hahha, we gaan gewoon verder waar we gebleven warenquote:Op maandag 25 december 2017 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lol. Alsof we niet 365 dagen verder zijn.
Ben er inderdaad geweest, ook dat truffelding genomen. Was lekker!

Wij vinden jou ook niksquote:

quote:

Grapjequote:

Werk nu niet meer in Den Haag.quote:Op maandag 25 december 2017 22:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hahha, we gaan gewoon verder waar we gebleven waren
ik neem eigenlijk altijd die, durf nooit wat anders te nemen en t is gewoon lekker

Die Michael Prins ja, met zijn hoedje, jasje en hipsterbaard aan de piano. Beetje wat mompelen over iets persoonlijks/emotioneels en daar wiggelt die traan waarvan je wist dat die zou komen. En dan heb je 'emotionele televisie'.quote:Op maandag 25 december 2017 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ben ik het heel erg mee eens.
Dat ei van vanmiddag ook... winnaar beste sin...... why, in godsnaam why?
Hij kan niet zingen, zijn Engelsmis kut en zijn muziek ook, maar wel in de lijst

quote:Op maandag 25 december 2017 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, daar zit de scheiding tussen Oost en West toch weer in.

ah, nou mooi dat je t toch nog hebt kunnen proberenquote:Op maandag 25 december 2017 22:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Werk nu niet meer in Den Haag.
Ik kan sinds een paar maanden weer fietsen naar mijn werk!

Derksenquote:

precies dat...quote:Op maandag 25 december 2017 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Michael Prins ja, met zijn hoedje, jasje en hipsterbaard aan de piano. Beetje wat mompelen over iets persoonlijks/emotioneels en daar wiggelt die traan waarvan je wist dat die zou komen. En dan heb je 'emotionele televisie'.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |