Is zeker goed te doen, beetje meer pit.quote:Op maandag 25 december 2017 17:49 schreef remlof het volgende:
Weer zo'n wereldnummer
Maar stiekem vind ik de cover van George Michael en Mary J. Blige beter. Dat vinden er meer want die staat hoger, op #1690.
Eet smakelijk!quote:Op maandag 25 december 2017 17:53 schreef Isorden het volgende:
Tijd om te gaan gourmetten, gelukkig wel met de Top 2000 aan!
Tot later mensen
Originele vind ik altijd beter, maar die is wel leukquote:Op maandag 25 december 2017 17:49 schreef remlof het volgende:
Weer zo'n wereldnummer
Maar stiekem vind ik de cover van George Michael en Mary J. Blige beter. Dat vinden er meer want die staat hoger, op #1690.
Geniet ervanquote:Op maandag 25 december 2017 17:53 schreef Isorden het volgende:
Tijd om te gaan gourmetten, gelukkig wel met de Top 2000 aan!
Tot later mensen
Mag wel een stille dood sterven inderdaad.quote:Op maandag 25 december 2017 17:56 schreef MTheBassman het volgende:
The Script, een band waarvan geen enkel nummer hierin hoort. Nog zeikeriger dan Coldplay en Kensington bij elkaar
Maar dan stijgen hun nummers in de TOP2000quote:Op maandag 25 december 2017 17:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag wel een stille dood sterven inderdaad.
Oeh, de winnaar die dan meteen en masse door het ijs zakt omdat het hele toeschouwend volk langs de kant het ijs op rent.quote:Op maandag 25 december 2017 17:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit soort evenementen een eigen dynamiek van groei hebben. Zou ook mijn hart vasthouden als er nog een keer een Elfstedentocht gehouden wordt.
Heel erg stille dood danquote:Op maandag 25 december 2017 17:59 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar dan stijgen hun nummers in de TOP2000
Alleen al voor de huisdierenquote:Op maandag 25 december 2017 18:01 schreef Djeez het volgende:
Hoe meer klachten hoe beter. Tijd dat consumentenvuurwerk geheel wordt verboden
Ik heb er ook niet veel mee, maar lijkt me cultureel moeilijk te bewerkstelligen. De landen waar die grote, centrale shows zijn, hebben meestal nooit die particuliere cultuur gehad. Moeilijk te handhaven ook. In het Verenigd Koninkrijk loopt de discussie ook ieder jaar.quote:Op maandag 25 december 2017 18:01 schreef Djeez het volgende:
Hoe meer klachten hoe beter. Tijd dat consumentenvuurwerk geheel wordt verboden
Omnomnom, ik wil ookquote:Op maandag 25 december 2017 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topics gaan weer vieshard zie ik. Ons diner ook, net genoten van garnalenkroketten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |