Hij stond er in een lichtgevend jasje dat later nog een inspiratie voor de Toppers is geweest, dat weet ik wel.quote:Op maandag 25 december 2017 22:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
weet je dat hij dat nummer gezongen heeft boven op haar toen de muur viel?
Dat is Johan I, Neeskens II en Derksen IIIquote:
Trustenquote:Op maandag 25 december 2017 22:59 schreef Isorden het volgende:
Nog maar een tijdje rustig in mn bed liggen luisteren...
Truste iedereen alvast
quote:Op maandag 25 december 2017 22:59 schreef Isorden het volgende:
Truste iedereen alvast
quote:
Mexi maakte een grapje hequote:
quote:Op maandag 25 december 2017 22:59 schreef Isorden het volgende:
Truste iedereen alvast
Trustuhquote:Op maandag 25 december 2017 22:59 schreef Isorden het volgende:
Truste iedereen alvast
Echt een toffe gast hoor, zegt gewoon wat ie denktquote:Op maandag 25 december 2017 22:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Johan Derksen
Ik krijg echt brandend maagzuur van die man. Veel meer dan van welke matige singer-songwriter dan ook.
Zeggen wat je denkt is niet echt een pluspunt als je gedachten kut zijn.quote:Op maandag 25 december 2017 23:00 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Echt een toffe gast hoor, zegt gewoon wat ie denkt
Truste Isorden!quote:Op maandag 25 december 2017 22:59 schreef Isorden het volgende:
Truste iedereen alvast
Amen.quote:Op maandag 25 december 2017 23:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeggen wat je denkt is niet echt een pluspunt als je gedachten kut zijn.
Liever oprechte televisie dan kijken naar mensen die nooit hun werkelijke verhaal durven te vertellen. Dan zie je die hoofdjes tekeer gaan, rikketikketik van wat moet ik hierop zeggen shit hoe kan ik netjes overkomen. Dat boeit der Johan niet, lekker schreeuwen wat je denkt ook al is het makkelijk weerlegbare onzin. Johangod.quote:Op maandag 25 december 2017 22:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Johan Derksen
Ik krijg echt brandend maagzuur van die man. Veel meer dan van welke matige singer-songwriter dan ook.
Verkeerde nummer van Raymond, maar plezant dat hij nog in de lijst staat.quote:Op maandag 25 december 2017 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
25 december 23-00 uur
1825 Waarom Nou Jij Marco Borsato
1824 Je Veux De L'amour Raymond Van Het Groenewoud
1823 Witchy Woman Eagles
1822 Tin Soldier Small Faces
1821 Everything For Free K's Choice
1820 Tuesday Afternoon The Moody Blues
1819 We Used To Wait Arcade Fire
1818 Cryin' Aerosmith
1817 Jealous Guy Roxy Music
1816 Green Green Grass Of Home Tom Jones
1815 Three Times A Lady Commodores
1814 Open Je Ogen Bløf
1813 I Won't Back Down Tom Petty
... welke?quote:Op maandag 25 december 2017 23:00 schreef Martinello het volgende:
Mens, ik krijg wat van deze reclame.
Geniaal.quote:Op maandag 25 december 2017 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nos heeft de kop van het jaar: Woede in Iran om nootjes Henk Krol
Wat voor rare gedachten dan?quote:Op maandag 25 december 2017 23:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeggen wat je denkt is niet echt een pluspunt als je gedachten kut zijn.
Idd, MUTEquote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
Marco B en BLOF in hetzelfde uur.
Sowieso slaat voetbalanalyse nooit ergens op. Allemaal dom geouwehoer van seniele zeurneuzen met een veel te groot ego.quote:Op maandag 25 december 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever oprechte televisie dan kijken naar mensen die nooit hun werkelijke verhaal durven te vertellen. Dan zie je die hoofdjes tekeer gaan, rikketikketik van wat moet ik hierop zeggen shit hoe kan ik netjes overkomen. Dat boeit der Johan niet, lekker schreeuwen wat je denkt ook al is het makkelijk weerlegbare onzin. Johangod.
Waarom nou wij?quote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
tis al goedquote:
Voetbal zelf kan af en toe nog wel vermakelijk zijn. Maar de analyse niet.quote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso slaat voetbalanalyse nooit ergens op. Allemaal dom geouwehoer van seniele zeurneuzen met een veel te groot ego.
Kisten zijn dan ook al voor ze besteld...quote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef zorro28 het volgende:
Moody Blues zakken ook steeds verder weg
Vooral in Nederland is het altijd armoe troef.quote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso slaat voetbalanalyse nooit ergens op. Allemaal dom geouwehoer van seniele zeurneuzen met een veel te groot ego.
Zeeuwse cryptogrammen en Ewbank-bagger.quote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
Luister je dit jaar voor het eerst naar de top 2000?quote:Op maandag 25 december 2017 23:01 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ken echt de helft van die lijstjes nog niet hoorGa wel meedoen als ik meer dan de helft van de nummers in een uur ken
Ben je nou jezelf aan het quoten?quote:Op maandag 25 december 2017 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voetbal zelf kan af en toe nog wel vermakelijk zijn. Maar de analyse niet.
quote:Op maandag 25 december 2017 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kisten zijn dan ook al voor ze besteld...
jouw hand niet meer ...in de zijneeeeequote:Op maandag 25 december 2017 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Brrr... nu heb ik een beeld dat nooit meer zal verdwijnen.
Men in Blazers!quote:Op maandag 25 december 2017 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral in Nederland is het altijd armoe troef.
Jaquote:Op maandag 25 december 2017 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Luister je dit jaar voor het eerst naar de top 2000?
Dat willen we allemaal wel, Jean-Paulquote:Op maandag 25 december 2017 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Je Veux De L'amour
Verkapte drankreclame.quote:Op maandag 25 december 2017 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Je Veux De L'amour
jij bent de nieuwe essnhills dus, uurlijstjes met 8 keerquote:
Wel echt een matig nummer.quote:
Cryptogram is teveel eer.quote:Op maandag 25 december 2017 23:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zeeuwse cryptogrammen en Ewbank-bagger.
Dit zeiknummer van Borsato herken ik nu helaas ookquote:Op maandag 25 december 2017 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal wel, Jean-Paul
Klinkt als de doorsnee rave voor mij, dat stukje tekstquote:Op maandag 25 december 2017 23:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Even slikken en weer doorgaan.
Van dat stukje tekst is ook een hardcore-remix geloof ik.
quote:Op maandag 25 december 2017 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer werd gedraaid op mijn begrafenis.
Haha ja Fylax had ook zo'n lijstje gepost, toen dacht ik, laat maarquote:Op maandag 25 december 2017 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij bent de nieuwe essnhills dus, uurlijstjes met 8 keer
Geen dank.quote:Op maandag 25 december 2017 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel echt een matig nummer.
Waarom staat die dat in de lijst?
dat was de waarheidquote:Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef Martinello het volgende:
Ik zie nu die clip met Daphne Deckers weer voor me, en een parodie met André van Duin.
Deze teksten.quote:Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
JIJ ZIT VEEL TE DIEP VAN BINNEN
ga jij ook naar Ahoy?quote:Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdens Reflektor zit ik hopelijk morgen nog net in de auto.
Die is van De Waarheid. Die krijgen we nog.quote:Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef Martinello het volgende:
Ik zie nu die clip met Daphne Deckers weer voor me, en een parodie met André van Duin.
Da's de grap idd.quote:Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt als de doorsnee rave voor mij, dat stukje tekst
wel een geniale parodie trouwensquote:Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef Martinello het volgende:
Ik heb nog braaf meegedaan aan de steun de Moody Blues-actie. Of kwam die niet van hier?quote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef zorro28 het volgende:
Moody Blues zakken ook steeds verder weg
Fylax heeft ook nog veel te leren, da's natuurlijk ook nog een broekiequote:Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ja Fylax had ook zo'n lijstje gepost, toen dacht ik, laat maar
Ja ik was doorgestuurd vanuit SR topicquote:Op maandag 25 december 2017 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je komt alleen maar op de gezelligheid af?
Stom spelletjequote:Op maandag 25 december 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat er mensen zijn die innig sjoelen.
Ja ik ben wel iets ouder gelukkig, dus ken wel iets meerquote:Op maandag 25 december 2017 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fylax heeft ook nog veel te leren, da's natuurlijk ook nog een broekie
maar je leert hier vanzelf wel mooi liedjes(en elk jaar terugkerende grapjes)
quote:Op maandag 25 december 2017 23:07 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja ik was doorgestuurd vanuit SR topic
Hoe dan ook, wees welkomquote:Op maandag 25 december 2017 23:07 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja ik ben wel iets ouder gelukkig, dus ken wel iets meer
Wel een aardig nummer toch. Goede tekst ook.quote:Op maandag 25 december 2017 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel echt een matig nummer.
Waarom staat die in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |