Corus was ook zo'n leuke.quote:Op maandag 25 december 2017 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Centrics.
Jaren geleden, toen de eigenaar van de beurs wilde gaan.
En ik had die aandelen al een tijdje liggen...
Daar heb ik er pas 5 van bij de Action gekocht om kaarsen mee aan te kunnen steken. Ben ook geen roker en had niks in huis aan lucifers ofzo ookquote:Op maandag 25 december 2017 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Geef mij deze nog maar. Zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
[ afbeelding ]
Same here hoorquote:Op maandag 25 december 2017 22:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind aansteker toch wat meer hebben, call me old-fashioned
Naja op zich was het nog wel gezellig hoor. Alleen was zelf niet helemaal fit, weet niet waarom. Dan is het toch ineens zwaar soms.quote:Op maandag 25 december 2017 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Feli man! Nog 1 dag en je bent door de ellende heen.
Gaat om de boodschap waarde MMquote:
Bij Opa mot ik toch wel janken hoor. Gewoon omdat opa.quote:
Ach, hier ligt iedereen al op 1 oor, dus ik luister en kwek even mee...quote:Op maandag 25 december 2017 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat om de boodschap waarde MM
Dat krijg je als je blauw bent en gewoon door kunt posten natuurlijkquote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ik verdomme weer vast in t vorige topic.
Het gaat vaak wel zo snoeihard dat je de helft van de tijd bezig bent met topics inladen etcquote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Deze en original sin vind ik wel lekker, die andere 2 die in de lijst hebben gestaan nietquote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met INXS. Toen niet en nu niet.
Wanna take the blue pill or the red one?quote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Verplichtingen voor vandaag zitten er ook weer op, ik kom mij hier maar een melden![]()
Val wel mooi op een goed moment binnen!
Ik vind Need You Tonight toch ook wel een erg fijn nummertje.quote:Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met INXS. Toen niet en nu niet.
Love Will Never Tear Us Apartquote:Op maandag 25 december 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze en original sin vind ik wel lekker, die andere 2 die in de lijst hebben gestaan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |