Sexquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zie alleen iemand met glassex de magnetron schoonmaken.
Ieuwquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zie alleen iemand met glassex de magnetron schoonmaken.
Glassex klinkt niet bepaald prettig...quote:
Zo naïef zullen ze toch niet zijn? Marisa boeide het sowieso gewoon niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Indien ze net zo gestoord is als Marisa (ik heb de beelden in HD nog liggen, ja ik ben erg) kun je je opmaken voor een feestje.
Want ze denken steevast dat er niemand kijkt... En dan gaan ze los.
Op 2284.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:07 schreef Joezi het volgende:
Staat Guns 'n Roses - Double Talkin Jive erin?!?!?!?!?!???????????????
Fingers crossed.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:07 schreef Ferdo het volgende:
Voor de derde keer... En waarschijnlijk ook de laatste keer.
Ik heb behoorlijk wat filmpjes gekeken waarbij het er wel prettig uit zag.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Glassex klinkt niet bepaald prettig...
Trusten!quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:08 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ja oké, dit is wel een mooi moment om echt te gaan.
SM'ig eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Glassex klinkt niet bepaald prettig...
quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:08 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ja oké, dit is wel een mooi moment om echt te gaan.
Ik heb qua glassex '1 man 1 jar' gezien, dat was genoeg, dank je.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk wat filmpjes gekeken waarbij het er wel prettig uit zag.
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:07 schreef Joezi het volgende:
Staat Guns 'n Roses - Double Talkin Jive erin?!?!?!?!?!???????????????
Als de FNV weer over kerstbomen begint, had ik tien lidmaatschappen ingetrokken, die niet van mij waren, maar dat terzijde.quote:
Bah.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb qua glassex '1 man 1 jar' gezien, dat was genoeg, dank je.
Dat zei je er eerder niet bijquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bah.
Toch wat meer zoeken op shower en bath.
Komt er nog een Hiphop Top X 2017?quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als de FNV weer over kerstbomen begint, had ik tien lidmaatschappen ingetrokken, die niet van mij waren, maar dat terzijde.
Don't we all have a Cielke?quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:11 schreef Fylax het volgende:
Deze muziek gaat dwars door mijn cielke
Ik heb tijd noch zin om te tellen, alhoewel het qua tellen wel karig zal zijn.,quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Komt er nog een Hiphop Top X 2017?
Ik zet de wekker nog ff om 5:10.quote:
Ja haha. Dat wordt niets. Jammer wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb tijd noch zin om te tellen, alhoewel het qua tellen wel karig zal zijn.,
True, maar een dergelijk topic verzand toch alleen maar in discussies die de afgelopen jaren al vaak genoeg gevoerd zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja haha. Dat wordt niets. Jammer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |