Die wil ik erin stemmen volgend jaarquote:Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Make it with chuGoede nieuwe binnenkomer.
quote:Op maandag 25 december 2017 21:43 schreef Zorro het volgende:
Jerney Kaagman toen ze haar gezicht nog kon bewegen.
Prima band joh.quote:Op maandag 25 december 2017 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is zo'n soort guilty pleasure waarvan je niet zeker weet of je je er eigenlijk wel voor moet schamen.
Verdorie, wat geil. Net nu ik aan het GASsen ben op een Les Paul Custom kom jij met een plaatje ervanquote:
Ja whatever, was het eerste gifje dat ik van La Kaagman vond.quote:Op maandag 25 december 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al van veel later dan Seasons...
Hiermee bedoelde ik Feel good hit of the summerquote:Op maandag 25 december 2017 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die wil ik erin stemmen volgend jaar
Afleverinkje van Memoriesquote:Op maandag 25 december 2017 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn god, het leek candlelight wel
dat is het blauwe pakje van Weekends toch? Ohhh Time stood still!quote:Op maandag 25 december 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al van veel later dan Seasons...
Dacht Bostonquote:
en dat zou ik nou wel eens willen zienquote:Op maandag 25 december 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit ondersteboven op mijn stoel van plezier.
Nee Toto is toch die van Kansas? Of eigenlijk niet meer in Kansas?quote:
Gekocht bij de Action.quote:Op maandag 25 december 2017 21:49 schreef livelink het volgende:
In het kader van de grootse gebaren geef ik het weggooien van een horloge een mager vijfje.
A piece of the action?quote:
#metooquote:Op maandag 25 december 2017 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dat zou ik nou wel eens willen zien
ja hoor, in Braboland. Rare lui daarquote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef _Hestia_ het volgende:
Smsje met "groetjes uit "Stampersgat". Bestaat dat echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |