Alleen al voor de huisdierenquote:Op maandag 25 december 2017 18:01 schreef Djeez het volgende:
Hoe meer klachten hoe beter. Tijd dat consumentenvuurwerk geheel wordt verboden
Ik heb er ook niet veel mee, maar lijkt me cultureel moeilijk te bewerkstelligen. De landen waar die grote, centrale shows zijn, hebben meestal nooit die particuliere cultuur gehad. Moeilijk te handhaven ook. In het Verenigd Koninkrijk loopt de discussie ook ieder jaar.quote:Op maandag 25 december 2017 18:01 schreef Djeez het volgende:
Hoe meer klachten hoe beter. Tijd dat consumentenvuurwerk geheel wordt verboden
Omnomnom, ik wil ookquote:Op maandag 25 december 2017 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topics gaan weer vieshard zie ik. Ons diner ook, net genoten van garnalenkroketten
Het wordt ieder jaar minstens 3x behandeld bij Dr. Pop.quote:Op maandag 25 december 2017 18:08 schreef Dwersdriever het volgende:
Leuk trouwens dat Baz Luhrman dit jaar de lijst heeft gehaald. Heb het nummer verschillende jaren als vrije keuze ingevuld.
Vraag me wel af waar het ineens vandaan komt.
Laat ze maar liever zo oud als Methusalem worden...quote:Op maandag 25 december 2017 17:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag wel een stille dood sterven inderdaad.
Ook een optiequote:Op maandag 25 december 2017 18:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laat ze maar liever zo oud als Methusalem worden...
Nog 16 nummers van Blof te gaan als ik me niet vergis.quote:Op maandag 25 december 2017 18:24 schreef Cee het volgende:
Weer een Bløf nummer afstrepen! Hou vol hou vast mensen!
Ik had graag willen zeggen "nee hoor, minder!"quote:Op maandag 25 december 2017 18:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nog 16 nummers van Blof te gaan als ik me niet vergis.
Pics or it diddnt happenquote:Op maandag 25 december 2017 18:30 schreef Cee het volgende:
Gekke tante Thea met d’r rugzakkie net achter het gordijn van het Café
Ik zou echt willen dat iemand een gifje ervan had gemaakt, was er een voor in de boeken/de OP.quote:
Hij klinkt als een instructeur op de sociale werkplaats inderdaad.quote:Op maandag 25 december 2017 18:30 schreef Cee het volgende:
Wout is echt de grootste klootviool van de zender. Met z’n afkappen en z’n vocabulaire van een tuinboon.
Stiekem vind ik Liefs Uit Londen en Aan De Kust best leuk.quote:Op maandag 25 december 2017 18:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer! Gelukkig heb je nog een paar kansen om ze te horen
Zoals ik 15 topics geleden al een keer zei...zo jammer dat Rob Stenders er niet bij is. Die doet ook vanalles rond nummers, maar is daar wel grappig mee.quote:Op maandag 25 december 2017 18:30 schreef Cee het volgende:
Wout is echt de grootste klootviool van de zender. Met z’n afkappen en z’n vocabulaire van een tuinboon.
Idem voor Marisa Heutink. Was ook zeker een goede toevoeging.quote:Op maandag 25 december 2017 18:33 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Zoals ik 15 topics geleden al een keer zei...zo jammer dat Rob Stenders er niet bij is. Die doet ook vanalles rond nummers, maar is daar wel grappig mee.
Blauwe Ruis, Mooie Dag en Omarm Me vind ik geweldigquote:Op maandag 25 december 2017 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Liefs Uit Londen en Aan De Kust best leuk.
Maar niet doorvertellen natuurlijk.
Had makkelijk in de plaats voor Wout, Gijs of Evelien mogen komen ja.quote:Op maandag 25 december 2017 18:33 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Zoals ik 15 topics geleden al een keer zei...zo jammer dat Rob Stenders er niet bij is. Die doet ook vanalles rond nummers, maar is daar wel grappig mee.
Ik ben heel slecht met namen. Maar die zat toch in de nacht in het verleden/quote:Op maandag 25 december 2017 18:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Idem voor Marisa Heutink. Was ook zeker een goede toevoeging.
Tussen 2 en 4 's nachts vorig jaar.quote:Op maandag 25 december 2017 18:37 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met namen. Maar die zat toch in de nacht in het verleden/
Die gozer met die stem die zo op Frits Spits lijkt. Doet die mee dit jaar of zit die niet meer bij Radio 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |