quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit niks, zei ik net tegen peaceman.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Al mijn vrienden wonen aan de noordkant dus voor mij is het idd ook altijd een pokkeneind fietsen als ik ze opzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
omdat die fijn isquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:29 schreef Slobeend het volgende:
Waarom eigenlijk de live versie? Dat vragen we ons ieder jaar af geloof ik.
Geen idee? Het is geen aparte uitgave volgens mijquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:29 schreef Slobeend het volgende:
Waarom eigenlijk de live versie? Dat vragen we ons ieder jaar af geloof ik.
Dat is inderdaad een eind fietsen dan. Wij wonen een beetje noord-oost, dichtbij de singel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Al mijn vrienden wonen aan de noordkant dus voor mij is het idd ook altijd een pokkeneind fietsen als ik ze opzoek![]()
Neequote:Op dinsdag 26 december 2017 10:30 schreef BufordTJustice het volgende:
Kunnenwe dit nummer niet inwisselen voor It's different for girls?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:30 schreef BufordTJustice het volgende:
nee, die moet gewoon ipv van iets van Coldplay, Marco B, Kensington of Blof.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:30 schreef BufordTJustice het volgende:
Precies dit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, die moet gewoon ipv van iets van Coldplay, Marco B, Kensington of Blof.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |