Vorig jaar stond er continu een rij.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:53 schreef BillDauterive het volgende:
Wel raar dat het café nu nog vol is. Dat is dit jaar voor het eerst.
nu ook toch? Naja, nu niet meer, maar tot 1 uur.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar stond er continu een rij.
Geniet er van. MIjne wordt volgend jaar 78. En da's oud.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
Pff, zelfs mijn vader is pas over 2,5 jaar sixty-four.
Is gewoon kwaliteit ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:55 schreef MTheBassman het volgende:
Zelfs de wat minder bekende nummers van The Beatles blijven genieten geblazen
Ja, mijn oma is bijna 85, en om nog dingen uit te leggen.......quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geniet er van. MIjne wordt volgend jaar 78. En da's oud.
Geweldig nummer, maar ik hoop echt dat Zero er ooit inkomt, dat is verreweg mijn favo nummer van zequote:
Ik was ooit in Italië en daar had je rock radio nogwat dit dat zus zo en ik dus onthouden op welke datum en tijdstip een nummer voorbij kwam en thuis opgezocht, na twee weken wist ik eindelijk dat het Smashing Pumpkins was met Bullet with butterfly wings. Had nog nooit van die lui gehoord.quote:
Soma is nog beterquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geweldig nummer, maar ik hoop echt dat Zero er ooit inkomt, dat is verreweg mijn favo nummer van ze
Klopt. Tijdens zijn kersttoespraak heeft hij de top 2000 genoemd. Hebben ze een jingle van gemaaktquote:
Ah ja, dat heb ik wel (live) gehoord.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Klopt. Tijdens zijn kersttoespraak heeft hij de top 2000 genoemd.
Italie rocks.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was ooit in Italië en daar had je rock radio nogwat dit dat zus zo en ik dus onthouden op welke datum en tijdstip een nummer voorbij kwam en thuis opgezocht, na twee weken wist ik eindelijk dat het Smashing Pumpkins was met Bullet with butterfly wings. Had nog nooit van die lui gehoord.
Paranoia-theorie:quote:
Geweldig om zo een band te ontdekken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was ooit in Italië en daar had je rock radio nogwat dit dat zus zo en ik dus onthouden op welke datum en tijdstip een nummer voorbij kwam en thuis opgezocht, na twee weken wist ik eindelijk dat het Smashing Pumpkins was met Bullet with butterfly wings. Had nog nooit van die lui gehoord.
Betere en logischere reden: luiheid.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Paranoia-theorie:
Waarschijnlijk juist nu pas omdat ze geen gezeik met de RVD willen voor gebruik van zijn uitspraak.
Andere theorie: bumpertje snel gemaakt en nu pas de ether ingeslingerd
Over luiheid gesproken, ik ga nog even kijken hoe Cielke het schoonmaak-uur opvult, daarna pittenquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Betere en logischere reden: luiheid.
Dit vind ik voor een of andere reden een zeer goed planquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Over luiheid gesproken, ik ga nog even kijken hoe Cielke het schoonmaak-uur opvult, daarna pitten
quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
Maar ik ga nu wel pitten. Morgen weer vroeg op om te ontbijten.
Tschüss.
Trustenquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
Maar ik ga nu wel pitten. Morgen weer vroeg op om te ontbijten.
Tschüss.
Dit ging prettig snel inderdaad.quote:
Voordeel van de nacht op Radio 2.quote:
Daarom vind ik de nacht ook al zo chillquote:
Trusteeee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zie wat ik nu allemaal moet missen en daar zitten - ook morgenvroeg - weer te veel pareltjes bij. En dan wordt het de komende nachten/ochtenden alleen nog maar erger.
Fijne nacht allemaal!!
Indien ze net zo gestoord is als Marisa (ik heb de beelden in HD nog liggen, ja ik ben ergquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit vind ik voor een of andere reden een zeer goed plan![]()
Dank u, tot de volgende!quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zie wat ik nu allemaal moet missen en daar zitten - ook morgenvroeg - weer te veel pareltjes bij. En dan wordt het de komende nachten/ochtenden alleen nog maar erger.
Fijne nacht allemaal!!
Oh mooi zo, dan ben ik niet de enige hierquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Indien ze net zo gestoord is als Marisa (ik heb de beelden in HD nog liggen, ja ik ben erg) kun je je opmaken voor een feestje.
Sjonge jonge nouquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:04 schreef Dagoduck het volgende:
>Woede in Iran om nootjes Henk Krol.
Ik zie alleen iemand met glassex de magnetron schoonmakenquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hebben die horecamensen nou ruzie?
een homofiele kerel die iets over vrouwenrechten roept, ligt niet lekker daarquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:04 schreef Dagoduck het volgende:
>Woede in Iran om nootjes Henk Krol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |