Genot.quote:Op maandag 25 december 2017 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De outro van dit nummer is toch wel het beste.
Maar Stasse gaat dat sowieso afkappen.
jaquote:Op maandag 25 december 2017 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedereen heeft al zonder gene acht uur kunnen drinken. Dat scheelt.quote:Op maandag 25 december 2017 21:23 schreef Dwersdriever het volgende:
Toch ziet het er best gezellig uit daar in dat café. En de presentator lijkt zich ook prima op zijn gemak te voelen.
Stefan altijdquote:Op maandag 25 december 2017 21:23 schreef Dwersdriever het volgende:
Toch ziet het er best gezellig uit daar in dat café. En de presentator lijkt zich ook prima op zijn gemak te voelen.
Nu verwar je m met hard to say im sorry gok ikquote:Op maandag 25 december 2017 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien toch maar een keertje een kaartje kopen dan. Zijn hier nog mensen die gaan de komende dagen?quote:Op maandag 25 december 2017 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iedereen heeft al zonder gene acht uur kunnen drinken. Dat scheelt.
Oh, dat zou best kunnen. Al die nummers van Chicago zijn praktisch hetzelfde.quote:Op maandag 25 december 2017 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu verwar je m met hard to say im sorry gok ik
En door de kamer...quote:Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef PippenScottie het volgende:
Hier was Seal nog een klein zeehondje.
Voor hij Heidi Klum aan de haak sloeg.
He cafe is 36% van de charme van de Top 2000.quote:Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben inmiddels gewoon de radio aan, ik kon dat cafe echt niet meer verdragen
Dat zijn allemaal kasplantjes die er om 06:25 en om 23:25 praktisch hetzelfde bijzitten.quote:Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben inmiddels gewoon de radio aan, ik kon dat cafe echt niet meer verdragen
quote:
oeh klinkt goedquote:Op maandag 25 december 2017 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geitenkaas
Haasbiefstuk
Crème Brullee
Mwah hun jazzy tijd is wel tof, 25 or 6 to 4 is gaafquote:Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dat zou best kunnen. Al die nummers van Chicago zijn praktisch hetzelfde.
Helaas is die er sinds kort eruitquote:Op maandag 25 december 2017 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu verwar je m met hard to say im sorry gok ik
Ik kijk nooit naar dat kut caféquote:Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ze massaal als idioten stonden te dansen op de tafels bij Wake Me Up Before You Go Go. Dan had je ook nog Leen met YNWA in dat uurtje volgens mijquote:Op maandag 25 december 2017 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
He cafe is 36% van de charme van de Top 2000.
Zeker na 1 uur 's nachts!
De polonaise bij Through the Barricadesquote:Op maandag 25 december 2017 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer dat ze massaal als idioten stonden te dansen op de tafels bij Wake Me Up Before You Go Go. Dan had je ook nog Leen met YNWA in dat uurtje volgens mij.
Je hebt wat ongemakkelijk gehups op Adamski gemist.quote:Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2017 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De polonaise bij Through the Barricades
ik word altijd een beetje zeeziek van mensen die daar compleet uit de maat bewegen, en dat de buurman het nog een graadje meer uit de maat doetquote:Op maandag 25 december 2017 21:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je hebt wat ongemakkelijk gehups op Adamski gemist.
ik vind het zo knap dat mensen het presteren om consequent uit de maat te hupsenquote:Op maandag 25 december 2017 21:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je hebt wat ongemakkelijk gehups op Adamski gemist.
Sommige mensen hebben zonder dat ze het weten totaal geen ritmegevoel..quote:Op maandag 25 december 2017 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het zo knap dat mensen het presteren om consequent uit de maat te hupsen
Het zou kunnen dat beeld en geluid ook niet helemaal synchroon lopen, al weet je dat bij witte mensen nooit zeker.quote:Op maandag 25 december 2017 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het zo knap dat mensen het presteren om consequent uit de maat te hupsen
How long how long aaaaaahhhhhh...quote:
Tijdens Neil Youngquote:Op maandag 25 december 2017 21:33 schreef _Hestia_ het volgende:
Oeps TV ging uit vanwege te lang niet afstandsbediening aangeraakt
Kan niet hequote:Op maandag 25 december 2017 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Down By The River staat gewoon niet in de top2000 hè. HOE DAN.
dat is hier niet het gevalquote:Op maandag 25 december 2017 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat beeld en geluid ook niet helemaal synchroon lopen, al weet je dat bij witte mensen nooit zeker.
Ik probeer al jaren Cortez the Killer in de lijst te krijgen.quote:Op maandag 25 december 2017 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Down By The River staat gewoon niet in de top2000 hè. HOE DAN.
Dat klopt wel, ja!quote:Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
Jaaa, voor dit soort nummers luister ik naar de top2000
De grootste koekwaus staat achter dat raam.quote:Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef Isorden het volgende:
Staan nu wel echt een paar koekwauzen voor t raam van de DJ booth
Hij slaat bijna mensen in zijn enthousiasmequote:Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zien jullie dit ook? Er staat een HELE blije gup vooraan bij het dj raamMet een bril
Eenschquote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De grootste koekwaus staat achter dat raam.
Zoveel geld neerlappen voor die korte tijd en een troosteloze boel is niet aan mij besteed.quote:Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Gaan er nog Fok!ers naar dat café trouwens, of blijven jullie allemaal op zolderkamer
Ik moet toch eens naar dat café gaan kijken, geloof ik.quote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij slaat bijna mensen in zijn enthousiasme
Hoeveel kost dat dan?quote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoveel geld neerlappen voor die korte tijd en een troosteloze boel is niet aan mij besteed.
Dan doe je het goed.quote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij slaat bijna mensen in zijn enthousiasme
Toen het nog gratis, zonder afspraak en ongedwongen was, was het nog wel leuk...quote:Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Gaan er nog Fok!ers naar dat café trouwens, of blijven jullie allemaal op zolderkamer
Goed nummer is dat.quote:Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren Cortez the Killer in de lijst te krijgen.
Ik zoek nog een paar honderd medestanders.
Dit. Dit dit dit dit dit. x3000.quote:Op maandag 25 december 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen het nog gratis, zonder afspraak en ongedwongen was, was het nog wel leuk...
quote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet toch eens naar dat café gaan kijken, geloof ik.
Ik stem er ook altijd op. naja, bijna altijd, ben het dit keer vergetenquote:Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren Cortez the Killer in de lijst te krijgen.
Ik zoek nog een paar honderd medestanders.
Twee keer gedaan, twee keer niet leuk. Op de radio is het beter te volgen.quote:Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Jammer van die actie tegen die fotografequote:Op maandag 25 december 2017 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
Mij favo band, wat een genotuurtje dit![]()
Ik wilde er nog heen, maar het was te snel uitverkocht, dus ben ik maar naar Serious Request gegaanquote:Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |