Helaas is die er sinds kort eruitquote:Op maandag 25 december 2017 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu verwar je m met hard to say im sorry gok ik
Ik kijk nooit naar dat kut caféquote:Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben inmiddels gewoon de radio aan, ik kon dat cafe echt niet meer verdragen
Ik vergeet nooit meer dat ze massaal als idioten stonden te dansen op de tafels bij Wake Me Up Before You Go Go. Dan had je ook nog Leen met YNWA in dat uurtje volgens mijquote:Op maandag 25 december 2017 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
He cafe is 36% van de charme van de Top 2000.
Zeker na 1 uur 's nachts!
De polonaise bij Through the Barricadesquote:Op maandag 25 december 2017 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer dat ze massaal als idioten stonden te dansen op de tafels bij Wake Me Up Before You Go Go. Dan had je ook nog Leen met YNWA in dat uurtje volgens mij.
Je hebt wat ongemakkelijk gehups op Adamski gemist.quote:Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben inmiddels gewoon de radio aan, ik kon dat cafe echt niet meer verdragen
quote:Op maandag 25 december 2017 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De polonaise bij Through the Barricades
ik word altijd een beetje zeeziek van mensen die daar compleet uit de maat bewegen, en dat de buurman het nog een graadje meer uit de maat doetquote:Op maandag 25 december 2017 21:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je hebt wat ongemakkelijk gehups op Adamski gemist.
ik vind het zo knap dat mensen het presteren om consequent uit de maat te hupsenquote:Op maandag 25 december 2017 21:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je hebt wat ongemakkelijk gehups op Adamski gemist.
Sommige mensen hebben zonder dat ze het weten totaal geen ritmegevoel..quote:Op maandag 25 december 2017 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het zo knap dat mensen het presteren om consequent uit de maat te hupsen
Het zou kunnen dat beeld en geluid ook niet helemaal synchroon lopen, al weet je dat bij witte mensen nooit zeker.quote:Op maandag 25 december 2017 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het zo knap dat mensen het presteren om consequent uit de maat te hupsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |