Do, I Want You To Want Me, Sweet Jane, Sorry
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:32 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Geeft niks, was toch alleen maar kutmuziekquote:
Fear of the Dark heb ik ze het eerste jaar ook de live-versie van horen draaien.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
sowieso Lola, Like the Way I Do, I Want You To Want Me, Sweet Jane, Sorry
Lola? (Helaas)quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lees je dit Diaan?quote:
niet echt...quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:35 schreef Zorro het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Heb ik nog iets gemist?
Andre Hazes Jrquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:35 schreef Zorro het volgende:
Je hebt de zegen gehad om Bökkers te missen, dus wees blij zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:35 schreef Zorro het volgende:
jawel, maar je kan een tikkie krijgen somsquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:36 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Het hebben van een afwijkende mening wordt weer niet gewaardeerd
quote:
quote:
Ik zie het, precies op tijd ingeschakeldquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt de zegen gehad om Bökkers te missen, dus wees blij zou ik zeggen
ik dacht al dat die stem op die van Justin Timberleek...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |