Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Wil het een beetje lukken?quote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan maak ik geen haast ermee. Ik zit al trouwens.

Die kwam in de nacht toch?quote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat Marissa er dit jaar niet bij is. Die was geweldig met de camera vorig jaar (en bovendien gewoon kneiterlekker)

Ja, maar daar is wel Giel overheen geweest....quote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat Marissa er dit jaar niet bij is. Die was geweldig met de camera vorig jaar (en bovendien gewoon kneiterlekker)

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Ik denk dat ze ook wel eens overdag is gekomen hoorquote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kwam in de nacht toch?

Ja, het verbaast me ook wel dat juist deze er bijna uitvalt.quote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef Cee het volgende:
En toch vind ik dit een van hun beste/minst erge. Mooie tekst. Ja, serieus.

Scorpion_17 blijkbaar ookquote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kwam in de nacht toch?

quote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hadden we nou maar gewoon niet ingegrepen na de watersnoodramp.

Houd je mond!quote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef houdjemond het volgende:
Sorry ik blijf Blof geweldig vinden.
I said it.

Ja gaat prima, was een prima plons. Goede dikte, niet teveel veeg werk ookquote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken?
Hou ons vooral op de hoogte.

Banquote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef houdjemond het volgende:
I said it.

Wie blijft er uberhaupt thuis voor een radiouitzending, waarbij de dj door de zelfde high rotation heenlult, terwijl je je het met webradio of spotify playlist afkunt?quote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah joh, die verlieten gewoon op tijd het zinkende 3FM schip. SR gezien dit jaar?
...Ik niet, namelijk.

Koester die dagen!quote:Op maandag 25 december 2017 14:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja gaat prima, was een prima plons. Goede dikte, niet teveel veeg werk ook

quote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef houdjemond het volgende:
I said it.

Eens.quote:Op maandag 25 december 2017 14:14 schreef laxus13 het volgende:
Maar toch hebben ze nog slechter gemaakt

Hier wordt meegezongen. Dan weet je waarom ik een mongool ben.quote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

dan had ik nu een hele eenzame kerst gehadquote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

quote:Op maandag 25 december 2017 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Scorpion_17 blijkbaar ook

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Er zijn meer vissen in de zee.quote:Op maandag 25 december 2017 14:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan had ik nu een hele eenzame kerst gehad

daarom ben jij ook Miss Top2000quote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef houdjemond het volgende:
I said it.

Godverquote:Op maandag 25 december 2017 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn meer vissen in de zee.
Vooral omdat de zee in dat geval groter was geweest.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dit is wel veelzeggend inderdaad.quote:Op maandag 25 december 2017 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier wordt meegezongen. Dan weet je waarom ik een mongool ben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |