Het gaat vaak wel zo snoeihard dat je de helft van de tijd bezig bent met topics inladen etcquote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ik verdomme weer vast in t vorige topic.
Deze en original sin vind ik wel lekker, die andere 2 die in de lijst hebben gestaan nietquote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met INXS. Toen niet en nu niet.
Wanna take the blue pill or the red one?quote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ik verdomme weer vast in t vorige topic.
quote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Verplichtingen voor vandaag zitten er ook weer op, ik kom mij hier maar een melden![]()
Val wel mooi op een goed moment binnen!
Ik vind Need You Tonight toch ook wel een erg fijn nummertje.quote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met INXS. Toen niet en nu niet.
Love Will Never Tear Us Apartquote:Op maandag 25 december 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze en original sin vind ik wel lekker, die andere 2 die in de lijst hebben gestaan niet
Voor de liefhebbers. Het was zijn toenmalige vriendin die de bekende Britse satiricus Ian Hislop omschreef als Sperm of the Devil in een aflevering van Have I Got News For You.quote:Op maandag 25 december 2017 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Waar hangt die zanger tegenwoordig eigenlijk uit?
Ja, maak mij maar rood, zet ik de topics op onbeperkt aantal posts.quote:Op maandag 25 december 2017 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wanna take the blue pill or the red one?
Die was gister bij 3FM.quote:Op maandag 25 december 2017 22:38 schreef Martinello het volgende:
[..]
Put your hands up for Detroit.
Was net een Tito Tovenaarquote:Op maandag 25 december 2017 22:41 schreef Martinello het volgende:
Papa Jackson hield de jongens goed in het gareel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |