Ik heb gehoord dat ie het op een stem na niet heeft gehaald.quote:Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stem er ook altijd op. naja, bijna altijd, ben het dit keer vergeten
Ah oke jammer!quote:Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twee keer gedaan, twee keer niet leuk. Op de radio is het beter te volgen.
Shut Inquote:Op maandag 25 december 2017 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed nummer is dat.
JM van Strand of Oaks, dat daar lichtelijk op gebaseerd lijkt, is ook gruwelijk.
Om dat in de top2000 te krijgen lijkt me verder wel een onmogelijke opgave.
Ja dat was hier in de stad dus daar ben ik 3 keer geweest van de week ( en ook veel op tv geweest omdat ik vooraan stondquote:Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wilde er nog heen, maar het was te snel uitverkocht, dus ben ik maar naar Serious Request gegaan
Ach, nu hebben we in ieder geval wel Chaka Khan gehoordquote:Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ie het op een stem na niet heeft gehaald.
Zei het vanmiddag al; ik heb in 2011 nog het genot gehad om TWÉÉ keer achter elkaar dat café in te gaan. Middag, even wachten (ondertussen gewoon het museum in gegaan) en hup erin. Kwam ik er uit, even terug museum in, in de avond was het rustig en mochten we zó naar binnen.quote:Op maandag 25 december 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen het nog gratis, zonder afspraak en ongedwongen was, was het nog wel leuk...
haha, leukquote:Op maandag 25 december 2017 21:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat was hier in de stad dus daar ben ik 3 keer geweest van de week ( en ook veel op tv geweest omdat ik vooraan stond)
Jij was wel miss serious request dit jaar jaquote:Op maandag 25 december 2017 21:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat was hier in de stad dus daar ben ik 3 keer geweest van de week ( en ook veel op tv geweest omdat ik vooraan stond)
Donderdagavond en zaterdagavond was wel leuk, gistermiddag was weinig aan en zijn Spockjuh_ en ik gewoon maar weer naar huis gegaan voordat echte finale begon zeg maarquote:Op maandag 25 december 2017 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
haha, leukWat vond je ervan?
Ooit, ooit.quote:
Jup, HJM Miss T2k en ik Miss SRquote:Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was wel miss serious request dit jaar ja
quote:Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef Zorro het volgende:
Zo net op tijd thuis om Ekseption nog ff mee te pakken![]()
Enne: GOOOOOEEEEEEEEEDENAVOND!
quote:Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef Zorro het volgende:
Zo net op tijd thuis om Ekseption nog ff mee te pakken![]()
Enne: GOOOOOEEEEEEEEEDENAVOND!
Vind het maar vlakjes.quote:Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Make it with chuGoede nieuwe binnenkomer.
Ik vind het juist een van de enige goede moderne rockbands maar smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef Bugno het volgende:
Ah, nu één van de meest overschatte bandjes van de huidige tijd.
Ik was er zaterdagavond ook!quote:Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Donderdagavond en zaterdagavond was wel leuk, gistermiddag was weinig aan en zijn Spockjuh_ en ik gewoon maar weer naar huis gegaan voordat echte finale begon zeg maar
Daar krijgen ze bij Radio2 spontaan een hartaanval van.quote:
Nee klopt idd. Ik was zaterdagavond juist wel lang, van half 7 tot half 2 zo'n beetje.quote:Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was er zaterdagavond ook!Al hadden we het wel vrij snel gezien, want echt veel is er niet te doen. SR is niet meer zo leuk als een aantal jaar terug.
Correct, dat is van dit liedje van Jerney en co geleendquote:Op maandag 25 december 2017 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Dit klinkt als The White Stripes - I Think I Smell A Rat!
Dit is nu al leuk ;D
Die wil ik erin stemmen volgend jaarquote:Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Make it with chuGoede nieuwe binnenkomer.
quote:Op maandag 25 december 2017 21:43 schreef Zorro het volgende:
Jerney Kaagman toen ze haar gezicht nog kon bewegen.
Prima band joh.quote:Op maandag 25 december 2017 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is zo'n soort guilty pleasure waarvan je niet zeker weet of je je er eigenlijk wel voor moet schamen.
Verdorie, wat geil. Net nu ik aan het GASsen ben op een Les Paul Custom kom jij met een plaatje ervanquote:
Ja whatever, was het eerste gifje dat ik van La Kaagman vond.quote:Op maandag 25 december 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al van veel later dan Seasons...
Hiermee bedoelde ik Feel good hit of the summerquote:Op maandag 25 december 2017 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die wil ik erin stemmen volgend jaar
Afleverinkje van Memoriesquote:Op maandag 25 december 2017 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn god, het leek candlelight wel
dat is het blauwe pakje van Weekends toch? Ohhh Time stood still!quote:Op maandag 25 december 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al van veel later dan Seasons...
Dacht Bostonquote:
en dat zou ik nou wel eens willen zienquote:Op maandag 25 december 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit ondersteboven op mijn stoel van plezier.
Nee Toto is toch die van Kansas? Of eigenlijk niet meer in Kansas?quote:
Gekocht bij de Action.quote:Op maandag 25 december 2017 21:49 schreef livelink het volgende:
In het kader van de grootse gebaren geef ik het weggooien van een horloge een mager vijfje.
A piece of the action?quote:
#metooquote:Op maandag 25 december 2017 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dat zou ik nou wel eens willen zien
ja hoor, in Braboland. Rare lui daarquote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef _Hestia_ het volgende:
Smsje met "groetjes uit "Stampersgat". Bestaat dat echt?
Daar komt uccie vandaan, die stampte toch zo graag?quote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef _Hestia_ het volgende:
Smsje met "groetjes uit "Stampersgat". Bestaat dat echt?
LOL OMGquote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja hoor, in Braboland. Rare lui daar
Nee Amandaquote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker weten, more than a feeling?
Nee dat was HJM tochquote:Op maandag 25 december 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar komt uccie vandaan, die stampte toch zo graag?
quote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Carnavalsnaam van een plaats hier in de buurt ergens, weet zo niet welke.quote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |