Amen.quote:Op maandag 25 december 2017 23:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeggen wat je denkt is niet echt een pluspunt als je gedachten kut zijn.
Liever oprechte televisie dan kijken naar mensen die nooit hun werkelijke verhaal durven te vertellen. Dan zie je die hoofdjes tekeer gaan, rikketikketik van wat moet ik hierop zeggen shit hoe kan ik netjes overkomen. Dat boeit der Johan niet, lekker schreeuwen wat je denkt ook al is het makkelijk weerlegbare onzin. Johangod.quote:Op maandag 25 december 2017 22:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Johan Derksen
Ik krijg echt brandend maagzuur van die man. Veel meer dan van welke matige singer-songwriter dan ook.
Verkeerde nummer van Raymond, maar plezant dat hij nog in de lijst staat.quote:Op maandag 25 december 2017 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
25 december 23-00 uur
1825 Waarom Nou Jij Marco Borsato
1824 Je Veux De L'amour Raymond Van Het Groenewoud
1823 Witchy Woman Eagles
1822 Tin Soldier Small Faces
1821 Everything For Free K's Choice
1820 Tuesday Afternoon The Moody Blues
1819 We Used To Wait Arcade Fire
1818 Cryin' Aerosmith
1817 Jealous Guy Roxy Music
1816 Green Green Grass Of Home Tom Jones
1815 Three Times A Lady Commodores
1814 Open Je Ogen Bløf
1813 I Won't Back Down Tom Petty
... welke?quote:Op maandag 25 december 2017 23:00 schreef Martinello het volgende:
Mens, ik krijg wat van deze reclame.
Geniaal.quote:Op maandag 25 december 2017 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nos heeft de kop van het jaar: Woede in Iran om nootjes Henk Krol
Wat voor rare gedachten dan?quote:Op maandag 25 december 2017 23:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeggen wat je denkt is niet echt een pluspunt als je gedachten kut zijn.
Idd, MUTEquote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
Marco B en BLOF in hetzelfde uur.
Sowieso slaat voetbalanalyse nooit ergens op. Allemaal dom geouwehoer van seniele zeurneuzen met een veel te groot ego.quote:Op maandag 25 december 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever oprechte televisie dan kijken naar mensen die nooit hun werkelijke verhaal durven te vertellen. Dan zie je die hoofdjes tekeer gaan, rikketikketik van wat moet ik hierop zeggen shit hoe kan ik netjes overkomen. Dat boeit der Johan niet, lekker schreeuwen wat je denkt ook al is het makkelijk weerlegbare onzin. Johangod.
Waarom nou wij?quote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
Marco B en BLOF in hetzelfde uur.
tis al goedquote:
Voetbal zelf kan af en toe nog wel vermakelijk zijn. Maar de analyse niet.quote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso slaat voetbalanalyse nooit ergens op. Allemaal dom geouwehoer van seniele zeurneuzen met een veel te groot ego.
Kisten zijn dan ook al voor ze besteld...quote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef zorro28 het volgende:
Moody Blues zakken ook steeds verder weg
Vooral in Nederland is het altijd armoe troef.quote:Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso slaat voetbalanalyse nooit ergens op. Allemaal dom geouwehoer van seniele zeurneuzen met een veel te groot ego.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |