Dat moet sowieso.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dan moet ik multitasken

Hoe laat begint de uitzending?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is iemand anders ook zo blij dat vandaag het OKT schaatsen begint?

MultiMexenquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dan moet ik multitasken

Ja zeg! Ben geen vrouw!quote:

Ow.... ik kijk wel bij de Olympische Spelen wie zich gekwalificeerd hebben.quote:

Ik vind het okt leuker dan schaatsen op de os maar zo'n 5 en 10 km geloof ik welquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow.... ik kijk wel bij de Olympische Spelen wie zich gekwalificeerd hebben.

Ik vind het wel een spannend toernooitje maar dat betekent dat ik op mijn tv de top 2000 bejaardencam moet gaan uitzetten. En ik weet niet of me dat lukt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is iemand anders ook zo blij dat vandaag het OKT schaatsen begint?

quote:

Goed plan iddquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow.... ik kijk wel bij de Olympische Spelen wie zich gekwalificeerd hebben.

Whiskey in the Jar nooit gehoord?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit Thin Lizzy? Ik heb na The Boys Are Back In Town nooit iets van ze geluisterd hahaha.

Of Cold Sweat?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Whiskey in the Jar nooit gehoord?

zoiets?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stream het schaatsen op de eipet gok ik

Phil was een neger?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hij moet in de jaren '70 toch wel de enige neger in Ierland zijn geweest, denk ik?

Vrienden van me gaan er deze week naartoe.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het wel een spannend toernooitje maar dat betekent dat ik op mijn tv de top 2000 bejaardencam moet gaan uitzetten. En ik weet niet of me dat lukt.

Geen kerstverplichtingen meer?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stream het schaatsen op de eipet gok ik

Vorig jaar in de nacht en dat was het debuut dus kan kloppenquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb dit nummer nog nooit eerder gehoord!

quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vrienden van me gaan er deze week naartoe.
Als ik niet het c-woord had, was ik misschien meegegaan.
Ik ga altijd graag naar Thialf. Ik ben er altijd de enige halve neger. Samen met Dai Dai Ntab dan, sinds kort.

ALs je kijkt naar het Ierse voetbalelftal van het EK88 en WK90 valt dat wel meequote:Op dinsdag 26 december 2017 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hij moet in de jaren '70 toch wel de enige neger in Ierland zijn geweest, denk ik?

De Shani Davis van de groep.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vrienden van me gaan er deze week naartoe.
Als ik niet het c-woord had, was ik misschien meegegaan.
Ik ga altijd graag naar Thialf. Ik ben er altijd de enige halve neger. Samen met Dai Dai Ntab dan, sinds kort.

Ik moet wel ergens nog koken maar dat wordt niet spannendquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen kerstverplichtingen meer?

Goedemorgenquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:30 schreef Fred_B het volgende:
Wederom goedemorgen
De baby slaapt nu, dus we gaan het nog eens proberen.

quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Phil was een neger?
Weet je dat ik dit nu pas leer?
Weet je dat ik het standbeeld van hem in Dublin heb gezien en dat dan blijkbaar toen ook niet door had?

Dit is vandaag voor mij praktisch eerste kerstdag qua dingen die ik ga doen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet wel ergens nog koken maar dat wordt niet spannend

Wat ga je maken? Koken met T2K is trouwens wel het summum.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet wel ergens nog koken maar dat wordt niet spannend

quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:30 schreef Fred_B het volgende:
Wederom goedemorgen
De baby slaapt nu, dus we gaan het nog eens proberen.

Ja voor mij ook. Gister alleen thuis en vandaag juist naar familie gourmetten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is vandaag voor mij praktisch eerste kerstdag qua dingen die ik ga doen.

Met Phil Lynott en Gary Moore toch twee legendarische muzikanten in die band.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:28 schreef MielMonteur het volgende:
Dit is beter dan ik verwacht bij de naam Thin Lizzy trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |