Over luiheid gesproken, ik ga nog even kijken hoe Cielke het schoonmaak-uur opvult, daarna pittenquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Betere en logischere reden: luiheid.
Dit vind ik voor een of andere reden een zeer goed planquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Over luiheid gesproken, ik ga nog even kijken hoe Cielke het schoonmaak-uur opvult, daarna pitten
quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
Maar ik ga nu wel pitten. Morgen weer vroeg op om te ontbijten.
Tschüss.
Trustenquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
Maar ik ga nu wel pitten. Morgen weer vroeg op om te ontbijten.
Tschüss.
Dit ging prettig snel inderdaad.quote:
Voordeel van de nacht op Radio 2.quote:
Daarom vind ik de nacht ook al zo chillquote:
Trusteeee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zie wat ik nu allemaal moet missen en daar zitten - ook morgenvroeg - weer te veel pareltjes bij. En dan wordt het de komende nachten/ochtenden alleen nog maar erger.
Fijne nacht allemaal!!
Indien ze net zo gestoord is als Marisa (ik heb de beelden in HD nog liggen, ja ik ben ergquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit vind ik voor een of andere reden een zeer goed plan![]()
Dank u, tot de volgende!quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zie wat ik nu allemaal moet missen en daar zitten - ook morgenvroeg - weer te veel pareltjes bij. En dan wordt het de komende nachten/ochtenden alleen nog maar erger.
Fijne nacht allemaal!!
Oh mooi zo, dan ben ik niet de enige hierquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Indien ze net zo gestoord is als Marisa (ik heb de beelden in HD nog liggen, ja ik ben erg) kun je je opmaken voor een feestje.
Sjonge jonge nouquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:04 schreef Dagoduck het volgende:
>Woede in Iran om nootjes Henk Krol.
Ik zie alleen iemand met glassex de magnetron schoonmakenquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hebben die horecamensen nou ruzie?
een homofiele kerel die iets over vrouwenrechten roept, ligt niet lekker daarquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:04 schreef Dagoduck het volgende:
>Woede in Iran om nootjes Henk Krol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |