Ik zou de radio nu niet te hard zetten. Tip!quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:30 schreef Fred_B het volgende:
Wederom goedemorgen
De baby slaapt nu, dus we gaan het nog eens proberen.
Gekke dingen???quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks speciaals, gewoon een pastaatje met gekke dingen erin
Wait wut.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gary Moore speelde in Thin Lizzy??? Ik wist dit dus helemaal niet
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gekke dingen???
Dat maakt nieuwsgierig.
3 is wel voldoendequote:Op dinsdag 26 december 2017 09:34 schreef peaceman het volgende:
Ik zeg dat er meer Prodigy in de lijst moet! Bijv. Omen!
quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef PippenScottie het volgende:
LEKKER!!!!!
Prodigy genot!!!
Dochter twee zit helemaal mee te wiebelen! Ze vindt het leuk!
Vongole genotquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks speciaals, gewoon een pastaatje met gekke dingen erin
en Omen!quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Outta Space moet nog in de lijst!!
Oordopjesquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou de radio nu niet te hard zetten. Tip!
Voodoo People staat er wel in?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat waren volgens mij veel verkapte Ieren. Engelsen met wat Iers bloed in de stamboom.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALs je kijkt naar het Ierse voetbalelftal van het EK88 en WK90 valt dat wel mee
En Set you free! Niet van Prodigy, weet ik.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet van Prodigy-goden, maar moet er wel in ja.quote:
Zo jong al oordopjes?quote:
LYnott is zelf ook geboren in ENgelandquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:35 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat waren volgens mij veel verkapte Ieren. Engelsen met wat Iers bloed in de stamboom.
Toch wel het begin van de AORquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boston, lijkt dus totaal niet op toto en foreigner
Zeker. Heb van gitaarliefhebbers begrepen dat Thin Lizzy technisch behoorlijk vernieuwend was. Out in the fields is een goed nummer van Lynott en Moore samen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gary Moore speelde in Thin Lizzy??? Ik wist dit dus helemaal niet
Dit vind ik ook niet zo veel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:37 schreef MielMonteur het volgende:
Zo'n Boston vind ik dus best wel tenenkrommen eigenlijk
Eens!quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:37 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind het stiekem vrij ergerlijk dat de NPO stream op de PC ietsjes achterloopt
Stand-alone-radio-genot.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:37 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind het stiekem vrij ergerlijk dat de NPO stream op de PC ietsjes achterloopt
Verder, leuk nummertje! Misschien eens wat verder kijken dan alleen More than a feeling
Parisienne Walkways isquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:37 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Zeker. Heb van gitaarliefhebbers begrepen dat Thin Lizzy technisch behoorlijk vernieuwend was. Out in the fields is een goed nummer van Lynott en Moore samen.
Het debuut is erg goed vind ikquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:37 schreef MTheBassman het volgende:
Verder, leuk nummertje! Misschien eens wat verder kijken dan alleen More than a feeling
Zijn moeder had toch een hotel in Manchester?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
LYnott is zelf ook geboren in ENgeland
Cold as Ice en Hold the Line lijken echt wel op dezequote:Op dinsdag 26 december 2017 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boston, lijkt dus totaal niet op toto en foreigner
Foreplay/Long Time is een goeiequote:Op dinsdag 26 december 2017 09:37 schreef MTheBassman het volgende:
eensquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:37 schreef MTheBassman het volgende:
zeker doen!quote:Verder, leuk nummertje! Misschien eens wat verder kijken dan alleen More than a feeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |