Niks speciaals, gewoon een pastaatje met gekke dingen erinquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat ga je maken? Koken met T2K is trouwens wel het summum.

Gary Moore speelde in Thin Lizzy??? Ik wist dit dus helemaal nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Met Phil Lynott en Gary Moore toch twee legendarische muzikanten in die band.

Ik zou de radio nu niet te hard zetten. Tip!quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:30 schreef Fred_B het volgende:
Wederom goedemorgen
De baby slaapt nu, dus we gaan het nog eens proberen.

Gekke dingen???quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks speciaals, gewoon een pastaatje met gekke dingen erin

Wait wut.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gary Moore speelde in Thin Lizzy??? Ik wist dit dus helemaal niet

Ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gekke dingen???
Dat maakt nieuwsgierig.

3 is wel voldoendequote:Op dinsdag 26 december 2017 09:34 schreef peaceman het volgende:
Ik zeg dat er meer Prodigy in de lijst moet! Bijv. Omen!

quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef PippenScottie het volgende:
LEKKER!!!!!
Prodigy genot!!!
Dochter twee zit helemaal mee te wiebelen! Ze vindt het leuk!

Vongole genotquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks speciaals, gewoon een pastaatje met gekke dingen erin

en Omen!quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Outta Space moet nog in de lijst!!

Oordopjesquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou de radio nu niet te hard zetten. Tip!

Voodoo People staat er wel in?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Outta Space moet nog in de lijst!!

Dat waren volgens mij veel verkapte Ieren. Engelsen met wat Iers bloed in de stamboom.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALs je kijkt naar het Ierse voetbalelftal van het EK88 en WK90 valt dat wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |