SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ze wachten maar.quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu echt gaan opfrissen... anders ben ik nog te laat ook
quote:
Fijne dag.quote:Op maandag 25 december 2017 13:57 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes weer Vout, maar we moeten er vandoor!
Fijne voortzetting!
Verveel je je dan?quote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik af en toe wat in het topic posten?
Dank je.quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu helaas ook weg. Vout, bedankt. Erg leuke show!
Hoeft niet. Mag wel.quote:Op maandag 25 december 2017 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt, maar iemand moet het toch doen...![]()
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren...quote:
Darren? Dat ken ik niet.quote:Op maandag 25 december 2017 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren...
De rest is nu op de hei aan het darren, maar aangezien ik last van mijn rug heb doe ik even niet mee.
Als je last van je rug hebt, kun je beter niet teveel moeten lopen.quote:Op maandag 25 december 2017 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lopen, wandelen, bezig zijn, iets doen...
Komt goed, kwestie van andere matrassen en zo.quote:Op maandag 25 december 2017 14:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je last van je rug hebt, kun je beter niet teveel moeten lopen.
Beterschap dan.
Weet je al wat er op het menu staat?quote:Op maandag 25 december 2017 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt goed, kwestie van andere matrassen en zo.
Paar iBuprofen er in en ik ben weer klaar voor het kerstdiner...
Ja, soep met brood en restanten van gisteren.quote:Op maandag 25 december 2017 14:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je al wat er op het menu staat?
quote:Op maandag 25 december 2017 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, soep met brood en restanten van gisteren.
Gisteren hebben we hier de omgeving al geteisterd met onze gourmetschotels.
Dat is ook de reden dat we niet thuis zijn, we hadden zin om samen met vrienden ouderwets vlees te cremeren op een bakplaat en we hadden geen zin in die stank thuis...
Geen probleem. Had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 25 december 2017 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geen seconde geluisterd, maar dank en respect!
En welke jurk is het uiteindelijk geworden?quote:Op maandag 25 december 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Wij zijn weer thuis. Ik heb me niet overeten. De laatste jaren houden we het wat rustiger op het eetfront. Bevalt wel goed.
Ze is vertrokken met een zwart topje en een rokje. En heeft zich na 10 minuten omgekleed in zwart topje met lange zwarte broek met wijde pijpen.quote:Op maandag 25 december 2017 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En welke jurk is het uiteindelijk geworden?
doe je goedquote:Op maandag 25 december 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Wij zijn weer thuis. Ik heb me niet overeten. De laatste jaren houden we het wat rustiger op het eetfront. Bevalt wel goed.
maar 1,5 van de 3nodig dusquote:Op maandag 25 december 2017 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is vertrokken met een zwart topje en een rokje. En heeft zich na 10 minuten omgekleed in zwart topje met lange zwarte broek met wijde pijpen.
Heel sixties.
Mijn vader kookte vroeger altijd heel uitgebreid met Kerst. Maar het wordt hem te veel om nog voor zoveel man te koken. Dus ze hadden hapjes bij een cateringbedrijf besteld. Was ook lekker. Hij had nog wel hele lekkere paprikasoep zelf gemaakt.quote:Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
maar 1,5 van de 3nodig dus
Morgen wel kerstig eten, had vanavond magnetron voer, haha.
Zo maar op tijd naar bed ook.
Kickboxer film en Bright al gekeken, erg passend bij kerst, haha.
morgen weer weg... Merel is ziek dus op stap met de kleintjesquote:
nope wel een kadootje gekocht vandaag, misschien lokt dat hem naar buitenquote:
Ja,was echt leuk, vooral om naar het gezichtje van kabouter te kijken, helemaal stil, vol verwonderingquote:
Was het nu maar een Belg, dan hield je er een frietzak bij en dan kwam hij/zij netjes met het hoofdje eerst naar buiten.quote:Op maandag 25 december 2017 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
morgen weer weg... Merel is ziek dus op stap met de kleintjes
[..]
nope wel een kadootje gekocht vandaag, misschien lokt dat hem naar buiten
quote:Op maandag 25 december 2017 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was het nu maar een Belg, dan hield je er een frietzak bij en dan kwam hij/zij netjes met het hoofdje eerst naar buiten.
quote:Op maandag 25 december 2017 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgen heel rustig thuis blijven maar, mw. MM had knoflooksoep gemaakt met 4 hele bollen knoflook.
Voorlopig worden we dus niet ziek...
En voorlopig blijven de vampiers ook nog even weg.quote:Op maandag 25 december 2017 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgen heel rustig thuis blijven maar, mw. MM had knoflooksoep gemaakt met 4 hele bollen knoflook.
Voorlopig worden we dus niet ziek...
Morgen maar wat extra after shave er op kledderen...quote:Op maandag 25 december 2017 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
En voorlopig blijven de vampiers ook nog even weg.
Lekker hoor. En morgen idd bij familie eten. Overmorgen cadeautje kopen, dag erop verjaardag en dan is het al bijna oud en nieuw.quote:Op maandag 25 december 2017 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader kookte vroeger altijd heel uitgebreid met Kerst. Maar het wordt hem te veel om nog voor zoveel man te koken. Dus ze hadden hapjes bij een cateringbedrijf besteld. Was ook lekker. Hij had nog wel hele lekkere paprikasoep zelf gemaakt.
Ga jij morgen bij je familie eten?
Ik wil nog niet aan Oud en Nieuw denken. De meest verschrikkelijke dag van het jaarquote:Op maandag 25 december 2017 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lekker hoor. En morgen idd bij familie eten. Overmorgen cadeautje kopen, dag erop verjaardag en dan is het al bijna oud en nieuw.
Zijn 2 dagenquote:Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil nog niet aan Oud en Nieuw denken. De meest verschrikkelijke dag van het jaar
Ja, je hebt gelijk. Ik bedoel natuurlijk Oudjaar.quote:
ik ben ook geen fanquote:Op maandag 25 december 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik bedoel natuurlijk Oudjaar.
Nieuwjaarsdag is ook niet geweldig, daar niet van.
Ja hoor, relaxed bij mijn ouders met broers en zus en neven en nichten. Altijd gezellig.quote:Op maandag 25 december 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, was gezellig. En bij jou?
quote:Op maandag 25 december 2017 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor, relaxed bij mijn ouders met broers en zus en neven en nichten. Altijd gezellig.
quote:
Wel iets.quote:Op dinsdag 26 december 2017 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik hoop niet dat je zo vroeg wakker bent vanwege je rug.
Het heeft ook altijd wel wat, zo'n gierende wind. Hier waait het nagenoeg niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 06:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel iets.
Maar het waait hier enorm en dat giert door het huis.
Mooi, maar zeer gehorig huis...
Ja, leuk, maar niet 's nachts als ik moet tukken...quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft ook altijd wel wat, zo'n gierende wind. Hier waait het nagenoeg niet.
Goedemorgen just mequote:Op dinsdag 26 december 2017 07:38 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
hoor de wind waait door de bomen
Ja hoor, dat zou ik meteen zeggenquote:Op dinsdag 26 december 2017 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me
Ik ga er vanuit dat je het wel zou zeggen als er vannacht een kindeke geboren zou zijn.
Ik waai hier uit mij pymaja...quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:38 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
hoor de wind waait door de bomen
Goedemorgen Meltingquote:Op dinsdag 26 december 2017 07:55 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen dames.
Dan zal het kindeke toch pas op 28 december (onnozele kinderen) geboren worden.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:55 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen dames.
Dan zal het kindeke toch pas op 28 december (onnozele kinderen) geboren worden.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik waai hier uit mij pymaja...
Goedemorgen!
Zusje van Co de Rood ?quote:
Geheel wederzijds...quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:05 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen Mad.... had je niet gezien nog.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Heb de reiskostendeclaratie van Co de Rood nog thuis liggen...
quote:
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je Co de Rood kan plannen...
Potje onvoorziene omstandigheden in de begroting opnemen voor volgend jaar. Voor dit jaar heb je natuurlijk gewoon pech, MadMaster.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je Co de Rood kan plannen...
Unmarried Christmas...quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:18 schreef just me het volgende:
Ik ga maar eens douchen, ontbijten en de buurpoes eten geven en dan voorlopig voor de laatste keer met mijn ex op stap
Jullie gaan weer trouwen in het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:18 schreef just me het volgende:
Ik ga maar eens douchen, ontbijten en de buurpoes eten geven en dan voorlopig voor de laatste keer met mijn ex op stap
oei wat ben jij wakkerquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie gaan weer trouwen in het nieuwe jaar
quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie gaan weer trouwen in het nieuwe jaar
Gisteren weer teveel gegeten (zoals gewoonlijk) bij broer en schoonzus.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Allemaal een leuke en gezellige 1e Kerstdag gehad? Nog plannen voor vandaag?
Vandaag (nog) geen plannen. Misschien dat we naar het Openluchtmuseum of naar een dierentuin gaan. En anders blijven we gewoon thuis.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren weer teveel gegeten (zoals gewoonlijk) bij broer en schoonzus.
Straks nog even een kort bezoekje brengen aan ouwelui, en dan zit mijn kerst er al weer op.
Jullie nog plannen?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaag (nog) geen plannen. Misschien dat we naar het Openluchtmuseum of naar een dierentuin gaan. En anders blijven we gewoon thuis.
Gisteren was gezellig bij mijn ouders.
Ik ben meer fan van gedichten dan van surprises. Maar ik kom dan ook uit een familie van goede, vileine dichters.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Gezellig!
Wij doen vandaag niets, blijven lekker thuis. Het is ook geen weer om naar buiten te gaan.
[..]![]()
![]()
We hebben het ook gezellig gehad. Blijft leuk met surprises en gedichten.
Lekker thuis blijven is ook fijn, als er buiten zo'n wind waait.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaag (nog) geen plannen. Misschien dat we naar het Openluchtmuseum of naar een dierentuin gaan. En anders blijven we gewoon thuis.
Gisteren was gezellig bij mijn ouders.
Verstandig.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Gezellig!
Wij doen vandaag niets, blijven lekker thuis. Het is ook geen weer om naar buiten te gaan.
Vileine dichters nog wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van gedichten dan van surprises. Maar ik kom dan ook uit een familie van goede, vileine dichters.
ik ben ook van de gedichten.. diaan doet de surprisesquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van gedichten dan van surprises. Maar ik kom dan ook uit een familie van goede, vileine dichters.
Peaceman maakt de gedichten en ik de surprises. Zo hebben de rollen goed verdeeld. Twan en Lennon denken/helpen mee met het maken van de surprises.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:24 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook van de gedichten.. diaan doet de surprises
quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook van de gedichten.. diaan doet de surprises
Goed geregeld dus.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman maakt de gedichten en ik de surprises. Zo hebben de rollen goed verdeeld. Twan en Lennon denken/helpen mee met het maken van de surprises.
Dat hoort toch zo? Het moet allemaal niet te lief zijn natuurlijk.quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ow straks nog wel even slaatje en taart ophalen bij mijn ouders. Er was veel over. Zoals altijd.
mee eens.. daarom kregen de kinderen tot hun verrassing zondag ook een gedicht bij de cadeaus onder de boom.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hoort toch zo? Het moet allemaal niet te lief zijn natuurlijk.
Taart voor ontbijt kan ook.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou nu wel zin hebben in taart, maar ja... we moeten nog eerst (kerst)ontbijten.![]()
Ja, maar ik heb het niet thuis. Ik moet straks eerst naar mijn ouders om het op te halen....quote:
Dat is dan wel jammer.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het niet thuis. Ik moet straks eerst naar mijn ouders om het op te halen....
Ik neem als troost maar een kopje thee en kerstkransjes. We kunnen pas echt ontbijten als Twan beneden is.quote:
kortom we lijden nog wel een tijdje hongerquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik neem als troost maar een kopje thee en kerstkransjes. We kunnen pas echt ontbijten als Twan beneden is.
Schop hem uit z'n bed dan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik neem als troost maar een kopje thee en kerstkransjes. We kunnen pas echt ontbijten als Twan beneden is.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
kortom we lijden nog wel een tijdje honger
Ach het is nog geen 10 uur. Ik laat hem nog liggen tot 11 uur. Het wordt dan eigenlijk een soort van brunch bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Schop hem uit z'n bed dan.
Maar kerstkransjes zijn ook lekker.
Kerstbrunch. Ook lekker.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het is nog geen 10 uur. Ik laat hem nog liggen tot 11 uur. Het wordt dan eigenlijk een soort van brunch bedenk ik me net.
Zeker!
Na alles wat we gisteren hebben gegeten?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
kortom we lijden nog wel een tijdje honger
peaceman is een bodemloze put.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Na alles wat we gisteren hebben gegeten?
klopt, maar nu wel trek..quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou meestal is hij niet zo'n grote eter hoor...
Dat lijkt me wel. Is Twan inmiddels wakker?quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
Stap 1 is gezet: de oven staat aan. Wel zo handig als je broodjes en croissantjes moet bakken.
Helaas geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand hier ervaringen met Chromebook? Wel of niet doen? En waarom?
Hij komt net beneden, dus ja hij is wakker!quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Is Twan inmiddels wakker?
[..]
Ik vind de laptop die we hebben soms erg traag. Komt ook door alles wat er op geinstalleerd is denk ik. Maar wilde er een kleine snelle laptop bij hebben. Of een iPad. Ik twijfel nog.quote:Helaas geen ervaring mee.
Waarom zou je Chrome als OS willen, i.p.v. Windows?
Ik weet helaas niet wat voor voordelen of nadelen er aan een Chromebook zitten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de laptop die we hebben soms erg traag. Komt ook door alles wat er op geinstalleerd is denk ik. Maar wilde er een kleine snelle laptop bij hebben. Of een iPad. Ik twijfel nog.
We kopen altijd koopzegels bij AH als we boodschappen doen. We hebben nu bijna 5 boekjes vol en wil er graag iets leuks van kopen ipv boodschappen te betalen.
Ik lees dat het werkt met apps en dat je geen (zware) programma's kunt installeren. Dat lijkt me best handig. Ik heb zelf altijd Google Chrome als browser.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet wat voor voordelen of nadelen er aan een Chromebook zitten.
Maar wel slim gedaan met die koopzegels.
Goede investering dus.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lees dat het werkt met apps en dat je geen (zware) programma's kunt installeren. Dat lijkt me best handig. Ik heb zelf altijd Google Chrome als browser.
Yeps... Deden we nooit, dit jaar mee begonnen. Je merkt er bijna niets van per week. Uiteindelijk krijg je maar 3 euro meer dan je betaald hebt, maar dat is nog altijd meer dan je op de spaarrekening krijgt.
omdat ie goed werkt of omdat ie voor haar gratis was?quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb een Chromebook voor mijn verjaardag gekregen. Ik heb hem denk ik 1x aangeraakt, daarna is hij ingepikt door mijn dochter. Die is er heel erg enthousiast over kan ik je zeggen.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat ie goed werkt of omdat ie voor haar gratis was?
Beiden, maar ze kan er mee netflixen, youtubefilmpjes kijken en zelfs haar huiswerk op maken (verslagen en zo). En daarna kan ze haar bestanden mooi met mij delen zodat ik ze kan nakijken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat ie goed werkt of omdat ie voor haar gratis was?
Goedemorgen DDM.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Team Ipad hier, en Symph inmiddels ook
Vandaag bankhangen en kaasfondue
En morgen, en overmorgen en de rest van het jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn slow starters vandaag (en gisteren, en eergisteren, en....)
Okay, aanrader dus!! Welke heb je?quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb een Chromebook voor mijn verjaardag gekregen. Ik heb hem denk ik 1x aangeraakt, daarna is hij ingepikt door mijn dochter. Die is er heel erg enthousiast over kan ik je zeggen.
Ja, je koopt bijv. 50 euro aan boodschappen dan kun je voor 10 cent per zegel de koopzegel kopen. Een boekje vol is 490 zegels, dus 49 euro, maar je krijgt dan 52 euro als je het boekje inlevert.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede investering dus.
En dat kun je inleveren voor geld? Ik ken het principe niet.
Die hebben we ook, maar ik denk dat we Chromebook net iets meer kunnen en ik vind het soms wel fijn om gewoon op een toetsenbord te typen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Team Ipad hier, en Symph inmiddels ook
Vandaag bankhangen en kaasfondue
Dezequote:Op dinsdag 26 december 2017 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, aanrader dus!! Welke heb je?
Geen fuck gedaan gisteren en vandaag gaan we weer naar huis...quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen fuck gedaan gisteren en vandaag gaan we weer naar huis...
Dat doe je snelquote:
Ow die is tof en zou ik nu al kunnen kopen!quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze
Oh, en mijn dochter had een iPad. Die ging kapot net een week nadat ik mijn Chromebook had gekregen en ze mist de iPad niet. Dat zegt toch wel wat.
Dat is ook lekker!quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen fuck gedaan gisteren en vandaag gaan we weer naar huis...
Groter dan dat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die is tof en zou ik nu al kunnen kopen!Is 11 inch ongeveer net zo groot als een iPad?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:25 schreef ToT het volgende:
Over een half uur kunnen we de schuilkelders weer in!
Hoi 11.quote:
Ja hoor. Straks weer een herhaling van zetten; bij m'n ouders langsquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi 11.
Eerste kerstdag ook goed doorgekomen?
Vreetdag nummer 2?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor. Straks weer een herhaling van zetten; bij m'n ouders langs
Zoiets, maar ik ga rustig aan doen. Zo eerst nog even een uurtje Vout meepakken, rond 15:00 uur weg.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik ga rustig aan doen. Zo eerst nog even een uurtje Vout meepakken, rond 15:00 uur weg.
quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:01 schreef livelink het volgende:
Ik neem ook even een break van de top2000
Ik neem een 7-daagse break van de Top 2000, hoewel de radio morgen op het werk - zoals altijd - op Radio 2 staat. Ik krijg dus meer mee dan me lief is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:01 schreef livelink het volgende:
Ik neem ook even een break van de top2000
Als zijnde niet al te vout.quote:
Dat zeker.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:05 schreef livelink het volgende:
De crisis maakte meer kapot dan ons lief was
Ik denk dat je dat stiekem wel bij al deze liedjes denkt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Bij heel veel van dit soort nummers denk ik altijd: dat ze de moeite hebben genomen om dit op te nemen...
Maar leuk hoor
Ik ben wel blij dat ze deze kwaliteitsmuziek opgenomen hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Bij heel veel van dit soort nummers denk ik altijd: dat ze de moeite hebben genomen om dit op te nemen...
Maar leuk hoor
Hoe kom je er toch aan? Lukt het je om gewoon twee shows van twee uur hiermee te vullen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:06 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze deze kwaliteitsmuziek opgenomen hebben.
Dat is een jarenlang goed bewaard geheim!quote:
quote:Lukt het je om gewoon twee shows van twee uur hiermee te vullen?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:07 schreef Karzai het volgende:
Hoi luitjeszal ook weer eens luisteren
Ik heb ruim 8 gb aan leuke kerstmuziek. Dus dat is niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch aan? Lukt het je om gewoon twee shows van twee uur hiermee te vullen?
Karzai.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:07 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb ruim 8 gb aan leuke kerstmuziek. Dus dat is niet zo'n probleem.
Welkomquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:07 schreef Karzai het volgende:
Gisteren niet. Dus vandaag maar wel weer eens doen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]En toch komen de honden en katten elk jaar weer voorbij!
Ik denk dat ik je over een uurtje of wat een antwoord kan geven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Zeg nou eerlijk.... deze kerstmuziek is toch veel leuker dan altijd maar diezelfde van Wham en zo?
Piet Paulusma bij een bbq bij mensen in de tuin na een stuk of 12 biertjes!quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:09 schreef livelink het volgende:
Welk accent proberen ze hier na te doen?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Gisteren niet. Dus vandaag maar wel weer eens doen.
Ze komen uit Groningen, dus geen idee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:09 schreef livelink het volgende:
Welk accent proberen ze hier na te doen?
Dat was dan best goed geluktquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Piet Paulusma bij een bbq bij mensen in de tuin na een stuk of 12 biertjes!
luister het helaas door m'n laptop speakertjes daar moet ik toch eens wat aan doenquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Zeg nou eerlijk.... deze kerstmuziek is toch veel leuker dan altijd maar diezelfde van Wham en zo?
Aardig naar de klote; slecht geslapen door de storm. (SPullen die buiten stonden vielen om, een deur zat te rammelen enz.)quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gaat goed effe een paar weken vrij, en met jouw?
Dat was wel een heel diplomatiek antwoord.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
luister het helaas door m'n laptop speakertjes daar moet ik toch eens wat aan doen
Waarschijnlijk vult hij moeiteloos 10 uur. Maar dat vindt Melting niet goed. Hoge stroomrekening, dit, dat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is een jarenlang goed bewaard geheim!
[..]Dan ken je Vout nog niet!
![]()
"Last Christmas" klinkt dit jaar nogal wrang...quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Ah weg uit dat gehucht woon je nu een beetje in de bewoonde wereld?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Aardig naar de klote; slecht geslapen door de storm. (SPullen die buiten stonden vielen om, een deur zat te rammelen enz.)
Verder prima!Ben onlangs verhuisd en het nieuwe huisje bevalt prima!
Geen idee. Die is al een paar maanden minder aanwezig.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
Waar is Knokkels eigenlijk, trouwens?
Hij had toch een donkere schone aan de haak geslagen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:14 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Geen idee. Die is al een paar maanden minder aanwezig.
Zou hij een dame gevonden hebben?
Of gewoon heel veel aan het verkeers-regelenquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:14 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Geen idee?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had toch een donkere schone aan de haak geslagen?
Dat staat me wel bij dat hij daar iets over gezegd heeft.quote:
Sowieso gaat het altijd met een golfbeweging bij hem, maar de periodes dat hij wel aanwezig is lijken wel langzaam maar zeker steeds korter te worden en langer op zich te laten wachten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:14 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je probeert hem te lokken met koffie?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
16 uur geleden nog online geweest, zie ik. Nou ja, duikt vanzelf wel weer een keer op.
Ik durfde het al niet meer te vragen.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet meer te vragen.
Ze doen hun bestquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:24 schreef livelink het volgende:
Het zou wat mij betreft nog veel meer twisted mogen klinken..
quote:
quote:
Aardig dat de katten ook mee doen.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:45 schreef livelink het volgende:
Slappe lach hier bij de jongste, terwijl de oudste smeekt of het uit mag.
Dilemma's
Hoi chufi!quote:
Bijna afgelopen.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:45 schreef livelink het volgende:
Slappe lach hier bij de jongste, terwijl de oudste smeekt of het uit mag.
Dilemma's
Ik heb toch wel een beetje medelijden met Melting. Die zit met 8 gb hiervan in huis.quote:
En dat is alleen nog maar zijn kerstmuziek.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een beetje medelijden met Melting. Die zit met 8 gb hiervan in huis.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:49 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat is alleen nog maar zijn kerstmuziek.
Das wel heel Vout ookquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een beetje medelijden met Melting. Die zit met 8 gb hiervan in huis.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:51 schreef ToT het volgende:
Merry Christmas Allah?!?
![]()
Heb ik dat goed verstaan?
Klopt. Op een gegeven moment bouw je een soort immuniteit opquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Dat is waar zo veel Voutluisteraars mee zitten!![]()
Vroegâh zaten mensen koelvloeistofdrinkend en krassend, heen en weer wiegend in het hoekje naar deze shows te luisteren!
Eelt op je trommelvliezen!quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Op een gegeven moment bouw je een soort immuniteit op
Allah is ook maar gewoon een Arabische maangod uit lang vervlogen tijden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:51 schreef ToT het volgende:
Merry Christmas Allah?!?
![]()
Heb ik dat goed verstaan?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Op een gegeven moment bouw je een soort immuniteit op
True, true!quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allah is ook maar gewoon een Arabische maangod uit lang vervlogen tijden.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:58 schreef livelink het volgende:
Bij deze heb ik toch maar even snel de koptelefoon opgezet.
ik hoorde het alquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Bij de volgende nog maar even ophouden, livelink.
Hierna mag ie weer af.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:02 schreef Homijn het volgende:
Kijk, dit is dus de reden dat ik ben ondergedoken
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:02 schreef Homijn het volgende:
Kijk, dit is dus de reden dat ik ben ondergedoken
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het moment dat je in een Vout-show een nummer hoort dat je gewoon kent....
Dat je denkt dat je gewoon kent, bedoel je.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het moment dat je in een Vout-show een nummer hoort dat je gewoon kent....
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dit vorig jaar zelfs nog op Facebook gedeeld...
* Elfletterig moet helaas gaan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |