In een nog verder verpeste versie door een matige R&B-zangeres. Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Buble is zo'n artiest die je over 30 jaar als achtergrondmuziek in een theezakjes reclame hoort.

Precies zeik nummers dusquote:Op maandag 25 december 2017 13:50 schreef MielMonteur het volgende:
Dit uur is een 9/10 gewoon. Fantastische nummer pies. Deze is ook nog wel te doen

quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In een nog verder verpeste versie door een matige voice-zangeres. Ik kijk er nu al naar uit.

Wij zijn niet links, wij zijn niet rechts maar recht door zee.quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is gewoon een romantisch nummer. Klaar. Harteloze zakken zijn jullie.

Creepy slow muziekcovers.quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In een nog verder verpeste versie door een matige R&B-zangeres. Ik kijk er nu al naar uit.

Bublé is een artiest waar je tandarts naar luisterdquote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Michael Bublé is zo'n artiest die niemand leuk vindt, maar waar ook niemand zich aan stoort.

In dit topic stoort iedereen zich er anders aanquote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Michael Bublé is zo'n artiest die niemand leuk vindt, maar waar ook niemand zich aan stoort.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Ik stoor me wel gigantisch aan deze zouteloze meelmuziek.quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Mystikvm het volgende:

Op Fok is iedereen speciaal.quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In dit topic stoort iedereen zich er anders aan

staat brandend zand er niet jn?quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef MielMonteur het volgende:
Is de track die niet meer in de Top staat, met ooit de hoogste positie nog steeds Brandend Zand van Groenloo?

____!!!
 ____!!! 

Ja nou bedankt. Ik heb net last van een kies en wilde komende woensdag de tandarts bellen. Nou durf ik niet meer.quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Bublé is een artiest waar je tandarts naar luisterd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |