SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ze wachten maar.quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu echt gaan opfrissen... anders ben ik nog te laat ook
quote:
Fijne dag.quote:Op maandag 25 december 2017 13:57 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes weer Vout, maar we moeten er vandoor!
Fijne voortzetting!
Verveel je je dan?quote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik af en toe wat in het topic posten?
Dank je.quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu helaas ook weg. Vout, bedankt. Erg leuke show!
Hoeft niet. Mag wel.quote:Op maandag 25 december 2017 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt, maar iemand moet het toch doen...![]()
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren...quote:
Darren? Dat ken ik niet.quote:Op maandag 25 december 2017 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren...
De rest is nu op de hei aan het darren, maar aangezien ik last van mijn rug heb doe ik even niet mee.
Als je last van je rug hebt, kun je beter niet teveel moeten lopen.quote:Op maandag 25 december 2017 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lopen, wandelen, bezig zijn, iets doen...
Komt goed, kwestie van andere matrassen en zo.quote:Op maandag 25 december 2017 14:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je last van je rug hebt, kun je beter niet teveel moeten lopen.
Beterschap dan.
Weet je al wat er op het menu staat?quote:Op maandag 25 december 2017 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt goed, kwestie van andere matrassen en zo.
Paar iBuprofen er in en ik ben weer klaar voor het kerstdiner...
Ja, soep met brood en restanten van gisteren.quote:Op maandag 25 december 2017 14:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je al wat er op het menu staat?
quote:Op maandag 25 december 2017 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, soep met brood en restanten van gisteren.
Gisteren hebben we hier de omgeving al geteisterd met onze gourmetschotels.
Dat is ook de reden dat we niet thuis zijn, we hadden zin om samen met vrienden ouderwets vlees te cremeren op een bakplaat en we hadden geen zin in die stank thuis...
Geen probleem. Had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 25 december 2017 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geen seconde geluisterd, maar dank en respect!
En welke jurk is het uiteindelijk geworden?quote:Op maandag 25 december 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Wij zijn weer thuis. Ik heb me niet overeten. De laatste jaren houden we het wat rustiger op het eetfront. Bevalt wel goed.
Ze is vertrokken met een zwart topje en een rokje. En heeft zich na 10 minuten omgekleed in zwart topje met lange zwarte broek met wijde pijpen.quote:Op maandag 25 december 2017 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En welke jurk is het uiteindelijk geworden?
doe je goedquote:Op maandag 25 december 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Wij zijn weer thuis. Ik heb me niet overeten. De laatste jaren houden we het wat rustiger op het eetfront. Bevalt wel goed.
maar 1,5 van de 3nodig dusquote:Op maandag 25 december 2017 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is vertrokken met een zwart topje en een rokje. En heeft zich na 10 minuten omgekleed in zwart topje met lange zwarte broek met wijde pijpen.
Heel sixties.
Mijn vader kookte vroeger altijd heel uitgebreid met Kerst. Maar het wordt hem te veel om nog voor zoveel man te koken. Dus ze hadden hapjes bij een cateringbedrijf besteld. Was ook lekker. Hij had nog wel hele lekkere paprikasoep zelf gemaakt.quote:Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
maar 1,5 van de 3nodig dus
Morgen wel kerstig eten, had vanavond magnetron voer, haha.
Zo maar op tijd naar bed ook.
Kickboxer film en Bright al gekeken, erg passend bij kerst, haha.
morgen weer weg... Merel is ziek dus op stap met de kleintjesquote:
nope wel een kadootje gekocht vandaag, misschien lokt dat hem naar buitenquote:
Ja,was echt leuk, vooral om naar het gezichtje van kabouter te kijken, helemaal stil, vol verwonderingquote:
Was het nu maar een Belg, dan hield je er een frietzak bij en dan kwam hij/zij netjes met het hoofdje eerst naar buiten.quote:Op maandag 25 december 2017 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
morgen weer weg... Merel is ziek dus op stap met de kleintjes
[..]
nope wel een kadootje gekocht vandaag, misschien lokt dat hem naar buiten
quote:Op maandag 25 december 2017 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was het nu maar een Belg, dan hield je er een frietzak bij en dan kwam hij/zij netjes met het hoofdje eerst naar buiten.
quote:Op maandag 25 december 2017 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgen heel rustig thuis blijven maar, mw. MM had knoflooksoep gemaakt met 4 hele bollen knoflook.
Voorlopig worden we dus niet ziek...
En voorlopig blijven de vampiers ook nog even weg.quote:Op maandag 25 december 2017 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgen heel rustig thuis blijven maar, mw. MM had knoflooksoep gemaakt met 4 hele bollen knoflook.
Voorlopig worden we dus niet ziek...
Morgen maar wat extra after shave er op kledderen...quote:Op maandag 25 december 2017 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
En voorlopig blijven de vampiers ook nog even weg.
Lekker hoor. En morgen idd bij familie eten. Overmorgen cadeautje kopen, dag erop verjaardag en dan is het al bijna oud en nieuw.quote:Op maandag 25 december 2017 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader kookte vroeger altijd heel uitgebreid met Kerst. Maar het wordt hem te veel om nog voor zoveel man te koken. Dus ze hadden hapjes bij een cateringbedrijf besteld. Was ook lekker. Hij had nog wel hele lekkere paprikasoep zelf gemaakt.
Ga jij morgen bij je familie eten?
Ik wil nog niet aan Oud en Nieuw denken. De meest verschrikkelijke dag van het jaarquote:Op maandag 25 december 2017 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lekker hoor. En morgen idd bij familie eten. Overmorgen cadeautje kopen, dag erop verjaardag en dan is het al bijna oud en nieuw.
Zijn 2 dagenquote:Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil nog niet aan Oud en Nieuw denken. De meest verschrikkelijke dag van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |